مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر

به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن 42 ساله اهل کشور انگلستان که به عنوان مربی غواصی در کشور یونان به تدریس مشغول بوده است، پس از احساس عدم تعادل و برهم خوردن قدرت بینایی خود به پزشکان آن کشور مراجعه کرده و آن‌ها پس از انجام آزمایش MRI متوجه وجود 5 تومور در مغز او شده‌اند که یکی از آن‌ها خارج از جمجمه او در حال رشد بوده است.
از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر

گفتنی است، خانم Cathrin Dance بلافاصله تحت یک عمل جراحی 14 ساعته بسیار تهاجمی جهت خارج کردن تومورهای مغزی قرار گرفت که یکی از آن‌ها توموری سرطانی بوده است.

از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر

پزشکان برای حذف تومورها مجبور به انجام یک برش بسیار عمیق در مغز خانم Dance شدند و نیمی از جمجمه او را حذف کردند.

پس از عمل جراحی و به دلیل شدت عوارض حذف، بخش‌هایی از مغز خانم Dance بلافاصله دچار سکته مغزی شده، حافظه، توانایی راه رفتن و حرکت را از دست داده و از چشم چپ نیز نابینا شده است. خوشبختانه عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و تومورها رشد مجدد پیدا نکرده‌اند.

حال خانم Dance با طی کردن جلسات منظم فیزیوتراپی سعی دارد به حالت عادی زندگی بازگردد.

از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر

پزشکان نیز به کمک چاپگر 3 بعدی نیمه حذف شده جمجمه این زن را توسط فلز تیتانیوم ساخته و در سر او کار گذاشته‌اند. پزشکان اعتقاد دارند با توجه به شدت بیماری زنده ماندن خانم Dance بسیار بعید بوده است.

این زن حال با کمک اعضای خانواده خود سعی دارد معلولیت پیش آمده در اثر این بیماری را پشت سر بگذارد.



لینک منبع :از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر

از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر www.yjc.ir/.../از-دست-دادن-نیمی-از-جمجمه-در-این-زن-به-خاطر-تومورهای-غول‌آسا-تصاویر‎Cached2 نوامبر 2015 ... تعداد بالای تومورهای سرطانی و ابعاد آن‌ها، چاره‌ای جز برداشتن نیمی از جمجمه در یک زن باقی نگذاشت. Images for از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر 188.75.89.4/.../از-دست-دادن-نیمی-از-جمجمه-در-این-زن-به-خاطر-تومورهای-غول‌آسا-تصاویر‎ 2 نوامبر 2015 ... تعداد بالای تومورهای سرطانی و ابعاد آن‌ها، چاره‌ای جز برداشتن نیمی از جمجمه در یک زن باقی نگذاشت. از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر ... khabarche.ir/.../از-دست-دادن-نیمی-از-جمجمه-در-این-زن-به-خاطر-تومورهای-غول-آسا---تصاویر 2 نوامبر 2015 ... از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر ... بالای تومورهای سرطانی و ابعاد آن‌ها، چاره‌ای جز برداشتن نیمی از جمجمه در یک زن ... تومور مغزی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تومور_مغزی‎Cached Similarهرچند هرگونه تومور مغزی به خاطر ماهیت تهاجمی و منتشرشوندهٔ خود در فضای محدود ... از آنجا که مغز به طور کامل توسط جمجمه پوشانیده شده‌است، تشخیص سریع و زودرس تومور مغزی، .... به این معنا که نئوپلاسم ضمن اشغال فضای موجود، به بافت‌های اطراف، تهاجم و دست ... دادن وضعیت بافت شناسی آستروسیتوما، بعنوان راهنمای درجه بندی، به هر تومور، ... جمجمه‌بری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/جمجمه‌بری‎Cachedباز کردن جمجمه با عمل جراحی برای بیرون آوردن تومور، کاستن فشار داخلی و یا تخلیه ... جراح به کمک این تصویر محل دقیق حذف استخوان و زاویه مناسب برای دسترسی به ... تجاوز به خواهر درداخل تریلی تراکتور!! + عکس - نازوب www.nazweb.ir/78979-a-tractor-trailer-into-the-of-his-sister.html‎Cached Similarپسری که ملکه زیبایی زنان در بریتانیا شد! ... جنجال پوشیدن دامن کوتاه توسط این دختر دانشجو .... دیدن فیلم احساساتی باعث تجاوز به خواهر شد ، برخی مواقع افراد از دیدن فیلم ها یا نمایش های ... آقای تیموثی ساووی به همراه خواهر ناتنی خود پس از دیدن نمایشنامه احساساتی در نیمه های شب نمی توانند خود ..... تصاویری از دختری با پاهای غول آسا. جام بزرگ: امیدوارم برای المپیک کمبود فشنگ نداشته باشیم - پایگاه ... tnews.ir/news/c9d457071167.html‎Cachedپزشکان بارسلونا به تلاش خود برای احیای ماهیچه آسیب دیده و تاندون منقبض شده ادامه می‌دهند اما از ... از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر. مجموعه مطالب اعضا با موضوع پزشکی و سلامت - صفحه اصلی تبیان www.tebyan-zn.ir/userpapers/sender/8/7241/10/default.html به گزارش شفا آنلاین،این پزشک محقق اظهار کرد:مطالعه بر روی درمان مسمومیت با قرص ..... فتحی جراحی ترمیمی برای کوچک کردن سینه در سینه های خیلی بزرگ را در کاهش احتمال ... زنی که به خاطر تومورهای غول‌آسا نیمی از جمجمه خود را از دست داد- تصاویر. تومور مغزی – پایگاه خبری تحلیلی هدانا hodana.ir/fa/archive/tag/تومور-مغزی‎Cached4 ا کتبر 2015 ... از دست دادن نیمی از جمجمه در این زن به خاطر تومورهای غول‌آسا + تصاویر ... بالای تومورهای سرطانی و ابعاد آن‌ها، چاره‌ای جز برداشتن نیمی از جمجمه در یک زن ...