مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کباب و همبر‌گر سویا

طرز تهیه: ابتدا سویا را با گوشت چرخ‌کرده، یکبار چرخ کنید. پیاز را رنده کرده و آب آن را بگیرید. پودر سوخاری یا داخل نان باگت را خالی کرده و به گوشت و پیاز اضافه کنید.

شیر و نمک و فلفل و زرد‌چوبه را هم افزوده و خوب مخلوط کنید تا چسبندگی لازم را پیدا کند و منسجم شود. بعد روی یک کیسه فریزر را کمی چرب کرده و مخلوط را روی آن با دست صاف کنید و بعد با کارد به آن برش‌های عمودی بدهید و به شکل کباب کوبیده سیخی ببرید.

ماهیتابه را چرب کنید و برش‌ها را در ماهیتابه بچینید و روی حرارت ملایم بگذارید تا کاملا مغز پخت شود، بعد آن را برگردانید و طرف دیگر را هم سرخ کنید. سپس کباب‌ها را در دیس چیده و روی آن را سماق بپاشید و اطراف آن را با زیتون و سبزی تازه تزئین و میل کنید.

چنانچه بخواهید مواد به شکل همبرگر باشد، مواد را یا با قالب گرد، قالب بزنید یا با دست گرد، حالت دهید و در روغن سرخ کنید، سپس در نان همبرگر گذاشته و با گوجه و خیارشور و سس تند کچاپ میل کنید.

ضمیمه چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کباب و همبر‌گر سویا

Images for طرز تهیه کباب و همبر‌گر سویا طرز تهیه کباب و همبر‌گر سویا - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کباب-و-همبر‌گر-سویا‎Cached Similar16 نوامبر 2015 ... طرز تهیه: ابتدا سویا را با گوشت چرخ‌کرده، یکبار چرخ کنید. پیاز را رنده کرده و آب آن را بگیرید. پودر سوخاری یا داخل نان باگت را خالی کرده و به ... طرز تهیه همبرگر گوشت و سویا - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4093/‎Cached Similar8 ژوئن 2014 ... طرز تهیه ابتدا سویا را با آب جوش شسته و درون آبکش بریزید تا آب ... همچنین میتوانید آنها را درون فر کباب کنید. ... طرز تهیه همبرگر قارچ و گوشت ... طرز تهیه همبرگر گوشت و سویا - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/sondewich1/2015426211428.html‎Cached Similarطرز تهیه ابتدا سویا را با آب جوش شسته و درون آبکش بریزید تا آب اضافی آن خارج شود سپس آن را به همراه گوشت چرخکرده مخلوط کنید و بار دیگر چرخ کنید تا کاملا نرم ... طرز تهیه همبرگر گوشت و سویا - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-همبرگر-گوشت-و-سویا/‎Cachedجهت تهیه همبرگر گوشت و سویا ابتدا سویا را با آب جوش شسته و درون آبکش بریزید تا آب اضافی آن خارج شود. ... همچنین میتوانید آنها را درون فر کباب کنید. طرز تهیه ... دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا namakstan.net/hamburger-with-soy.html‎Cachedآموزش طرز تهیه همبرگر خانگی با سویا مواد لازم برای طبخ همبرگر خانگی با سویا سویا ، پیاز ، 2 عدد تخم مرغ ، نمک و فلفل ، دارچین و جوز هندی تهیه همبرگر سویا. ساندویچ همبرگر سویا - طرز تهیه ساندویج همبرگر با سویا و گوشت ... https://irancook.ir/08/13/hamburger-sandwich/216/‎Cachedهمبرگر سویا : سویا را 1 ساعت در آب یا شیر قرار دهید سپس خوب آبش را گرفته و ... و فلفل را به آن افزوده و به صورت گرد در اورده و در روغن سرخ کنید یا کباب نمائید. همبرگر گوشت و سویا را به سادگی در خانه بپزید - فردا www.fardanews.com/.../همبرگر-گوشت-و-سویا-را-به-سادگی-در-خانه-بپزید‎Cached9 ژانویه 2017 ... همبرگر گوشت و سویا را به سادگی در خانه بپزید. طرز تهیه: ابتدا سویا را با آب جوش شسته و درون آب‌کش ... همچنین می‌توانید آنها را درون فر کباب کنید. طرز تهیه همبرگر با سویا - بـانـوکـده banookade.ir/post/136/طرز-تهیه-همبرگر-با-سویا.html‎Cached Similarمواد مورد نیاز و طرز پخت در ادامه مطلب مواد لازم برای دو تا سه نفر گوشت چرخ‌کرده …,طرز تهیه همبرگر با سویا, بـانـوکـده, همبرگر,همبرگر خانگی,همبرگر مخصوص,همبرگر با ... طرز تهیه همبرگر با سویا و گوشت و همبرگر گیاهی (سویا برگر) | ستاره setare.com/.../طرز-تهیه-همبرگر-با-سویا-و-گوشت-و-همبرگر-گیاهی-سویا-برگر‎Cached10 ا کتبر 2016 ... همبرگر با سویا نوعی همبرگر گیاهی و رژیمی است که با سویای چرخ شده و انواع ادویه‌جات تهیه می‌شود. طرز تهیه همبرگر با سویا و گوشت را بخوانید.