مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آسیب به چشم ناشی از فین کردن

به گزارش جام جم سرا به نقل از دکتر سلام، یک زن 32 ساله دماغش را چنان محکم گرفت که چشمش جا به جا باد کرد.

یک زن 32 ساله انگلیسی بعد از این که محکم فین کرد، چشمش باد کرد و اندازه توپ گلف شد. پزشکان می گویند، این مشکل وقتی ایجاد می‌شود که هوا با فشار وارد بافت‌های اطراف چشم می‌شود و باید برای درمان آن به پزشک مراجعه کرد تا به بینایی آسیب نرسد.

این زن که به بیمارستان لستر رفته بود، به پزشکان گفت 4 ساعت قبل دماغش را محکم گرفته و بلافاصله چشم راستش باد کرده و با گذر زمان بدتر شده و کمی هم درد گرفته است. پزشکان می‌گویند این عارضه شبیه کسی است که توی صورتش ضربه خورده است و به وجود آمدنش در این مورد، غافلگیر کننده بوده است.

پزشکان معالج این خانم، ماجرا را در مجله «BMJ» روایت کرده‌اند.



لینک منبع :آسیب به چشم ناشی از فین کردن

آسیب به چشم ناشی از فین کردن - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/110889_آسیب-به-چشم-ناشی-از-فین-کردن.html/‎Cached8 نوامبر 2015 ... این خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ضربه خورردگی و کوفتگی در چشمش به وجود آمد پزشکان از این عارضه بسیار ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن - خانه پزشکان www.khanepezeshkan.com/sa_آسیب-به-چشم-ناشی-از-فین-کردن_62.aspx‎Cachedتاریخ : 1394/08/19 آسیب به چشم ناشی از فین کردن این خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ضربه خورردگی و کوفتگی در چشمش به وجود آمد ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن - سایت post20.top/182981.html‎Cachedاین خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ضربه خورردگی و کوفتگی در چشمش به وجود آمد پزشکان از این عارضه بسیار تعجب کردند و اکنون به ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن - جمله های طلایی و مطالب گوناگون jomelatetalaii.parsiblog.com/.../آسیب+به+چشم+ناشی+از+فین+کردن/‎Cachedاین خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ضربه خورردگی و کوفتگی در چشمش به وجود آمد پزشکان از این عارضه بسیار تعجب کردند و اکنون به ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن - هشتگ 8tag.ir/news/5060262571751447557-2081963456033657757‎Cached8 نوامبر 2015 ... این خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ضربه خورردگی و کوفتگی در چشمش به وجود آمد پزشکان از این عارضه بسیار ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن - تا سلامتی tasalamati.com/e/BDO96/‎Cachedاین خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ضربه خورردگی و کوفتگی در چشمش به وجود آمد پزشکان از این عارضه بسیار تعجب کردند و اکنون به ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن - جوان ایرانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/9166610 8 نوامبر 2015 ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن. سرویس سلامت جوان ایرانی به نقل از دکتر سلام: این خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ... آسیب به چشم ناشی از فین کردن www.newskadeh.com/newskadeh.com?p=809‎Cachedنیوزکده> این خانم فقط با یک فین کردن به این عارضه دچار شد و حالتی شبیه ضربه خورردگی و کوفتگی در چشمش به وجود آمد پزشکان از این عارضه بسیار تعجب کر... پاسخ سوالات خود در زمینه "گوش، حلق و بینی" را اینجا مشاهده کنید www.yjc.ir/.../پاسخ-سوالات-خود-در-زمینه-گوش-حلق-و-بینی-را-اینجا-مشاهده-کنید‎Similar16 فوریه 2014 ... گرفته ام و نشان می دهد که وزوز گوشم در هردو گوش است در ضمن سرم هم به .... پاسخ: از دکتر علی فرامز معماری، فوق تخصص گوش و حلق و بینی: خون بینی ناشی از دو علت است که ..... و رو و داخل بینیم به خارش افتاده که حتی بعضی وقتها چشم هایم به خارش ... فین نکنید، پاک کردن بینی با فین کردن شدید باعث آسیب بینی و ... تجربه ای از عمل بینی | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/discussion/topic/.../تجربه-ای-از-عمل-بینی‎Cachedورم و کبودی در اطراف چشم ها ممکن است ایجاد شود که تا روز دوم و سوم تشدید خواهد شد. .... کلی نظرات مختلف که ناشی از سلیقه های متفاوته روبرو بودم و خیلی وسواسی شده بودم. ..... برای پیشگیری از خونریزی ، از فین کردن یا عطسه کردن از راه بینی به مدت 2 ... مقایسه کردن نتیجه عمل بینی خود با سایرین اقدام نادرستی است و جز آسیب روحی ...