مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند + تصاویر

به گزارش جام جم سرا به نقل از فرادید، کالب ویتبی در اتوبانی در اورگن آمریکا مشغول رانندگی بود که با خودروی خود به پشت یک تریلی زد. او زنده ماند و فکر می‌‎کرد که یک تصادف معمولی است، اما اشتباه می‌‎کرد.

مردی که بین دو تریلی گیر کرده بود

پس از اولین برخورد، کالب ویتبی متوجه شد که از پشت سر یک تریلی دیگر به او نزدیک می‌شود. آن تریلی به او نزدیک شد و از پشت سر به خودروی او زد. همه چیز سریع اتفاق افتاد و کالب همچنان سوار خودروی خودش بود. او بین دو تریلی گیر کرده بود. خودروی کالب از جلو و عقب کاملا جمع شده بود. او مرگ را جلوی چشمانش می‌دید، اما در نهایت با چند خراش سطحی و کبودی از صحنه تصادف بیرون کشیده شد.

خلبان از صحنه سقوط هواپیما زنده بیرون آمد

مرگ ناشی از تصادفات خودرو رایج‌ترین دلیل مرگ و میر وسایل نقلیه است، اما همه می‌دانند که سقوط هواپیما می‌تواند بسیار دردناک‌تر باشد.

در ماه مه سال 2014 میلادی، کنترل هواپیما از دست خلبان خارج شد و هواپیما بر روی یک ساختمان مسکونی سقوط کرد. خلبان اما بدون هیچ آسیبی از هواپیما خارج شد و خوشبختانه در آن لحظه کسی داخل ساختمان نبود. خلبان از اینکه زنده مانده بود بسیار سرخوش بود، اما کمی بعد صاحب خانه از او شکایت کرد.

پسری که زیر ماشین رفت ولی زنده ماند

در برزیل تصادفی رخ داد که یک خودروی در حال حرکت به یک خودروی پارک شده برخورد کرد. خانمی 56 ساله به همراه نوه‌ی 5 ساله‌اش در پیاده‌رو مشغول پیاده‌روی بودند.

خودروی پارک شده هر دوی آن‌ها را زیر گرفت که پسر پنج ساله به شکلی باورنکردنی پس از تصادف بلند شد. او کمی سرگیجه داشت اما هیچ آسیبی ندیده بود. پسر نزد مادربزرگش می‌رود. او نیز سالم است. با این حال، هر دوی آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند و در نهایت مرخص شدند.

سقوط از پرتگاه

سقوط از ارتفاعات می‌تواند جان شما را بگیرد. اگر کسی از ارتفاعِ بیش از چهار طبقه سقوط کند، احتمال آسیب دیدنش بسیار زیاد است. تیموتی مازورچزاک از ارتفاع 18.5 متریِ لبه‌ی یک پرتگاه سقوط کرد، اما حتی یک خط هم بر روی بدنش نیفتاد.

مازورچزاک همراه یکی از دوستانش در پارک ملی لِچورث در نیویورک مشغول قدم زدن بود که یک مرتبه زیر پایش خالی شد. پس از دو ساعت تلاش، او سرانجام نجات داده شد. البته پلیس پارک به دلیل عدم رعایت قوانین مرتبط با پیمودن مسیرهای مجاز، او را جریمه کردند.

دوچرخه سوار شجاع

دوچرخه سواری در خیابان‌های شهری تا اندازه‌ای خطرناک است. هشیار بودن دوچرخه‌سوار تا حد زیادی می‌تواند از خطرات احتمالی بکاهد، اما خطر همیشه در کمین است، چرا که در اغلب موارد، رانندگان دیگر به دوچرخه‌سواران اهمیت نمی‌دهند.

یک دوچرخه سوار روسی هنگام عبور از چهارراه بین یک خودروی سواری و ماشین سنگین گیر کرد، اما زنده ماند. تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که این دوچرخه سوار به شکل معجزه‌آسایی زنده ماند.

ورود گارد ریل به شیشه جلو

زمانی که شی‌ای با سرعت بالا وارد اتاق اتومبیل می‌شود، باید منتظر بدترین اتفاق ممکن ماند. روی ماهاموتسا، فوتبالیست اهل آفریقای جنوبی، با سرعت بالا مشغول رانندگی بود که خودرویش با گارد ریل کنار جاده برخورد کرد و گارد ریل وارد اتاق خودرو شد. او در این تصادف زنده ماند. گارد ریل مانند یک سیخ کباب وارد ب ام و او شده بود.

درگیری با گاومیش

گاومیش آمریکای شمالی یک بار در آستانه‌ی انقراض قرار گرفت، ولی این مشکل دیگر برطرف شده است. مردی تصمیم گرفت تا نزدیک گاومیش 680 کیلوگرمی شود، اما گاومیش چندان از تصمیم آن مرد استقبال نکرد. گاومیش به آن مرد یورش برد و چندین مرتبه او را به حصار کوبید. در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که آن مرد به دلیل خونریزی داخلی جان داده باشد، اما آن مرد بدون هیچ مشکلی بلند شد و از گاومیش دور شد. البته مرد از کار خود خجالت کشیده بود و فهمید که دیگر نباید با گاومیش شوخی کند.

