مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطرناکترین روغن هایی که می خوریم

به گزارش جام جم سرا به نقل از مهر، دکتر هدایت حسینی اظهارداشت: برنامه سازمان غذا و دارو درباره روغن های خوراکی، کاهش اسید چرب ترانس در یک برنامه ۱۰ ساله است.

وی از اسید چرب ترانس به عنوان پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن های خوراکی نام برد و گفت: با برنامه زمان بندی که سازمان غذا و دارو برای کاهش میزان اسید چرب ترانس در روغن های خوراکی دارد، توانسته است این میزان را از ۲۵ درصد در سال ۸۴ به ۹۵ درصد در سال گذشته برساند.

به گفته مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، کاهش اسید چرب ترانس از ۵ به زیر ۲ درصد در برنامه زمانبندی سال ۹۵ مورد توجه قرار گرفته است.

حسینی تاکید کرد: برنامه ای که سازمان غذا و دارو دارد، این است که روغن های خوراکی تا ۱۰ سال آینده عاری از وجود اسید چرب ترانس باشد.

وی همچنین از کاهش روند واردات روغن پالم خبر داد و گفت: سیاست وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، سهم ۳۰ درصدی روغن پالم در صنایع غذایی است که بر همین اساس، در دو سال گذشته میزان واردات این نوع روغن به شدت کاهش یافته است.



لینک منبع :خطرناکترین روغن هایی که می خوریم

خطرناکترین روغن هایی که می خوریم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/258661/خطرناکترین-روغن-هایی-که-می-خوریم 26 ا کتبر 2015 ... مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم - فرارو fararu.com/fa/news/250742/خطرناکترین-روغن-هایی-که-می-خوریم 26 ا کتبر 2015 ... مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم - فردا https://www.fardanews.com/.../خطرناکترین-روغن-هایی-که-می-خوریم‎Cached27 ا کتبر 2015 ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم. مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/471461/society/health‎Cached26 ا کتبر 2015 ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم. جامعه > سلامت - مهر نوشت: مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان ... خطرناکترین روغن هایی که می‌خوریم | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../100786-خطرناکترین-روغن-هایی-که-می-خوریم 26 ا کتبر 2015 ... وی از اسید چرب ترانس به عنوان پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن های خوراکی نام برد و گفت: با برنامه زمان بندی که سازمان غذا و دارو برای کاهش ... خطرناکترین روغن‌هایی که می‌خوریم - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/542288/خطرناکترین-روغن‌هایی-که-می‌خوریم‎Cached26 ا کتبر 2015 ... خطرناکترین روغن‌هایی که می‌خوریم. مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را ... پایتخت - خطرناکترین روغن هایی که می خوریم www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../خطرناکترین-روغن-هایی-می-خوریم‎Cachedوی از اسید چرب ترانس به عنوان پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن های خوراکی نام برد و گفت: با برنامه زمان بندی که سازمان غذا و دارو برای کاهش میزان اسید چرب ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم - خبرگزاری اقتصادایران old.econews.ir/fa/c1_276093/.../خطرناکترین_روغن_هایی_که_می_خوریم اکونیوز:مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن های ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم www.javanonline.ir/fa/news/749237/خطرناکترین-روغن-هایی-که-می-خوریم خطرناکترین روغن هایی که می خوریم. مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را پرمخاطره ترین عامل ... خطرناکترین روغن هایی که می خوریم answer4u.ir/?t=94...خطرناکترین+روغن+هایی+که+می+خوریم‎Cachedخطرناکترین روغن هایی که می خوریم. مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی ساوقت غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را پرمخاطره ترین عامل ...