مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس

به گزارش جام جم سرا به نقل از ایلنا، خون این نوزاد دختر که در بیمارستان کودکان "هوبی" تحت مراقبت است به جای رنگ قرمز به رنگ صورتی است.

پزشکان پس از انجام اولین آزمایشات در هفتمین روز زندگی این نوزاد اعلام کردند که باوجود برخورداری از خون صورتی کاملاً سالم است اما پس از گذشت 20 روز از تولد، علائم بیماری جسمی در این نوزاد بروز یافت. این علائم شامل افزایش چربی خون و هموگلوبین بود.

نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس

پس از انتقال به بیمارستان "هوبی" در این نوزاد دختر بیماری‌های "هایپرلیپیدمیا" با علائم بیماری "هپاتوسپلنومگالی"، عفونت ریوی و کم خونی تشخیص داده شد.

براساس گزارش چاینا دیلی، این نوزاد چینی در حال حاضر 40 روز از زندگی خود را پشت سر گذاشته است.



لینک منبع :نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس

Images for نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس نوزادی که خونش صورتی رنگ است! / پزشکان محقق متعجب اند ... www.mehrnews.com/.../نوزادی-که-خونش-صورتی-رنگ-است-پزشکان-محقق-متعجب-اند‎Cached8 آگوست 2010 ... پزشکان بیمارستانی در چین اعلام کردند که نوزادی در این بیمارستان متولد شده است که خون آن به رنگ صورتی است. نوزادی که خونش صورتی رنگ است +عکس - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/.../نوزادی-که-خونش-صورتی-رنگ-است-عکس‎Cached10 نوامبر 2015 ... پزشکان بیمارستانی در چین اعلام کردند که نوزادی در این بیمارستان متولد شده است که خون آن به رنگ صورتی است. نوزادی که خونش صورتی رنگ است +عکس - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/85146/نوزادی-که-خونش-صورتی-رنگ-است-عکس 10 نوامبر 2015 ... شفا آنلاین>سلامت>پزشکان بیمارستانی در چین اعلام کردند که نوزادی در این بیمارستان متولد شده است که خون آن به رنگ صورتی است. نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس www.entekhab.ir/fa/news/.../نوزادی-که-خونش-صورتی-رنگ-است-عکس‎Similar10 نوامبر 2015 ... نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس خون این نوزاد دختر که در بیمارستان کودکان "هوبی" تحت مراقبت است به جای رنگ قرمز به رنگ صورتی است. نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس - پایگاه خبری آوای ورزقان avayehvarzeghan.ir/?p=23389 به گزارش آوای ورزقان به نقل از مهر، خون این نوزاد دختر که در بیمارستان کودکان “هوبی ” تحت مراقبت است به جای رنگ قرمز به رنگ صورتی است. پزشکان پس از انجام ... نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../نوزادی-که-خونش-صورتی-رنگ-است-عکس/‎Cached4 ژوئن 2017 ... به گزارش جام جم سرا به نقل از ایلنا، خون این نوزاد دختر که در بیمارستان کودکان “ هوبی” تحت مراقبت است به جای رنگ قرمز به رنگ صورتی است. نوزادی که خونش صورتی است +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/64797/نوزادی-که-خونش-صورتی-است-عکس 27 آگوست 2013 ... پزشکان بیمارستانی در چین اعلام کردند که نوزادی در این بیمارستان متولد شده است که خون آن به رنگ صورتی است. نوزادی که خونش صورتی رنگ است + عکس - پایگاه خبری تحلیلی نماینده namayande.com/news/117902/نوزادی-که-خونش-صورتی-رنگ-است-عکس 11 نوامبر 2015 ... پزشکان بیمارستانی در چین اعلام کردند که نوزادی در این بیمارستان متولد شده است که خون آن به رنگ صورتی است. نوزادی که خونش صورتی رنگ است | بات نگار botnegar.ir/node/29976/نوزادی-که-خونش-صورتی-رنگ-است.html‎Cachedپستانها,مکیدن پستانها,عکس پستان,لباس نوزادی وزن نوزاد,نوزاد,لباس نوزاد سیسمونی نوزاد,یبوست در نوزادان,درمان نفخ نوزاد,بازی نوزاد,عکس سینه خواب نوزاد.