مردی که خودرویش نصف شد

شخصی که دوست داشت راننده مسابقات اتومبیلرانی شود، بسیار شانس آورد که زنده ماند. این راننده تایلندی با خودروی لامبورگینی گالاردوی خود مشغول رانندگی بود که بر حسب اتفاق، خودرویش به دو نیم تبدیل شد. راننده خودروی هیچ آسیبی ندید. او می‌گوید که به دلیل چشم زخمی که به تن داشت، زنده مانده است!



لینک منبع :انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند + تصاویر

Images for انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند + تصاویر انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند + تصاویر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../انسان‌هایی-که-از-مرگ-حتمی-نجات-پیدا-کردند-تصاویر‎Cached27 ا کتبر 2015 ... تصویر انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند + تصاویر. به گزارش جام جم سرا به نقل از فرادید، کالب ویتبی در اتوبانی در اورگن آمریکا مشغول ... انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند تصاویر : نجات‌های معجزه‌آسا ... www.khabarazad.com/.../انسان‌هایی-که-از-مرگ-حتمی-نجات-پیدا-کر/‎Cached28 ا کتبر 2015 ... تصادف وسایل نقلیه امری رایج است که متاسفانه در برخی موارد جان سرنشینان آن نیز گرفته می‌شود. گاهی اوقات، احتمال زنده ماندن فرد در یک تصادف ... فیلم: نجات عجیب انسان‌ها از مرگ حتمی - فردا www.fardanews.com/fa/.../فیلم-نجات-عجیب-انسان‌ها-از-مرگ-حتمی‎Cached3 جولای 2017 ... تصاویری از نجات پیدا کردن انسان‌های خوش شانس که در تصادفات جان سالم به در بردند. نجات گربه از مرگ حتمی + تصاویر khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=ac360c1b-4b35-46e5...‎Cachedبه گزارش خبرنگار شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،گربه نگون بختی که حین عبور از پارکی در میشییگان هدف تیر کمان چند نوجوان بی رحم قرار گرفته بود از مرگ حتمی ... زوج جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کردند khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=60f1184a-abf8-4f4b...‎Cachedبه گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سید جلال ملکی در گفتگو با مهر گفت: در ساعت 3: 24 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حادثه انتشار گازCO و گاز ... افرادی که از مرگ 100درصد فرار کردند - منم بلدم بنویسم! - وقایع عجیب ... manam-minevisam.blogsky.com/1389/06/13/post-345/‎Cached Similarخوش شانس ترین افراد کره زمین که از مرگ فرار کردند! ... شاید بتوان نام این فرد را به عنوان خوش شانس ترین فرد کره زمین گذاشت زمانی که چند بار از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. ... در فیلم های ویدئویی که از خودش گرفت میتوان دید که او آخرین صحبت ها را با .... که روزهای تعطیل به عنوان «بز» زندگی می‌کنه · خلق آثار هنری با جسد انسان‌های ... این انسان ها چگونه از مرگ حتمی نجات پیدا می کنند - فینچه finche.ir/tag/?q=این+انسان+ها...مرگ+حتمی+نجات+پیدا...کنند‎Cachedتصاویری از نجات پیدا کردن انسان‌های خوش شانس که در تصادفات جان سالم به در بردند. سرویس عکس و فیلم فردا: صحنه هایی از حوادث وحشتناک در تصادفات رانندگی و ... سقوط هواپیما روی درخت آویزان ماندن خلبان از ارتفاع 30 متری عکس onvansho.ir/.../سقوط-هواپیما-روی-درخت-آویزان-ماندن-خلبان-از-ارتفاع-30-متری-عکس.html 6 نجات یافته از مرگبارترین حوادث عکس زنده ماندن در برخی از پریدن از هواپیما سقوط از ارتفاع 10 . ... انسان‌هایی که از مرگ حتمی نجات پیدا کردند تصاویر. احتمال زنده ... علی حاتمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/علی_حاتمی‎Cached Similarحاتمی در جایی متولد شد شبیه همان جایی که رضا خوشنویس در هزاردستان به مفتش آدرس .... فیلم در سال ۱۳۶۱ فقط اجازهٔ نمایش در جشنوارهٔ فجر را پیدا کرد و بعد از آن توقیف بود و ... کردن فرزندانش، اکنون در آستانه مرگ قرار گرفته، از فرزندانش می‌خواهد که او را به ... درون مایه تمامی آثار حاتمی بر اساس ویژگی‌های قومی و انسان‌های رشد یافته در این ...