مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه

به گزارش جام جم سرا به نقل از فرادید، میگرن می‌تواند روز شما را کاملا خراب کند. افرادی که دچار میگرن می‌شوند، به ناچار باید در خانه استراحت کنند و داروهای خود را به صورت روزانه مصرف کنند. خوشبختانه، چندین درمان خانگی برای میگرن پیشنهاد شده که درد آن را التیام می‌بخشد. با این حال، در پژوهش‌های انجام شده در این رابطه، مصرف نمک پیشنهاد می‌شود. در ادامه به شما خواهیم گفت که نمک چگونه به کمک میگرن می‌شتابد.

قبل از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که نمک مصرفی شما کیفیت بالایی داشته باشد. برای نمونه، نمک هیمالیا گزینه‌ای مناسب و کامل‌ترین نمک جهان محسوب می‌شود. نمک هیمالیا شامل 84 ماده معدنی، الکترولیت و عنصر است و این را می‌دانیم که تنها 118 عنصر در محدوده دانش بشری جای گرفته است.

نمک هیمالیا علاوه بر کاهش درد ناشی از میگرن می‌تواند موجب افزایش سطح انرژی، متعادل سازی سطح سروتونین در خون، تقویت دستگاه ایمنی، بازگرداندن تعادل الکترولیت و قلیایی بدن و چندین تغییر مثبت دیگر در بدن شود.

این سبک «نمک درمانی» ساده و آسان است. کافی است آب لیموی تازه را با مقداری نمک هیمالیا در یک لیوان مخلوط کرده و آن را بنوشید. مقدار کافی برای هر شخص، آب نصف یک لیموی تازه و یک قاشق چای‌خوری نمک هیمالیا است. این ترکیب جادو می‌کند. اگر شما به طور معمول به میگرن دچار می‌شوید، حتما این ترکیب را امتحان کنید.



لینک منبع :تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه

تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تسکین-جادویی-میگرن-در-کمتر-از-یک-دقیقه‎Cached Similar17 نوامبر 2015 ... درد ناشی از میگرن با درد آسیب فیزیکی تفاوتی نداشته و چه بسا بیشتر هم باشد. تصویر تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه. به گزارش جام ... تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه « سلامت و پزشکی www.1doost.com/Post-20429.htm‎Cached Similar22 نوامبر 2015 ... میگرن این روزها به امری رایج بدل شده و می تواند دلایل متنوعی داشته باشد. درد ناشی از میگرن با درد آسیب فیزیکی تفاوتی نداشته و چه بسا بیشتر ... تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه - نت شهر www.netshahr.com/42234/تسکین-جادویی-میگرن-در-کمتر-از-یک-دقیقه 19 نوامبر 2015 ... میگرن این روزها به امری رایج بدل شده و می‌ تواند دلایل متنوعی داشته باشد. درد ناشی از میگرن با درد آسیب فیزیکی تفاوتی نداشته و چه بسا بیشتر هم ... صبح میمه » تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه www.sobhemeymeh.ir/?p=56835‎Cached18 نوامبر 2015 ... فرادید| میگرن این روزها به امری رایج بدل شده و می‌ تواند دلایل متنوعی داشته باشد. درد ناشی از میگرن با درد آسیب فیزیکی تفاوتی نداشته و چه بسا ... تسکین جادویی میگرن - مجله اینترنتی فهادان cloop.fahadan.org/post/1197‎Cachedتسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه میگرن این روزها به امری رایج بدل شده و می‌تواند دلایل متنوعی داشته باشد. درد ناشی از میگرن با درد آسیب…,درمان میگرن,مجله ... تسکین جادویی میگرن - خانه - مجله اینترنتی فهادان www.tebyan.fahadan.org/post/1197 تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه میگرن این روزها به امری رایج بدل شده و می‌تواند دلایل متنوعی داشته باشد. درد ناشی از میگرن با درد آسیب…,درمان میگرن,مجله ... صبح میمه 187 تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه www.airvideo.ir/.../صبح_میمه_187_تسکین_جادویی_میگرن_در_کمتر_از_یک_دقیقه‎Cachedصبح میمه 187 تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه ... دانلود با رولت در کمتر از 20 دقیقه صاحب 100 دلار شوید ! دانلود دستگاه صافکار جادویی ماشین. کرج تل - تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه karajtel.blogfa.com/post/183‎Cachedتسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه. میگرن این روزها به امری رایج بدل شده و می‌تواند دلایل متنوعی داشته باشد. درد ناشی از میگرن با درد آسیب فیزیکی تفاوتی ... تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه | شهرخبر vista.ir/news/25416426‎Cachedمیگرن این روزها به امری رایج بدل شده و می‌ تواند دلایل متنوعی داشته باشد. درد ناشی از میگرن با درد آسیب فیزیکی تفاوتی نداشته و چه بسا بیشتر هم باشد. تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه - Balatarin https://www.balatarin.com/.../تسکین%20جادویی%20میگرن%20در%20کمتر%20از%20یک%20د...‎Cached28 نوامبر 2015 ... برچسب: تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه. لینک‌ها به ترتیب زمان مرتب شده اند. ۸; ۱. نظر دهید · تسکین جادویی میگرن در کمتر از یک دقیقه.