مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند

به گزارش جام جم سرا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، برخی اسیدهای چرب با زنجیره طولانی در لبنیات ها همچون لوریک اسید و اسید پالمیتیک،‌ ترشح برخی سلول های ایمنی از دیواره روده را تشدید و ورود آنها را به درون مغز،‌ تسهیل می کنند که این روند به تشدید برخی بیماری های دستگاه ایمنی و تضعیف این دستگاه منجر می شود.

به گفته محققان، بر اساس این بررسی می توان گفت که با استفاده از مصرف برخی مواد گروه لبنیات یا محدود کردن مصرف این مواد، بر روند درمانی بیماری هایی همچون ام اس،‌تاثیر گذاشت.



لینک منبع :لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند

لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../لبنیات-پرچرب-دستگاه-ایمنی-بدن-را-تضعیف-می-کند‎Cached24 ا کتبر 2015 ... محققان علوم پزشکی آلمان اعلام کردند: لبنیات پرچرب، بر دستگاه ایمنی، تاثیر منفی می گذارد و روند برخی بیماری های مرتبط با ایمنی را تشدید می ... نکات تغذیه ای - لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند www.badrsun.com/.../لبنیات+پرچرب+دستگاه+ایمنی+بدن+را+تضعیف+می+کند‎Cachedلبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند. محققان علوم پزشکی آلمان اعلام کردند: لبنیات پرچرب، بر دستگاه ایمنی، تاثیر منفی می گذارد و روند برخی ... لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند | خواندنی ها khaandaniha.ir/.../لبنیات-پرچرب-دستگاه-ایمنی-بدن-را-تضعیف-می-کند‎Cachedلبنیات پرچرب، بر دستگاه ایمنی، تاثیر منفی می گذارد و روند برخی بیماری های مرتبط با ایمنی را تشدید می کند. لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند - دانشنامه رشد danesh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cachedلبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند محققان علوم پزشکی آلمان اعلام کردند: لبنیات پرچرب، بر دستگاه ایمنی، تاثیر منفی می گذارد و روند برخی ... آخرین خبر | تغذیه/ لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=2190219&category...‎Cachedشبکه خبر/ برخی اسیدهای چرب با زنجیره طولانی در لبنیات ها همچون لوریک اسید و اسید پالمیتیک، ترشح برخی سلول های ایمنی از دیواره روده را تشدید و ورود آن... لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../لبنیات-پرچرب-دستگاه-ایمنی-بدن-را-تضعیف-می-کند‎Cached24 ا کتبر 2015 ... محققان علوم پزشکی آلمان اعلام کردند: لبنیات پرچرب، بر دستگاه ایمنی، تاثیر منفی می گذارد و روند برخی بیماری های مرتبط با ایمنی را تشدید می ... لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/14636259 لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برخی اسیدهای چرب با زنجیره طولانی در لبنیات ها همچون لوریک اسید و ... لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می کند > خبرخوان مدیکال ... medicalnet.ir/news/feeds/ID/206920/PostComment محققان علوم پزشکی آلمان اعلام کردند: لبنیات پرچرب، بر دستگاه ایمنی، تاثیر منفی می گذارد و روند برخی بیماری های مرتبط با ایمنی را تشدید می کند. نشریه اینترنتی دانش و سلامت www.danesh-salamat.loxblog.com/.../%3C-BlogNextPageLink-%3E‎Cached12 ژانویه 2013 ... شیر و لبنیات پرچرب می‌تواند زیان‌های ناشی از آلودگی هوا را افزایش دهد زیرا اسیدهای چرب اشباع موجود در شیر و لبنیات پرچرب موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن شده و موجب ... هم‌چنین شیر، دفع ادرار و مدفوع و مواد آلاینده را تنظیم می‌کند. افق حوزه - هفته نامه خبری حوزه های علمیه - اخبار > تــــــــــازه‌هـــــــای ... https://ofoghhawzah.com/news/11286/367981/تــــــــــازه‌هـــــــای+عــــلـــــمــــــی گروه خبری: افق خانواده | تاریخ:1394/08/14 | ساعت:١١:١٦ | شماره خبر:٣٦٧٩٨١ |. تــــــــــازه‌هـــــــای عــــلـــــمــــــی. ٭ لبنیات پرچرب دستگاه ایمنی بدن را تضعیف می‌کند ...