مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه کسانی نباید شلغم بخورند؟

به گزارش جام جم سرا به نقل از ایسنا، یک کارشناس طب سنتی گفت: شلغم همانند یک آنتی‌بیوتیک در بدن عمل می‌کند.

امیرحسین خسروی اظهار کرد: با وجود اینکه مواد آنتی‌ بیوتیکی در شلغم وجود ندارد اما مانند آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند و یک ضدمیکروب قوی برای بدن به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه شلغم خواص دارویی فراوانی برای بدن دارد، افزود: شلغم دارای طبعی گرم است و در فصل سرما و سرماخوردگی طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند.

خسروی گفت: شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین‌برنده میکروب‌های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی‌های گوارشی به ویژه نفخ رنج می‌برند، توصیه نمی‌شود.

این کارشناس طب سنتی در خصوص شکل ظاهری شلغم اظهار کرد: پوست نازک، توپر و سنگین بودن آن، پوست خارجی روشن و شفاف از ویژگی‌های شلغم مرغوب است.

خسروی افزود: فصل پاییز فصل برداشت شلغم است و خوشبختانه استان همدان از نظر کشت شلغم در جایگاه مطلوبی قرار دارد.



لینک منبع :چه کسانی نباید شلغم بخورند؟

چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/94083018211/چه-کسانی-نباید-شلغم-بخورند‎Cached21 نوامبر 2015 ... یک کارشناس طب سنتی گفت: شلغم همانند یک آنتی‌بیوتیک در بدن عمل می‌کند. چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/432979/چه-کسانی-نباید-شلغم-بخورند‎Cachedچه کسانی نباید شلغم بخورند؟ شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین‌برنده میکروب‌های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی‌های گوارشی به ... چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1448105760357688‎Cachedشلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین‌برنده میکروب‌های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی‌های گوارشی به ویژه نفخ رنج می‌برند، توصیه ... چه کسانی نباید شلغم بخورند؟: : آشپزی و تغذیه : : خواص مواد غذایی ... tebyan-zn.ir/News-Article/cooking_nutrition/.../181665.html‎Cached21 نوامبر 2015 ... موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان TEBYAN CULTURAL AND INFORMATION CENTER شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از ... چه کسانی نباید شلغم بخورند - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/چه-کسانی-نباید-شلغم-بخورند/4370757 شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین‌برنده میکروب‌های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی‌های گوارشی به ویژه نفخ رنج می‌برند، ... چه کسانی نباید شلغم بخورند | شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، www.ghatreh.com/news/nn34751984/کسانی-نباید-شلغم-بخورند 24 نوامبر 2016 ... چه کسانی نباید شلغم بخورند. شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین برنده میکروب های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی ... چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ tasalamati.com/e/9zRvR/‎Cachedچه کسانی نباید شلغم بخورند؟ سلامت نیوز : شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد ، مدر و از بین‌برنده میکروب‌های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی‌های ... چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ - خلیج فارس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/9805803 21 نوامبر 2015 ... چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ خلیج فارس: یک کارشناس طب سنتی گفت: شلغم همانند یک آنتی بیوتیک در بدن عمل می کند. ... مشاهده خبر در سایت ... به موزه علوم طبیعی چارده بلوط خوش آمدید - چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ 12museum.ir/post/274 چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین‌برنده میکروب‌های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی‌های گوارشی به ... چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/چه-کسانی-نباید-شلغم-بخورند؟/ چه کسانی نباید شلغم بخورند؟ خواص شلغم. یک کارشناس طب سنتی گفت: شلغم همانند یک آنتی‌بیوتیک در بدن عمل می‌کند.امیرحسین خسروی اظهار کرد: با وجود اینکه مواد ...