مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شامپوهای دروغگو را بشناسید

به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط سخت تولید باعث شده بسیاری از شامپوها و محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به مو که ادعای ویتامینه بودن می‌کنند،در حقیقت خالی از ویتامین موثر باشند. شامپوهای تقویتی هم نمی توانند باعث رشد مو ‌شوند.

این شامپوها ملکول‌های بزرگی دارند که جذب پوست سر نمی‌شوند. البته مانند لایه ای روی ساقه مو را می‌پوشانند و باعث ترمیم آسیب‌های آن می‌شوند اما بر رشد مو تاثیری ندارند. حتی اگر رشد مو کم است علت آن شامپو نیست. چون بزرگ‌ترین خاصیت یک شامپو تمیز کنندگی مو است.

شامپوها و لوسیون‌های حاوی ویتامین‌ها ، پس از شستشو با آب از بین می روند و بنابراین ارزش چندانی در افزودن اینها به مواد شوینده وجود ندارد. اکثر شامپوهایی که با عنوان جلوگیری از ریزش مو و با قیمت‌های بالا فروخته می‌شوند، در واقع شامپوهای بسیار ملایمی‌هستند که به ساقه مو آسیب نمی‌رسانند و به نوعی ساقه موهای باقی‌مانده را محافظت می‌کنند.



لینک منبع :شامپوهای دروغگو را بشناسید

شامپوهای دروغگو را بشناسید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5387608/شامپوهای-دروغگو-را-بشناسید‎Cached10 نوامبر 2015 ... در واقع بسیاری از ویتامین‌هایی که نام آنها روی شامپوها نوشته می‌شود، اصولا به داخل مو نفوذ نمی‌کند و تنها تبلیغ تجاری هستند و استفاده از این ... Images for شامپوهای دروغگو را بشناسید شامپوهای دروغگو را بشناسید - روز نو roozno.com/fa/news/164790/شامپوهای-دروغگو-را-بشناسید‎Cached11 نوامبر 2015 ... شرایط سخت تولید باعث شده بسیاری از شامپوها و محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به مو که ادعای ویتامینه بودن می‌کنند،در حقیقت خالی از ویتامین ... شامپوهای دروغگو را بشناسید - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد www.dolatebahar.com/view-179989.html‎Cached10 نوامبر 2015 ... شامپوهای دروغگو را بشناسید. دولت بهار: در واقع بسیاری از ویتامین‌هایی که نام آنها روی شامپوها نوشته می‌شود، اصولا به داخل مو نفوذ نمی‌کند و تنها ... شامپوهای دروغگو را بشناسید - باشگاه خبرنگاران - تی نیوز tnews.ir/news/d32651705454.html در واقع بسیاری از ویتامین هایی که نام آنها روی شامپوها نوشته می شود، اصولا به داخل مو نفوذ نمی کند و تنها تبلیغ تجاری هستند و استفاده از این ویتامین ها هیچ تاثیری ... شامپوهای دروغگو را بشناسید | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=46851 10 نوامبر 2015 ... شامپوهای دروغگو را بشناسید. به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط سخت تولید باعث شده بسیاری از شامپوها و محصولات ... پوست و مو شامپوهای دروغگو را بشناسید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/پوست_و_مو_شامپوهای_دروغگو_را_بشناسید‎Cachedپوست و مو شامپوهای دروغگو را بشناسید. دانلود شامپوهای گیاهی صحت · دانلود آنونس فیلم دروغگو دروغگو · دانلود دروغگو های فشن!! #الهام_چرخنده #گلشیفته_فراهانی. آخرین خبر | پوست و مو/ شامپوهای دروغگو را بشناسید akharinkhabar.com/health/...و-مو/-شامپوهای-دروغگو-را-بشناسید‎Cachedباشگاه خبرنگاران/ شرایط سخت تولید باعث شده بسیاری از شامپوها و محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به مو که ادعای ویتامینه بودن می‌کنند،در حقیقت خالی از وی... شامپوهای دروغگو را بشناسید - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/9256019 شامپوهای دروغگو را بشناسید. در واقع بسیاری از ویتامین هایی که نام آنها روی شامپوها نوشته می شود، اصولا به داخل مو نفوذ نمی کند و تنها تبلیغ تجاری هستند و استفاده ... علمی -آموزشی مظفرکریمی - شامپوهای دروغگو را بشناسید r-amirkabir.mihanblog.com/post/2721 10 نوامبر 2015 ... به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،شرایط سخت تولید باعث شده بسیاری از شامپوها و محصولات آرایشی و بهداشتی ...