مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه حلیم بادمجان

طرز تهیه:

گوشت را با یک عدد پیاز ، زردچوبه و نمک بپزید و از استخوان جدا کنید. لوبیا و برنج را هم قبلا خیس کنید و با عدس بپزید. بادمجان‌ها را سرخ کنید و همه مواد را با هم مخلوط و با گوشت‌کوب آنها را خوب له کنید. سیر را هم رنده کنید و کمی تفت بدهید و همه مواد را دوباره به قابلمه برگردانید. نصف پیاز سرخ شده را هم به همراه سیر به حلیم اضافه کنید و مرتب به هم بزنید تا حلیم کشدار شده و قوام بیاید.

کشک را با نمک، فلفل و زردچوبه در اواخر پخت به حلیم افزوده و آن را در ظرف مناسبی بکشید و روی آن را با مقداری کشک و پیاز سرخ شده و نعنا داغ تزئین کنید و با نان سنگک تازه میل‌کنید.

ضمیمه چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه حلیم بادمجان

حلیم بادمجان | طرز تهیه “حلیم بادمجان” اصفهانی - نمناک namnak.com/حلیم-بادمجان.p14908‎Cachedحلیم بادمجان و حلیم بادمجان با گوشت و حلیم بادمجان با گوشت سردست و درست کردن حلیم بادمجان را در نمناک بخوانید. طرز تهیه حلیم بادمجان مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-حلیم-بادمجان-مرحله-به-مرحله/‎Cachedآموزش مرحله به مرحله طرز تهیه حلیم بادمجان. روش تهیه حلیم بادمجون با عکس. جو و عدس و گوشت و بادمجان. طرز تهیه هلیم بادمجان مرحله به مرحله. طرز پخت حلیم بادمجان - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/halim-bademjan.html‎Cached Similarطرز پخت حلیم بادمجان -حلیم بادمجان,گوشت چرخ کرده,طرز تهیه حلیم,طرز تهیه حلیم بادمجان,طرز پخت حلیم بادمجان,تهیه حلیم بادمجان. آشنایی با روش تهیه حلیم بادمجان با عدس - تبیان article.tebyan.net/277514/آشنایی-با-روش-تهیه-حلیم-بادمجان-با-عدس‎Cached7 مه 2014 ... یک کاسه گوشت، یک کاسه عدس، یک پیاز خردکرده، سه الی چهار کاسه آب و کمی نمک و فلفل را در یک قابلمه ریخته، برای 4 الی 5 ساعت می‌پزیم تا ... دستور طرز تهیه حلیم بادمجان مخصوص با طعمی فوق العاده خوشمزه namakstan.net/eggplant-halim.html‎Cachedدستور طرز تهیه حلیم بادمجان مخصوص با طعمی فوق العاده خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه حلیم بادمجان را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور آشپزی ، ا. طرز تهیه حلیم بادمجان خانگی با برنج | ستاره setare.com/fa/news/323/طرز-تهیه-حلیم-بادمجان-خانگی-با-برنج‎Cached Similar25 ژوئن 2015 ... حلیم بادمجان یک غذای خوشمزه و محبوب در میان ایرانیان است که از آن برای وعده‌ی افطاری در ماه مبارک رمضان بسیار استقبال می‌شود. حلیم بادمجان به ... کتاب آشپزی/حلیم بادمجان - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/حلیم_بادمجان‎Cached Similarحلیم بادمجان غذای محلی کرمان و اصفهان و شیراز است. .... طرز تهیه: ابتدا پیاز را که به صورت خلالی برش دادیم را درقابلمه ودر روغن مایع تفت می‌دهیم تا کاملا طلایی بشه. طرز تهیه حلیم بادمجان - آپارات ► 2:01www.aparat.com/v/JsgnL/طرز_تهیه_حلیم_بادمجان Jan 13, 2016 - 2 min کلاکت هنر این غذای خوشمزه از غذاهای سنتی کرمان، شیراز و اصفهان می باشد. طرز تهیه حلیم بادمجان بانوان|آشپزی , بانوان|غذای ایرانی , بانوان|صفحه اول. حلیم بادمجان - هایپر استار www.hyperstariran.com/hyperlife/23/2623/‎Cached Similarدستور تهیه ... حلیم بادمجان را با گوشت مرغ و بوقلمون هم می توانید آماده کنید و حتی اگر عجله داشته باشید می توانیید با کمی تفاوت در طعم از گوشت چرخ کرده استفاده ... طرز تهیه حلیم بادمجان و 4 نکته طلایی برای طعم بهتر - آرگا arga-mag.com/14107/طرز-تهیه-حلیم-بادمجان‎Cached18 سپتامبر 2015 ... طرز تهیه حلیم بادمجان بعنوان یک غذای محلی و اصیل ایرانی مدل های مختلفی دارد. حلیم بادمجان را با بادمجان و گوشت و عدس غالبا می پزند اما برخی از ...