مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دلمه بادمجان

طرز تهیه:

بادمجان‌ها را بشویید، قسمت بالای آنها را یک برش افقی بزنید و با یک وسیله مناسب، داخل بادمجان را خالی کنید تا جایی که به شکل ظاهر آن آسیب نرسد. بهتر است این کار را با یک قاشق مرباخوری انجام دهید که بادمجان سوراخ نشود. اگر از مرغ استفاده می‌کنید، مرغ را با یک پیاز و نمک و زردچوبه و یک لیوان آب بپزید. بعد از این‌که خنک شد، آن را خرد کنید. در یک ماهی‌تابه، کمی روغن بریزید و یک عدد پیاز را خرد و آن را سرخ کنید. گوشت چرخ‌کرده یا مرغ خرد شده را به آن اضافه نمایید و تفت دهید.

رب گوجه را با نمک، فلفل و زردچوبه و ذرت، هویج، فلفل دلمه و برنج به مواد افزوده و مخلوط کنید و به مدت 2 دقیقه همه را تفت دهید؛ بعد بادمجان‌ها را با این مواد پر کنید و برش بالای آن را به‌عنوان در روی آن بگذارید. در یک قابلمه مناسب کمی روغن بریزید و یک عدد پیاز دیگر را هم سرخ کرده و یک قاشق رب گوجه، نمک و فلفل را هم افزوده و تفت دهید.

بادمجان‌های پرشده را در قابلمه طوری ایستاده بچینید که کاملا کنار هم و فضای خالی بین آنها نباشد. دو لیوان آب روی آنها بریزید و روی حرارت بگذارید و صبر کنید تا کاملا پخته شده و آب آن تبخیر شود و فقط نصف لیوان آب آن باقی بماند و غلیظ شود و به عنوان سس از آن استفاده کنید. دلمه‌ها را در ظرف مناسب بگذارید و به همراه سبزی خوردن میل کنید.

ضمیمه چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه دلمه بادمجان

طرز تهیه دلمه بادمجان • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-دلمه-بادمجان/‎Cachedطرز تهیه کامل دلمه بادمجون عالی و خوشمزه. این دلمه بادمجان همراه با دلمه فلفل و دلمه گوجه هست. با گوشت چرخ کرده و لپه و سبزی دلمه تهیه میشه و یک سس خوشزه. طرز تهیه دلمه بادمجان - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/9510.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه دلمه بادمجان ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر لینک +دلمه +بادمجان را کلیک نمایید و یا در دسته انواع ... طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/11166.html‎Cached Similarطرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان,روش تهیه دلمه فلفل و بادمجان,طرز پخت دلمه فلفل و بادمجان,آموزش پخت دلمه فلفل و بادمجان,مواد لازم برای دلمه فلفل و بادمجان,انواع دلمه. دستور طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان فوق العاده خوش طعم با دو روش namakstan.net/stuffed-peppers-and-eggplant.html‎Cachedآموزش کامل طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان مجلسی و خوشمزه برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان را برای بازدیدکنندگان گرامی آماده کرده ایم برای مشاهد. طرز تهیه دلمه بادمجان - خانه برگر burgerhouse.ir/ashpazi/persian-food/191-طرز-تهیه-دلمه-بادمجان‎Cached1 hr 55 min - 280 cal 16 جولای 2017 ... دلمه بادمجان یکی از آسانترین در عین حال خوشمزه ترین انواع دلمه میباشد که به آسانی قابل تهیه و زمان پخت کوتاهی دارد .طرز تهیه دلمه بادمجان : گوشت ... آشنایی با روش تهیه دلمه بادمجان - تبیان article.tebyan.net/268258/آشنایی-با-روش-تهیه-دلمه-بادمجان‎Cached15 ژانویه 2014 ... نصف فنجان لپه را با مقداری ب و کمی نمک می‌پزیم تا لپه پخته شده و ب ن نیز تبخیر شود. سپس ن را با گوشت‌کوب می‌کوبیم. آموزش طرز تهیه دلمه بادمجان خوشمزه و مجلسی بقچه ای شکم پر - پاتوق من mepatogh.ir/7548/stuffed-eggplant/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... آموزش طرز تهیه دلمه بادمجان خوشمزه و مجلسی بقچه ای شکم پر آموزش آشپزی و دستور تهیه دلمه بادمجان اصل مجلسی و خوشمزه مواد لازم دلمه بادمجان ... دلمه بادمجان - طرز تهیه دلمه بادمجان مخصوص | ایران کوک https://irancook.ir/06/18/dolme-bademjan/1629/‎Cachedطرز تهیه : بادمجان ها را پوست بکنید و سرشان را جدا کنید ، داخل بادمجان ها را خالی کنید طوریکه دیواره داخلی بادمجان پاره نشود ، بادمجان هایی که خالی کرده اید نمک بزنید و ... طرز تهیه دلمه بادمجان - آپارات ► 1:34www.aparat.com/v/trMV4/طرز_تهیه_دلمه_بادمجان Nov 21, 2016 - 2 min طرز تهیه دلمه بادمجان. 2,700. آموزش آشپزی با سرآشپز بانو - دستور پخت انواع غذاهی ایرانی و خارجی ، ژله و دسر ، کیک و شیرینی ، اخبار سلامت و تغذیه ... طرز تهیه و دستور پخت دلمه بادمجان ، فلفل دلمه و گوجه | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/news/73400‎Cached Similar23 دسامبر 2014 ... در این مطلب، تهیه و دستور پخت دلمه بادمجان و فلفل و گوجه را به همراه نکات کلیدی برای شما کاربران گرامی آموزش داده ایم. دلمه از غذاهای خوشمزه ایرانی ...