مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف 3 سم کشنده در سفره ایرانی‌ها

به گزارش جام جم سرا ، یک متخصص تغذیه در خصوص استفاده بیش از حد نمک در غذاها به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در تمام دنیا نمک، شکر و هروئین شناخته شده است و همه دنیا در حال کاهش مصرف نمک در غذاها هستند.

سوسن پارسا افزود: استفاده بیش از حد نمک، خون را غلیظ می‌کند و فشارخون را بالا می‌برد که موجب سکته‌های قلبی و مغزی می‌شود. بیشترین ضرر مصرف زیاد نمک بر روی کلیه است که باعث عدم تعادل بین سدیم و پتاسیم می‌شود که مشکلات کلیه را در افراد به وجود می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: بدن یک انسان سالم در روز بیش از 3 گرم نمک لازم ندارد و در نتیجه احتیاجی به نمک اضافه پاشیدن بر روی غذاها نیست. علت اصلی اینکه در تمام دنیا به کودکان قبل از 2 سالگی نمک نمی‌دهند این است که به طعم شوری عادت نکنند.

پارسا در خصوص نمک موجود در پنیر گفت: نمک موجود در پنیرهای شور حتی با وجود اینکه شب قبل از مصرف در آب بگذارند و حتی در هنگام مصرف هم بشویند از بین نمی‌روند چون در زمان تخمیر پنیر، نمک به اضافه می‌کنیم.

این متخصص تغذیه افزود: در مواد غذایی طبیعی و نپخته نمک وجود دارد و دیگر نیازی به استفاده از نمک نیست حتی نمکدان‌ها بر روی میزهای رستوران‌های دنیا حذف شده است و برای سالم ماندن باید مصرف نمک در غذاها را حذف کنیم.



لینک منبع :کشف 3 سم کشنده در سفره ایرانی‌ها

Images for کشف 3 سم کشنده در سفره ایرانی‌ها کشف 3 سم کشنده داخل سفره ایرانی‌ها - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../کشف-3-سم-کشنده-داخل-سفره-ایرانی‌ها‎Cached Similar12 نوامبر 2015 ... در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می‌شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. کشف 3 سم کشنده داخل سفره ایرانی‌ها - ساعت24 www.saat24.com/news/108051/کشف-3-سم-کشنده-داخل-سفره-ایرانی-ها 12 نوامبر 2015 ... ساعت 24-در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می‌شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. 3 سم کشنده در سفره ایرانی‌ها - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/431024/3-سم-کشنده-در-سفره-ایرانی‌ها‎Cached Similar3 سم کشنده در سفره ایرانی‌ها. نمک موجود در پنیرهای شور حتی با وجود اینکه شب قبل از مصرف در آب بگذارند و حتی در هنگام مصرف هم بشویند از بین نمی‌روند چون در زمان ... کشف 3 سم کشنده در سفره ایرانی‌ها - صفحه اصلی t-health2.40media.ir/?e=24302236&ref=self40media در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می‌شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. راهکار: تناسب اندام پس از 40 سالگی یک متخصص تغذیه در خصوص هستفاده بیش از حد نمک در ... کشف 3 سم کشنده داخل سفره ایرانی‌ها - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-180775.html‎Cached12 نوامبر 2015 ... کشف 3 سم کشنده داخل سفره ایرانی‌ها. دولت بهار: در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می‌شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. سوسن پارسا متخصص تغذیه ... کشف 3 سم کشنده در سفره ایرانی ها | در تمام دنیا 3 نوع سم سفید - قطره www.ghatreh.com/news/nn34831469/کشف-کشنده-سفره-ایرانی 30 نوامبر 2016 ... در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. در تمام دنیا نمک، شکر و هرویین شناخته شده اØ. کشف 3 سم کشنده داخل سفره ایرانی ها | در تمام دنیا 3 نوع سم سفید - قطره www.ghatreh.com/news/nn28569018/کشف-کشنده-داخل-سفره-ایرانی 12 نوامبر 2015 ... در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. - کد خبر: 182086 تعداد بازدید خبر: 3 تاریخ انتشاØ. کشف 3 سم کشنده در سفره ایرانی‌ها > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/218931/PostComment در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می‌شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. 508 - خراسان شمالی | پایگاه خبری فاروج farooj.ir/news.aspx?id=1&page=508 کشف 3 سم کشنده داخل سفره ایرانی‌ها. در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می‌شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. ... بابک زنجانی چه ضرر بزرگی به ایران زده است؟