مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پوسیدگی دندان با کاشت نگین

به گزارش جام جم سرا ، کیوان ساعتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص کاشت نگین روی دندان گفت: کاشت نگین دندان برای طولانی مدت سطح زیرین خود را نرم می‌کند و احتمال پوسیدگی دندان را افزایش می‌دهد بدین‌ترتیب از نظر متخصص ترمیمی و زیبایی دندان این کار به هیچ عنوان اصولی نیست.

وی افزود: کاشت نگین روی دندان‌ها باعث می‌شود دندان مورد نظر از شویندگی و قدرت ضد باکتریال بزاق‌ها دور بماند.

ساعتی با اشاره به اینکه امروزه برخی نگین دندان خود را با رنگ لباسشان ست می‌کنند، عنوان کرد: ماندن نگین دندان بیش از یک هفته نه تنها زیبا نیست بلکه به دلیل عوارض بعدی از زیبایی صورت هم کم می‌کند و پس از آن فرد را وادار می‌کند تا به‌دنبال برگرداندن زیبایی خود برود.

وی اظهار کرد: این روزها برخی افرادی که دندان‌هایشان تغییر رنگ پیدا کرده است از نگین دندان برای پوشاندن آن استفاده می‌کنند در صورتی که اگر بدانند با بلیچینگ می‌توانند دندان تغییر رنگ یافته‌ی خود را به حالت اول برگردانند قطعا این راه اصولی را انتخاب می‌کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن ترمیمی و زیبایی دندان در خصوص کاشت نگین توسط افراد نا آشنا به دندان پزشکی گفت: افراد فاقد صلاحیت اغلب از چسب‌های نامناسب استفاده می‌کنند و این می‌تواند بسیار آسیب‌رسان باشد.



لینک منبع :پوسیدگی دندان با کاشت نگین

پوسیدگی دندان با کاشت نگین - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5381250/پوسیدگی-دندان-با-کاشت-نگین‎Cached5 نوامبر 2015 ... کاشت نگین دندان علاوه بر این که باعث نرم‌شدن سطح دندان می‌شود پوسیدگی دندان را نیز با خود به همراه می‌آورد. Images for پوسیدگی دندان با کاشت نگین پوسیدگی دندان با کاشت نگین – پزشکان ایران www.pezeshkan.org/?p=39587‎Cachedکاشت نگین دندان علاوه بر این که باعث نرم‌شدن سطح دندان می‌شود پوسیدگی دندان را نیز با خود به همراه می‌آورد. کیوان ساعتی عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین ترمیم و ... پوسیدگی دندان با کاشت نگین - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/پوسیدگی-دندان-با-کاشت-نگین/4388669 کاشت نگین دندان علاوه بر این که باعث نرم‌شدن سطح دندان می‌شود پوسیدگی دندان را نیز با خود به همراه می‌آورد. کاشت نگین دندان برای طولانی مدت سطح زیرین ... با عوارض کاشت نگین بر روی دندان ها آشنا شوید - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../با-عوارض-کاشت-نگین-بر-روی-دندان-ها-آشنا-شوید‎Cached6 مه 2017 ... مصطفی فاطمی،دندانپزشک در خصوص کاشت نگین بر روی دندان‌ها اظهار کرد: معمولا جنس نگین‌هایی که ... نگین دندان به مرور باعث پوسیدگی دندان می شود. پوسیده شدن دندان با کاشت نگین - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/?p=76063 نگین دندان عوارض و مضرات زیادی برروی دندان ها می گذارد که یکی از آن ها ایجاد پوسیدگی و خراشیدگی دندان است! در خصوص کاشت «نگین دندان» بیشتر بدانید - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../639928-در-خصوص-کاشت-نگین-دندان-بیشتر-بدانید‎Cached24 جولای 2017 ... کسری طبری تصریح کرد: کاشت نگین به بافت دندان آسیبی نمی‌رساند اما ... است به دلیل جمع شدن جرم و باکتری در کنار نگین‌ها پوسیدگی دندان بوجود آید. ... درنهایت نگین با استفاده از چسبی مخصوص و با مواد پرکننده همرنگ دندان به ... کاشت نگین روی دندان - بی باک نیـــوز www.bibaknews.com/911044/کاشت-نگین-دندان.html‎Cached17 ژوئن 2017 ... کاشت نگین روی دندان - در دنیای مدرن امروزی، تکنولوژی در تمام عرصه ها پی-کاشت- نگین-دندان. ... پوسیده شدن دندان با کاشت نگین. همه چیز که درباره ... سوالات متداول کاشت نگین دندان - دکتر هومن عشقی www.dreshghi.com/سوالات-متداول-کاشت-نگین-دندان/‎Cached5 جولای 2017 ... انواع کاشت نگین دندان که امروزه دندانپزشکان برای افراد انجام می دهند بسیار ... یا با ایجاد تراش کوچک روی مینای دندان که باعث می شود نگین نسبت به سطح ... وجود پوسیدگی در دندان ها یا روکش بودن دندان و یا همچنین داشتن بیماری لثه و ... عوارض کاشت نگین روی دندان | زیبایی دندان|لمینت|پروتز دندان|ایمپلنت drvahidsiahkola.com/عوارض-کاشت-نگین-روی-دندان/‎Cached11 آوریل 2016 ... در این مطلب شما را با عوارض کاشت نگین بر روی دندان آشنا می کنیم … ... از قندهای پرتراکم و چسبنده می‌توان از پوسیدگی دندان‌ ها جلوگیری کرد.