مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هنگام ورزش نوشابه انرژی زا ننوشید

به گزارش جام جم سرا به نقل از مهر، چند سالی است از رواج و ارائه گسترده نوشیدنی های انرژی زا در سطح جهان می گذرد و در طی این سال ها همواره مباحث و مناقشاتی درباره تاثیرات مفید و مضر این نوشیدنی ها بر بدن انسان ها در بین پژوهشگران و گروه های مختلف مردم وجود داشته است.

به تازگی پژوهشگران یک پروژه تحقیقاتی که اعضای آن را متخصصان شاخه های مختلف پزشکی تشکیل می دادند، اعلام کردند که مضرات نوشابه های انرژی زا بیشتر از فواید آن بوده و بدن انسان به طور طبیعی در هنگام ورزش توانایی تطبیق خود با کاهش آب را داشته و در هنگام ورزش های معمولی بهتر است ورزشکاران تنها با نوشیدن آب، بدن خود را از کم آبی محافظت کنند و مصرف نوشیدنی های انرژی زا تنها در موارد خاص از ورزش های سنگین و درازمدت توصیه می شود.

در همین زمینه «جان برور»، از پژوهشگران این تیم تحقیق و از اساتید دانشگاه سنت ماری، می گوید: «کاهش مختصر وزن بدن که همراه با کاهش آب بدن است، می تواند تاثیرات مفیدی در برخی از ورزشکاران دونده استقامتی داشته باشد و ورزشکاران می توانند بدن خود را با کم آبی خفیف تطبیق دهند.»

وی افزود: کاهش هر لیتر از آب بدن با کاهش تقریبا یک کیلوگرم از وزن بدن برابر است و کاهش این میزان از آب می تواند در ورزشکاران مفید باشد اما ذکر این نکته نیز دارای اهمیتی بسیار زیاد است که قندها و سایر مواد اضافه شده به نوشابه های انرژی زا برای بدن مناسب نبوده و تنها برای مصرف برخی از ورزش های استقامتی طولانی مدت توصیه می شود.

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.



لینک منبع :هنگام ورزش نوشابه انرژی زا ننوشید

در حین ورزش نوشابه های انرژی زا ننوشید/ آب بهترین نوشیدنی است ... www.mehrnews.com/.../در-حین-ورزش-نوشابه-های-انرژی-زا-ننوشید-آب-بهترین-نوشیدنی-است‎Cached Similar25 ا کتبر 2015 ... مطالعات اخیر پژوهشگران نشان می دهد نوشیدن آب هنگام ورزش های عادی بهترین گزینه است و استفاده از نوشیدنی های انرژی زا تنها برای مصرف برخی از ... هنگام ورزش نوشابه انرژی زا ننوشید - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cachedبرای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید. کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819, در : شنبه 09 آبان 1394 [12:44 ]. هنگام ورزش ... هنگام ورزش نوشابه انرژی زا ننوشید | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=45573&idG=2 25 ا کتبر 2015 ... به گزارش جام جم سرا به نقل از مهر، چند سالی است از رواج و ارائه گسترده نوشیدنی های انرژی زا در سطح جهان می گذرد و در طی این سال ها همواره مباحث و مناق. در حین ورزش نوشابه های انرژی زا ننوشید - تابش کوثر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/8468795 25 ا کتبر 2015 ... در حین ورزش نوشابه های انرژی زا ننوشید. مطالعات اخیر پژوهشگران نشان می دهد نوشیدن آب هنگام ورزش های عادی بهترین گزینه است و استفاده از نوشیدنی ... هنگام تمرین چه چیزی بنوشیم؟ - مجله تناسب اندام fitnessmagazine.ir/fitness/drink-exercising/‎Cached Similar26 دسامبر 2016 ... اگر پیش از تمرین و در هنگام ورزش و پس از آن به مقدار کافی چیزی ننوشید، ... آبرسانی در هنگام ورزش است، نوشیدنی‌های ورزشی و انرژی‌زا نیز از جایگاه ... در حین ورزش نوشابه های انرژی زا ننوشید/ آب بهترین نوشیدنی است azaban.ir/?t=723&e=50135601&ref=bartar2 در حین ورزش نوشابه های انرژی زا ننوشید/ آب بهترین نوشیدنی است. مطالعات اخیر پژوهشگران نشان می دهد نوشیدن آب هنگام ورزش های عادی بهترین گزینه است و استفاده از ... نوشابه‌های انرژی‌زا نخرید و ننوشید - تبیان article.tebyan.net/216743/نوشابه-های-انرژی-زا-نخرید-و-ننوشید‎Cached31 جولای 2012 ... خریدن نوشابه های انرژی‌زا ممکن است فقط پول هدر دادن باشد. بر اساس ... نوشیدنی‌های ورزشی ترکیباتی متفاوت با نوشابه‌های انرژی‌زا دارند، مواد تشکیل‌دهنده نوشابه‌های ورزشی، آب، کربوهیدرات (قند) و املاح است که ... نوشیدن آب در هنگام ورزش. هنگام ورزش نوشابه انرژی زا ننوشید - پونیلا ponila.com/post/395169/ مطالعات اخیر پژوهشگران نشان می دهد نوشیدن آب هنگام ورزش های عادی بهترین گزینه است و استفاده از نوشیدنی های انرژی زا تنها برای مصرف برخی از ورزش های... نوشابه های ورزشی و نوشابه های انرژی زا حین ورزش - آریا سلامت www.ariasalamat.com/.../نوشابه-های-ورزشی-و-نوشابه-های-انرژی-زا-حین-ورزش.aspx‎Cachedهنگام ورزش آب معمولی انتخابی کلاسیک است. اما انتخاب کدام نوشیدنی ... نوشابه ورزشی- نوشیدنی ورزشی- نوشابه انرژی زا. گزینه ها شامل نوشیدنی های ... پس بهتر است هرچیزی که کمک به نوشیدن بیشتر آب در زمان تمرین می کند را بنوشید. نکته اصلی و ... نمایش موارد بر اساس برچسب: ورزش - فودکاو foodkav.com/special-features/itemlist/tag/ورزش.html در حین ورزش نوشابه های انرژی زا ننوشید. energydrink. مطالعات اخیر پژوهشگران نشان می دهد نوشیدن آب هنگام ورزش های عادی بهترین گزینه است و استفاده از نوشیدنی های ...