مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی

طرز تهیه:

ابتدا سیب‌زمینی‌ها را بپزید، سپس رنده کنید و نمک و فلفل را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. پیاز را نگینی خرد کنید و با مقداری روغن آن را تفت دهید.

بعد از این‌که کمی طلایی شد، گوشت چرخ کرده را به آن افزوده و بعد فلفل دلمه، رب گوجه، نمک و فلفل و آویشن را هم اضافه کنید و همه مواد را تفت دهید.

تخم‌مرغ را در ظرفی بشکنید و خوب به هم بزنید تا صاف شود. از سیب‌زمینی پوره شده، به اندازه یک نارنگی بردارید و آن را کف دست، باز کنید و از مواد گوشتی یک قاشق روی سیب‌زمینی بگذارید و دوباره آن را ببندید.

طوری که کاملا مواد داخل آن پوشیده و به شکل پیراشکی آن را فرم دهید و در تخم‌مرغ فرو کنید و بعد در پودر سوخاری بغلتانید. تمام مواد را به همین ترتیب آماده کنید. روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید داغ شود.

پیراشکی‌ها را در روغن داغ سرخ کنید و در دیس چیده و اطراف آن را چند برش گوجه‌فرنگی و لیمو، زیتون و خیار‌شور چیده و روی آنها را با سس کچاب تند تزئین کرده و میل کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی

طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی - ایران کوک https://irancook.ir/07/27/pirashki-sibzamini/10834/‎Cachedپیراشکی سیب زمینی شکم پر : سیب زمینی ها را پوست بکنید و خرد کنید و داخل قابلمه ای بریزید و آب اضافه کنید تا روی سیب زمینی ها پوشانده شود ... طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/potato2-dumpling1.html‎Cachedپیراشکی سیب زمینی پخت پیراشکی سیب زمینی طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی ,درست کردن پیراشکی سیب زمینی,طرز درست کردن پیراشکی سیب زمینی,طرز ... Images for طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی طرز تهیه پیراشکی گوشت با سیب زمینی - نمناک namnak.com/پیراشکی-گوشت-با-سیب-زمینی.p21665‎Cachedپیراشکی گوشت و طرز تهیه پیراشکی گوشت با سیب زمینی و پیشنهاد های متنوع و خوشمزه را در آشپزخانه نمناک ببینید. پیراشکی گوشت با سیب زمینی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../110904124635.html‎Cached Similarطرز درست کردن سیب زمینی پیراشکی. پیراشکی گوشت با سیب زمینی گردآوری توسط بخش آموزش پخت انواع غذا با آکا سایت آکاایران. مطالب مرتبط; دستور پخت ... طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-پیراشکی-سیب-زمینی‎Cached Similar23 نوامبر 2015 ... تصویر طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی. طرز تهیه: ابتدا سیب‌زمینی‌ها را بپزید، سپس رنده کنید و نمک و فلفل را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../طرز-تهیه-پیراشکی-سیب-زمینی‎Cachedطرز تهیه پیراشکی سیب زمینی: ابتدا سیب زمینی ها را بپزید، سپس رنده کنید و نمک و فلفل را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. پیاز را نگینی خرد کنید و با مقداری ... پیراشکی سیب‌زمینی - تبیان article.tebyan.net/130067/پیراشکی-سیب-زمینی‎Cached11 جولای 2010 ... ابتدا مایه میانی پیراشکی را به این طریق آماده می‌کنیم: گوشت چرخ کرده را با پیاز ... فلفل کمی. مواد لازم برای تهیه پیراشکی سیب‌زمینی. طرز تهیه:. طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی - میهن فال www.mihanfal.com/طرز-تهیه-پیراشکی-سیب-زمینی.html‎Cached Similarمواد لازم سیب زمینی آب پز: ۲ عدد بزرگ تخم مرغ: ۲ عدد آرد سوخاری: مقداری گوشت چرخ کرده: ۲۰۰ گرم پیاز ریز شده: ۱ عدد سیر ریز شده: ۲ حبه رب گوجه فرنگی: یک قاش. پیراشکی سیب زمینی - فیلم آشپزی www.filmashpazi.com/home/player/22/244‎Cached Similar6 سپتامبر 2016 ... در این فیلم طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی آموزش داده می شود. موادلازم: گوشت چرخ کرده 250 گرم. سیب زمینی بزرگ 2 عدد. پیاز 1عدد. تخم مرغ 1 عدد.