مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف

به گزارش جام جم سرا، امیر خجسته کاشانی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در بررسی سلامت روان افراد یکی از فاکتورهای مهم بررسی اعتمادبه نفس افراد است.

وی افزود: افرادی که فاقد اعتمادبه نفس هستند در مواجه با مشکلات و مسایل روزمزه زندگی بسیار شکننده، آسیب‌پذیر و ناقص هستند.

خجسته کاشانی عنوان کرد: نشانه‌های عینی افرادی که اعتمادبه نفس ضعیفی دارند، متعدد بوده که به 6 نشانه بسیار مهم و عینی آن‌ها، اشاره می‌کنیم.

روانشناس و مدرس دانشگاه اذعان داشت: این افراد جمله‌هایشان را ناقص گذاشته و کامل کردن آن را به مخاطبان وا می‌گذارند.


وی نشانه دیگر افراد با اعتمادبه نفس ضعیف آن است که این افراد همواره از یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع استفاده می‌کنند.

این روانشناس تاکید کرد: این افراد در هنگام سخنرانی بیش از آنکه به سخنرانی فکر کنند به واکنش مخاطبان توجه می‌کنند.

خجسته کاشانی افزود: همچنین افراد با اعتمادبه نفس ضعیف، نیازهای خود را همواره با نوعی تردید و شک بیان کرده ،همچنین نظرات ومخالفت خود را نمی‌توانند به خوبی ابراز کنند.



لینک منبع :6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف

6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../6-نشانه-افراد-با-اعتماد-به-نفس-ضعیف‎Cached Similar3 نوامبر 2015 ... یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع ... 6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف - اعصاب و روان - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../6-نشانه-افراد-با-اعتماد-به-نفس-ضعیف‎Cached3 نوامبر 2015 ... یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع ... 6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../6-نشانه-افراد-با-اعتماد-به-نفس-ضعیف‎Cached3 نوامبر 2015 ... یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع ... ۶ نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف - سلامانه www.salamaneh.com/post/38074/۶-نشانه-افراد-با-اعتماد-به-نفس-ضعیف 3 نوامبر 2015 ... سلامانه : یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و ... افراد با اعتماد به نفس ضعیف را بشناسیم - پارس ناز www.parsnaz.com/افراد-با-اعتماد-نفس-ضعیف-را-بشناسیم.html افراد با اعتماد به نفس ضعیف را بشناسیم کدام افراد اعتماد به نفس دارند اما از نوع ... عینی افرادی که اعتمادبه نفس ضعیفی دارند، متعدد بوده که به 6 نشانه بسیار مهم و ... وی نشانه دیگر افراد با اعتمادبه نفس ضعیف آن است که این افراد همواره از یک نوع ... 6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/8889913 3 نوامبر 2015 ... یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع ... 6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف - مجله همیارآنلاین hamyar.blogsky.com/1394/08/.../6-نشانه-افراد-با-اعتماد-به-نفس-ضعیف 5 نوامبر 2015 ... یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع است ... 6 علامت اعتماد به نفس پایین! - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/.../6-علامت-اعتماد-به-نفس-پایین!‎Cached16 جولای 2016 ... امیر خجسته کاشانی- روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل ... 6 نشانه افراد با اعتماد به نفس ضعیف - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1446549780471754 3 نوامبر 2015 ... یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع ... شناخت افراد با اعتماد به نفس ضعیف - سایت ncih2016.ir/183341.html‎Cached10 جولای 2017 ... یک روانشناس گفت: افراد دارای اعتماد‌ به نفس ضعیف، دارای 6 نشانه مهم بوده که یکی از آن نشانه‌ها، پوشیدن یک نوع لباس با حداقل تغییرات و تنوع است ...