مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جوش شیرین؛ شامپوی فوق العاده برای موها

به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر شما تصمیم دارید از محصولات طبیعی برای سلامت پوست و موی خود استفاده کنید درنگ نکنید زیرا این محصولات همانند مواد شیمیایی به سلامت شما آسیب نمی‌زنند پس این روش‌های درمانی امتحان کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

جوش شیرین یک معجزه برای موهای شماست این ماده دارای خواصی است که باعث بهبود سلامت موهای شما می‌شود.

شامپو جوش شیرین می‌تواند موها را از هر ماده ی اضافه‌ی دیگر پاک کند و باعث درخشندگی موهای شما شود. متعجب نشوید چون اینها بخش کوچکی از خواص شامپو جوش شیرین است.

نحوه آماده کردن شامپو جوش شیرین

به نسبت 3 به 1 جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید به این ترتیب 1 قسمت جوش شیرین و 3 برابر آن آب و این محلول را درون یک بطری بریزید و خوب با هم ترکیب کنید البته شما می‌توانید بسته به بلندی موهای خود مقدار جوش شیرین و آب را به همان نسبت 3 به 1 افزایش دهید برای موهای خشک و مرطوب باید شست و شو از ریشه مو آغاز کردن و به نوک موها رسید و زمان آن باید از 1 دقیقه تا 3 دقیقه به طول بی‌انجامد بستگی به بلندی یا کوتاهی موهای شما دارد و برای پاک شدن جوش شیرین ازموهای خود بهتراست از آب گرم استفاده کنید.

عدم استفاده از شامپو در طول مدت استفاده از شامپو جوش شیرین ممکن است برای شما مشکل باشد اما بهتر است صبور باشید و منتظر نتیجه بمانید.

بعد از شستن موها با جوش شیرین نوبت به سرکه سیب می‌رسد. ترکیب سرکه سیب با 4 به 1 است یعنی اگر یک لیوان سرکه استفاده می‌کنید.

باید 4 لیوان آب با آن مخلوط کنید و برای از بین بردن بوی سرکه می توانید چند قطره اسطوخودوس، کمی نعنا یا اسانس رزماری را با آن مخلوط کنید.

و این محلول را بعد از شستن کامل موهای خود از شامپو جوش شیرین استفاده کنید و حتما به خاطر داشته باشید در هنگام استفاده از این محلول چشم‌های خود را بسته نگه دارید تا مبادا سرکه موجود در آن به چشم‌های شما آسیب وارد کند.

با استفاده از این شامپوی خانگی موهایی عالیتر، براق‌تر و پرتر داشته باشید.



لینک منبع :جوش شیرین؛ شامپوی فوق العاده برای موها

جوش شیرین؛شامپو فوق العاده برای موها - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../جوش-شیرینشامپو-فوق-العاده-برای-موها‎Cached Similar21 نوامبر 2015 ... شامپو جوش شیرین می‌تواند موها را از هر ماده ی اضافه‌ی دیگر پاک کند و باعث درخشندگی موهای شما شود. متعجب نشوید چون اینها بخش کوچکی از خواص ... جوش شیرین؛شامپو فوق العاده برای موها - فردا www.fardanews.com/fa/.../جوش-شیرینشامپو-فوق-العاده-برای-موها‎Cached23 نوامبر 2015 ... جوش شیرین؛شامپو فوق العاده برای موها. محبوبیت جوش شیرین هر روزه نزد دانشمندان رو به افزایش است و دانشمندان به یافته‌های جدیدی در مورد قدرت شفا و ... شتسشوی مو با جوش شیرین؛ یک شامپو فوق العاده -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news2016414342055814.html‎Cached14 آوریل 2016 ... آیا تا به حال برای شستشوی مو های خود از جوش شیرین استفاده کرده اید؟ شاید باور نکنید اما جوش شیرین نسبت به شامپو های معمولی به موهای شما ... جوش شیرین؛ شامپوی فوق العاده برای موها - صفحه اصلی shefa4u.ir/?t=104&e...z=جوش+شیرین؛+شامپوی+فوق+العاده...موها جوش شیرین یک معجزه برای موهای شماست این ماده دارای خواصی است که باعث بهبود سلامت موهای شما می‌شود.شامپو جوش شیرین می‌تواند موها را از هر ماده ی اضافه‌ی دیگر پاک ... شستشوی مو با جوش شیرین؛ یک شامپو فوق العاده | ستاره setare.com/.../شستشوی-مو-با-جوش-شیرین-یک-شامپو-فوق-العاده‎Cached2 جولای 2015 ... آیا تا به حال برای شستشوی مو‌ های خود از جوش شیرین استفاده کرده‌اید؟ شاید باور نکنید اما جوش شیرین نسبت به شامپو‌ های معمولی به موهای شما ... سرکه سیب و فواید آن برای مو - آرایش www.arayeshgari.com/سلامت-مو/258-سرکه-سیب-و-فواید-آن-برای-مو‎Cached Similarهمچنین توصیه می شود از این ماده بعد از شستن مو با شامپو استفاده نمایید.‏ ... پاک کننده فوق العاده طبیعی مو : ترکیب سرکه سیب با جوش شیرین یک پاک کننده فوق ... خداحافظی با موهای چرب! - اقتصاد نیوز www.eghtesadnews.com/بخش...ها.../162080-خداحافظی-با-موهای-چرب‎Cached21 فوریه 2017 ... حالا به موهای خود شامپو بزنید و سپس از ترکیب سرکه سیب روی سر خود بماید. موهای خود را آب بکشید. ... جوش شیرین مو را مانند شامپو تمیز و مانند نرم کننده نرم می کند. برای آماده سازی ماسک ... 5 درمان خانگی فوق العاده برای اگزمای پوستی ... اصول شستن صحیح مو - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx/index.aspx?pid=934&articleid...‎Cachedاصول شستن صحیح: برای شستن موها به یک شامپو، نرم کننده و در نهایت یک حوله برای خشک ... جوش شیرین یک پاک کننده فوق العاده برای موها و پوست سر محسوب می شود. - چند روش فوق العاده برای کاهش چربی موی سر - جام نیوز jamnews.ir/TextVersionDetail/367140‎Cached1 جولای 2014 ... این گونه افراد باید به طور روزانه با شامپو مخصوص موهای چرب، موی خود را بشویند. مو باید ... _ جوش شیرین : جوش شیرین نیز چربی مو را از بین می برد. 8 مورد استفاده جوش شیرین برای زیبایی | مرجع سلامت و زیبایی زنان parsivenus.com/?q=en/node/459‎Cached Similarاین ترکیب ارزان قیمت، انتخابی فوق العاده برای درست کردن محصولات زیبایی ... مقدار کمی جوش شیرین را به شامپوی خود اضافه کرده و طبق معمول هر روز موهایتان را با ... به شامپو یک پوشش تازه داده و باعث می شود که تاثیر بیشتری بر روی سلامت موها ...