مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای مریض نشدن در پائیز چه بخوریم؟

به گزارش جام جم سرا ، یک متخصص طب سنتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دمنوش‌های مفید پائیزی گفت: اگر می‌خواهید در پائیز و زمستان از سرماخوردگی، مشکلات سینوزیت و بیماری‌های ریوی در امان باشید می‌توانید از مخلوط دم‌نوش‌های بذر گشنیز، برگ آویشن، برگ پونه، گل پنیرک استفاده کنید.

دکتر امیر حسین رفیعی افزود: از این ترکیب هم می‌توان به عنوان دمی مثل دمنوش‌های دیگر استفاده کرد و هم می‌توان بخور داد.

وی افزود: چنانچه دچار تب هستید می‌توانید از دم‌کرده بنفشه چند بار در روز استفاده کنید چنانچه دچار خشکی گلو هستید میتوانید از ترکیب ‌دمنوش‌های پنیرک و خطمی استفاده کنید و اگر از مشکلات رفلاکس معده رنج می‌برید می‌توانید از دم نوش چای استفاده کنید و برای خشکی پوست و یبوست شربت شیر بادام می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

این متخصص طب سنتی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است تمام دمنوش‌ها به مقدار مناسب و با رعایت اصول کلی استفاده شود و از افراط در مصرف آنها پرهیز شود.



لینک منبع :برای مریض نشدن در پائیز چه بخوریم؟

برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5362064/برای-مریض-نشدن-در-پاییز-چه-بخوریم 18 ا کتبر 2015 ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ سیب‌ها برای فصل پاییز فوق‌العاده هستند چون کمک می‌کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - رژیم غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../برای-مریض-نشدن-در-پاییز-چه-بخوریم-‎Cached14 ا کتبر 2015 ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ سلامت نیوز: سیب‌ها برای فصل پاییز فوق‌العاده هستند چون کمک می‌کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../برای-مریض-نشدن-در-پاییز-چه-بخوریم 16 ا کتبر 2015 ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ سیب‌ها برای فصل پاییز فوق‌العاده هستند چون کمک می‌کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/258046/برای-مریض-نشدن-در-پاییز-چه-بخوریم 14 ا کتبر 2015 ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ سیب‌ها برای فصل پاییز فوق‌العاده هستند چون کمک می‌کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/2015101785826.html‎Cached17 ا کتبر 2015 ... آکایران :وب سایت سلام دکتر: سیب ها برای فصل پاییز فوق العاده هستند چون کمک می کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. سیب ها در ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ | شفقنا | Shafaqna https://fa.shafaqna.com/news/34472/‎Cached14 ا کتبر 2015 ... سیب‌ها برای فصل پاییز فوق‌العاده هستند چون کمک می‌کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. سیب‌ها در مقایسه با میوه‌های دیگر پاییز، ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - پایگاه خبری شبچه - تی نیوز tnews.ir/news/3f2a50123929.html‎Cachedسیب ها برای فصل پاییز فوق العاده هستند چون کمک می کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. سیب ها در مقایسه با میوه های دیگر پاییز، سرشار از آنتی ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - تیتر امروز https://www.titreemroz.ir/fa/news/.../برای-مریض-نشدن-در-پاییز-چه-بخوریم 16 ا کتبر 2015 ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ سیب‌ها برای فصل پاییز فوق‌العاده هستند چون کمک می‌کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. آشتی با طبیعت / برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ sinahospital.tums.ac.ir/detail.aspx?content=news&gidview=17934 16 نوامبر 2015 ... به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا: سیب‌ها برای فصل پاییز فوق‌العاده هستند چون کمک می‌کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم بمانید. برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ - روز نو | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/8054454 16 ا کتبر 2015 ... برای مریض نشدن در پاییز چه بخوریم؟ روز نو : سیب ها برای فصل پاییز فوق العاده هستند چون کمک می کنند تا در این فصل پُر فراز و نشیب سالم ...