مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در محیط کار منظم هستید؟

ناراحتی‌ها و دردسرهای ناشی از کار کردن در کنار افراد نامنظم در نهایت به همکاران فشار می‌آورد. اگر با افراد نا منظم کار می‌کنید رفتار‌های کوچکشان هم آزارتان می‌دهد و گاه ممکن است شرایطی پیش آید که فرد نامنظم کنار گذاشته شود تا کارها بهتر پیش رود. در مقابل افراد منظم در محیط کار، آنهایی هستند که کاری می‌کنند هر چیز سر جای خودش قرار گیرد و هر جایی مخصوص چیزی باشد. آنها معمولا در مدت زمان نسبتا کوتاهی کارهای بیشتری انجام می‌دهند و در پیشبرد کار با روندی قاعده‌مند واقعا استعداد دارند.

برای منظم بودن موارد زیر را به خاطر بسپارید:

* شیوه‌ای را برای ایجاد نظم انتخاب کنید که می‌دانید آسان‌ترین است. سادگی معمو لا بهترین راه است هر چیز خیلی پیچیده‌ای بعد از مدتی نفسگیر می‌شود.

* حتما از دفترچه برنامه‌ریزی روزانه استفاده و کارهایی را که باید انجام دهید، یادداشت کنید.

* انواع شلختگی را به حداقل برسانید و خود را از دست همه چیزهایی که وقت، انرژی یا پولتان را هدر می‌دهد، خلاص کنید.

* قاعده جدیدی را به ذهنتان بسپارید، به ازای هر وسیله جدیدی که می‌خرید و به خانه می‌آورید وسیله قدیمی و به درد نخور را دور بیندازید.

* اتاق نشیمن‌تان را از شلختگی خلاص کنید چرا که این مکان جایی برای دور هم جمع شدن افراد خانواده، تماشای تلویزیون و خواندن روزنامه است و بی‌نظمی آن معاشرت را به انزوا می‌کشاند.

* چیزهایی را که وقت‌تان را تلف می‌کند کنار بگذارید. واقع گرا باشید و ببینید اوقات‌تان را چطور سپری می‌کنید.

* مسئولیت‌های روزانه‌تان را ساده کنید میزان زمان و انرژی‌ای را که برای انجام کارهای روزمره می‌گذارید، کاهش دهید.

* کارها را اولویت‌بندی و هر یک از اولویت‌ها را یادداشت کنید. با این کار در واقع نقشه مسیرهای زندگی را رسم می‌کنید و در نتیجه می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید.

* در محیط کار بهتر است قبل از انجام کار جدید، کار قبلی را به پایان برسانید تا از آشفتگی دور بمانید.

* ایجاد نظم در خانه همان تاثیر رابر محل کارتان نیز می‌گذارد شما نیاز دارید در محیطی باشید که بتوانید حواستان را جمع کنید و تمرکز داشته باشید.



لینک منبع :در محیط کار منظم هستید؟

در محیط کار منظم هستید؟ - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2164997198158602540‎Cachedدر محیط کار منظم هستید؟ جیمز هریس در کتاب خود با عنوان «اسرار پنهان نظم و ترتیب »، افراد را از نظر نظم و ترتیب به دو قسمت تقسیم می‌کند، افراد منظم و نامنظم. چگونه یک محل کار منظم داشته باشیم؟ - هاو کن یو howcanu.com/finance/workshop.../how-can-u-have-tidy-workplace/‎Cached25 آگوست 2016 ... در این مقاله از هاو کن یو روش منظم نگاه داشتن دفتر کار را به شما عزیزان خواهیم ... هستید که قطعا به آن نیاز خواهید داشت اما به هیچ عنوان منظم نیستند. Images for در محیط کار منظم هستید؟ در محیط کار منظم هستید؟ - روزنامه جام جم tnews.ir/news/f92751822923.html جیمز هریس در کتاب خود با عنوان «اسرار پنهان نظم و ترتیب»، افراد را از نظر نظم و ترتیب به دو قسمت تقسیم می کند، افراد منظم و نامنظم. افراد نامنظم از قواعد زیادی ... [PDF] در محیط کار منظم هستید؟ www.khayerin-amol.com/?tag=کارمندان&print=pdf-search در ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎر ﻣﻨﻈﻢ ﻫﺴﺘﯿﺪ؟ ﺟﯿﻤﺰ ﻫﺮﯾﺲ در ﮐﺘﺎب ﺧﻮد ﺑﺎ ﻋﻨﻮان «اﺳﺮار ﭘﻨﻬﺎن ﻧﻈﻢ و ﺗﺮﺗﯿﺐ»،. اﻓﺮاد را از ﻧﻈﺮ ﻧﻈﻢ و ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺑﻪ دو ﻗﺴﻤﺖ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ، اﻓﺮاد ﻣﻨﻈﻢ. و ﻧﺎﻣﻨﻈﻢ. اﻓﺮاد ﻧﺎﻣﻨﻈﻢ از ﻗﻮاﻋﺪ زﯾﺎدی ﭘﯿﺮوی ﻧﻤﯽﮐﻨﻨﺪ، ... [DOC] دوره آموزشی غیرحضوری روش ها ی نظمی دهی به محیط کار ویژة کارکنان ... azad.ac.ir/uploads/1_42_nazam.doc‎Cachedمنظم ماندن. مراحل نظم دهی به محیط کار. نظم دهی به امور شخصی. نظم دهی به میز کار .... بی هدفی را آغاز کرد، به او یادآوری کنید که امروز با حجم زیادی از کار مواجه هستید. احترام اینبار در محیط کار - تبیان article.tebyan.net/267007/احترام-اینبار-در-محیط-کار‎Cachedدر واقع در هر محیط کاری حداقل یک کارمند خوب وجود دارد که همیشه با دیگران با ... این مهم نیست که کار جدید به عهده گرفته و یا در همان موقعیت قبلی مشغول به کار هستید، شرح ... از بارزترین راه ها برای کسب احترام انجام دادن کار با کیفیت بصورت منظم است. در محل کار خوب لباس بپوشید - ویستا vista.ir/article/290950/در-محل-کار-خوب-لباس-بپوشید‎Cached Similar31 دسامبر 2007 ... خوب لباس پوشیدن در محل کار به دیگران این تفکر را می دهد که شما همانطور که در لباس پوشیدنتان دقیق و وسواسی هستید، در کار نیز منظم و دقیق ... چگونه محیط کار دلخواه خودمان را داشته باشیم؟ | مصطفی لامعی lameei.com/my-lovely-workspace‎Cached21 آوریل 2015 ... با یک حساب سر انگشتی اگر هر روز فقط ۸ ساعت در محیط کار باشیم در ۶ روز ... وقتی برای خودتان کار کنید این خود شما هستید که باید برای خودتان شرایط ... مرتب و منظم بودن میز کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم می تواند کاملا بر ... آقایان در محیط کار چگونه لباس بپوشند ؟-وبلاگ شیکسون https://blog.shixon.com/articles/1035‎Cached Rating: 4.7 - 31 votes 20 آوریل 2015 ... در محیط کاری این مسئله بیش از آنچه فکر می کنید اهمیت پیدا می کند. ... لباس پوشیدنتان دقیق و وسواسی هستید، در کارتان نیز منظم و دقیق هستید.