مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین دریاچه های جهان + تصاویر

دریاچه تال

به گزارش جام جم سرا به نقل از لاپلاس، در فاصله ۳۷.۲۸ مایلی (۶۰ کیلومتر) جنوب مانیلا واقع شده و شهرتش را مدیون دو ویژگی است: عمیق‌ترین دریاچه در فیلیپین با عمق ۵۶۴ پا (۱۷۲متر) و دربرگیری یکی از کوچکترین اما فعال‌ترین آتشفشان‌های جهان.

دریاچه مالاوی

علاوه بر آن‌که منزل‌گاه حدود هزار گونه ماهی است (که بیش از هر نقطه‌ای در جهان تخمین زده شده)، سومین دریاچه بزرگ آفریقا با ۳۶۳ مایل (۵۸۵ کیلومتر) طول و حدود ۵۰ مایل (۸۰ کیلومتر) عرض محسوب می‌شود.

دریاچه گاردا

بزرگترین دریاچه ایتالیاست. ساحل جنوبی آن با چشمه‌های داغ و ویلاهای هزار رنگ رفت و آمد بسیاری به خود می‌بیند.

دریاچه‌های پلیتوایس

۱۶ دریاچه سبز-آبی کرواسی به صدها آبشار متصل بوده و آب آن به طور شگفت‌آوری شفاف است و تخته‌های چوبی مسیر قدم‌زنی به اطراف هستند. مسیرهایی با مناظر رویایی به خصوص در کنار آبشار ۲۳۰ پایی (۷۰متری) ولیکی‌سلپ (Veliki Slap).


-

دریاچه بلد

شما در هر سوی دریاچه بلد اسلوونی، می‌توانید کوهستان را بینید؛ کوه‌های جولیان آلپس و کاراوانکا از آن جمله است. بهترین نمای این دریاچه، از قلعه‌ای است که بر روی صخره‌ای با ارتفاع ۴۶۰ پا (۱۴۰متر) قرار گرفته.
جزیره بلد نیز محوطه جنگلی کوچک و دایره‌شکلی است که کلیسای اسامپشن (قرن هفدهم) را در خود دارد.

دریاچه لوموند

به نظر این دریاچه اسکاتلدی درست از میان رمان‌های عاشقانه ویکتوریا خارج شده است.

-

دریاچه انسی

نمایی از دریاچه انسی، که پاریسی‌ها اغلب تعطیلات تابستانه خود را آن‌جا سپری می‌کنند.

دریاچه متیسون

در نیوزلند است و به دریاچه «آینه» نیز شناخته می‌شود.

دریاچه آتیتلان

در یک مایلی ارتفاعات گواتمالا. این دریاچه پای آتشفشان‌های مخروطی‌شکل عظیمی آرمیده است.

دریاچه پیتو

دریاچه پیتو در استان آلبرتا درمیان رشته‌کوه‌های راکی کانادا واقع شده.

-

دریاچه کریتر

حدود ۸ هزار سال قبل، نوک یک آتشفشان ۱۲ هزار پایی در کسکیدز (آمریکای شمالی) منفجر شد و گودال عظیمی ایجاد کرد که بعدها کریتر نام گرفت؛ بخش مرکزی یک پارک ملی در جنوب اورگان. عمق فوق‌العاده زیاد آب دریاچه، رنگ تندی از آبی-یاقوت کبود را باعث شده است.



لینک منبع :زیباترین دریاچه های جهان + تصاویر

Images for زیباترین دریاچه های جهان + تصاویر عکس هایی بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های جهان - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_16414.html‎Cached Similarعکس هایی بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های جهان. مجموعه : گالری عکس های دیدنی و جالب. عکس هایی بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های جهان ... عکس دریاچه، زیباترین دریاچه های جهان، دریاچه های زیبا، تصاویر دریاچه ... www.akairan.com/foto-aka/jahan/2013116233652.html‎Cached Similar25 آوریل 2015 ... عکس دریاچه,دریاچه های زیبای جهان,دریاچه های زیبا دنیا,دریاچه های زیبای دنیا,تصاویر دریاچه های زیبا,دریاچه های زیبای ایران,عکس دریاچه های زیبا ... زیباترین دریاچه های جهان - کجارو www.kojaro.com/2015/8/6/.../the-worlds-20-most-beautiful-lakes/‎Cached6 آگوست 2015 ... در این مقاله، 20 دریاچه زیبای جهان بررسی می شوند - کجارو. ... پیکولا که یکی از دریاچه‌های متعدد در اودی پور است و به‌صورت مصنوعی در قرن ۱۴ ساخته شده، .... دریاچه کاواگوچی در تصاویر بسیاری جاودانه شده است، چراکه تصویر کوه نمادین ... عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_1411.html‎Cachedعکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا. ... عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309) · عکس لو رفته ... رهبران سیاسی جهان را در دوران کودکی ببینید. عکس های زیباترین دریاچه های ایران و جهان - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_26376.html‎Cachedتعداد دریاچه‌های زیبای جهان که رنگارنگی‌شان چشم‌ها را خیره کرده بی‌شمار است و نکته قابل توجه در این است که رنگ آب آنها به کل با رنگ معمول آ. تصاویر/ زیباترین دریاچه های جهان؛ از پنج گل چین تا ماتسون نیوزلند www.yjc.ir/.../تصاویر-زیباترین-دریاچه-های-جهان-از-پنج-گل-چین-تا-ماتسون-نیوزلند‎Cached7 فوریه 2015 ... همیشه مناظر طبیعی برای بازدیدکنندگان جلوه خاصی دارد اما دربین مناظر طبیعی دریاچه ها همیشه جذابیت خاصی را برای بیننده دارندو. . . زیباترین دریاچه جهان؛ دریاچه رنگین کمانی! - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/lake-iris.html‎Cached SimilarCaño Cristalesاین دریاچه «دریاچه پنج رنگی» نامیده شده و زیباترین دریاچه جهان به شمار می‌آید؛ چرا که هیچ نظیری برای آن در یبن دریاچه‌های دیگر وجود ندارد. باوجود این در ... 5 دریاچه رنگی جهان - بیتوته www.beytoote.com/iran/wonders/colored2-lake-world.html‎Cached Similarدریاچه های رنگی جهان دریاچه لاگونا دریاچه‌ دریاچه کریتر لیک,دریاچه نگاکورو,دریاچه ... دریاچه ووهوا از جمله زیباترین دریاچه‌های جهان است که رنگ ‌آن از زرد به سبز تیره و ... تصاویر برگزیده از 10 دریاچه زیبای جهان - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910631000020‎Cached Similar22 سپتامبر 2012 ... این مطلب شما را با زیباترین دریاچه‌های جهان آشنا می‌کند. ... در این مطلب با تصویر شما را به دیدن 10 دریاچه زیبای جهان می‌بریم. (1) «ژنو» در مرزهای ...