مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری

به گزارش جام جم سرا ، ‌یک متخصص طب سنتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: افراد می‌توانند بطور مستقیم از ساقه و ریشه و برگ و گلبرگ گیاه استفاده کنند و یا از آنها ‌بصورت ‌عرقیات و ‌دمنوش استفاده کنند.

دکتر علیرضا ‌پور داراب افزود: میوه‌های سرشار از ویتامینc مثل مرکبات، لیمو،پرتغال، ‌گریب ‌فروت و مواد غذایی دارای فیبر خاصیت چربی سوزی دارند. این مواد می‌توانند ‌آمینو اسید کارنتین را تحریک کنند تا ظرفیت چربی سوزی بدن را بالا برید.ویتامین c چربی را رقیق می‌کند و باعث می‌شود اثر کمتری روی بدن فرد داشته باشد.مواد لبنی سرشار از کلسیم هم می‌توانند به عنوان چربی سوز عمل کند.

وی افزود: از کرفس هم می‌توان به عنوان یک چربی‌سوز قوی استفاده کرد.افتیمون و انیسون هم به عنوان دو ماده قوی چربی‌سوز استفاده کرد، هرچه رو به فصل سرد می‌آوریم باید از مواد غذایی گرم مثل زیره استفاده کرد، چراکه هم خاصیت چربی سوزی دارد و هم متابولیسم بدن را متعادل می‌کند.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: از گل سرخ هم می‌توان ماده‌ای دیگر برای سوزاندن کالری استفاده کرد، چراکه هم خاصیت آرام بخش را دارد. روی سیستم ذهنی تأثیر می‌گذارد و می‌تواند سوخت‌وساز بدن را تنظیم کند.

وی خاطرنشان کرد: مواد غذایی که دارای فیبر بالایی هستند مثل سبوس برنج می‌تواند تأثیر زیادی بر چربی سوزی داشته باشد، این مواد خاصیت ملین نیز دارد.

پور داراب در پایان خاطرنشان کرد: مواد غذایی گیاهی می‌تواند خاصیت ‌پایدارتری برای سوزاندن کالری داشته باشد.



لینک منبع :مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری

مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../مواد-غذایی-برای-سوزاندن-لحظه-به-لحظه-کالری‎Cached25 ا کتبر 2015 ... گیاهان دارویی با کنترل متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک می‌کند که با مصرف صحیح گیاهان دارویی می‌توان تناسب اندام را نتیجه گرفت. مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری - ساعت24 www.saat24.com/news/.../مواد-غذایی-برای-سوزاندن-لحظه-به-لحظه-کالری 25 ا کتبر 2015 ... ساعت 24-گیاهان دارویی با کنترل متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک می‌کند که با مصرف صحیح گیاهان دارویی می‌توان تناسب اندام را نتیجه گرفت. مواد غذایی برای لحظه به لحظه سوزاندن کالری مصرف شده در بدن Burning ... arayeshi.com/calorie/‎Cached7 مارس 2017 ... گیاهان دارویی با کنترل متابولیسم بدن به کاهش وزن و سوزاندن کالری کمک می‌کند که با مصرف صحیح گیاهان دارویی می‌توان تناسب اندام را نتیجه ... 13 ماده غذایی برای سوزاندن لحظ به لحظه کالری | مجله نی نی سایت www.ninisite.com/.../13-ماده-غذایی-برای-سوزاندن-لحظ-به-لحظه-کالری‎Cached14 ا کتبر 2015 ... نی‌نی سایت: وقتی سوخت و ساز بدن طبیعی و در بهترین وضعیت ممکن باشد این بدان معناست که تعادل خوبی میان مواد غذایی مصرفی، انباشت چربی و ... شناخت مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری | گیاهان - قطره www.ghatreh.com/news/.../شناخت-مواد-غذایی-برای-سوزاندن-لحظه-لحظه-کالری 25 ا کتبر 2015 ... گیاهان دارویی با کنترل متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک می کند که با مصرف صحیح گیاهان دارویی می توان تناسب اندام ر. مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری - ساعت24 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/8436496 25 ا کتبر 2015 ... مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری. ساعت 24-گیاهان دارویی با کنترل متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک می کند که با مصرف صحیح گیاهان ... 13 ماده غذایی برای سوزاندن لحظ به لحظه کالری - طب اسلامی -نشاط - بلاگفا dareini2014.blogfa.com/.../13-ماده-غذایی-برای-سوزاندن-لحظ-به-لحظه-کالری‎Cached13 ماده غذایی برای سوزاندن لحظ به لحظه کالری. نی‌نی سایت: وقتی سوخت و ساز بدن طبیعی و در بهترین وضعیت ممکن باشد این بدان معناست که تعادل خوبی میان مواد ... شناخت مواد غذایی برای سوزاندن لحظه به لحظه کالری - پایگاه خبری اطلاع ... tnews.ir/news/97D050662027.html 25 ا کتبر 2015 ... شفا آنلاین>سلامت>گیاهان دارویی با کنترل متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک می کند که با مصرف صحیح گیاهان دارویی می توان تناسب اندام را نتیجه ... FITNESS - ۱۳ماده غذایی برای سوزاندن لحظ به لحظه کالری mnffitness.mihanblog.com/post/2177‎Cached24 نوامبر 2015 ... وقتی سوخت و ساز بدن طبیعی و در بهترین وضعیت ممکن باشد این بدان معناست که تعادل خوبی میان مواد غذایی مصرفی، انباشت چربی و جذب مواد مغذی ... بهترینهای مواد غذایی برای چربی سوزی سریع - کیانا وحدتی www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=49&id...‎Cached Similarانتظار من از لحظه های امشب و هر شب به وسعت لحظه های رسیدن، بار رحیل بسته است ! ... شرح: غذاهای چربی سوز غذاهایی هستند که بیشتر از محتوی کالری خود، کالری سوزی ... راز کم کردن وزن این است که از موادغذایی و نوشیدنی های مناسب تا اندازه ای استفاده کنید ... موادغذایی خاصی وجود دارد که چربی بیشتری نسبت به محتوی خود آن می سوزاند .