مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است

به گزارش جام جم سرا، رشیدی متخصص قلب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه انجام حرکات ورزشی برای بیماران قلبی مفید است، گفت: انجام حرکات ورزشی برای سلامتی افراد مفید و ضروری است و توصیه می‌شود در هفته حدود 15دقیقه افراد زمان خود را به ورزش اختصاص دهند.

وی ادامه داد: البته بیماران قلبی باید با توجه به توصیه‌ها و تجویز پزشک خود مدت زمان و نوع حرکات ورزشی متناسب با وضعیت جسمانی و شرایط بیماری خود را انجام دهند.

دکتر رشیدی با اشاره به ضرورت توجه به توصیه‌های پزشک افزود: در‌ مواردی انجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی مانند سم است و معمولا ورزش‌های سنگین مانند وزنه برداری و کشتی برای بیماران توصیه نمی‌شود.

این پزشک خاطرنشان کرد: انجام حرکات ورزشی مناسب و سبک روزانه بطور متوسط 30دقیقه برای حفظ سلامتی افراد توصیه می‌شود.

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.



لینک منبع :این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است

این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-ورزش-نوعی-سم-مهلک-برای-قلب-است‎Cached21 ا کتبر 2015 ... انجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی از سم هم بدتر است. این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است | مجله زندگی سالم www.zendegisalem.com/این-ورزش-نوعی-سم-مهلک-برای-قلب-است/‎Cached21 ا کتبر 2015 ... انجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی از سم هم بدتر است. رشیدی متخصص قلب در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی ... این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../این-ورزش-نوعی-سم-مهلک-برای-قلب-است/‎Cachedاین ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است. به گزارش جام جم سرا، رشیدی متخصص قلب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، با بیان اینکه انجام حرکات ورزشی برای ... این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است darbast4u.ir/?t=94...این+ورزش+نوعی+سم+مهلک...قلب+است‎Cachedانجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی از سم هم بدتر هست. حراج 2 نوزاد برای داشتن فرزند کمتر + عکس رشیدی متخصص قلب ، با بیان اینکه انجام حرکات ... این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است - صفحه اصلی t-popular2.khoneha.ir/?e...ref...این+ورزش+نوعی+سم+مهلک...قلب+است انجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی از سم هم بدتر هست. اعلام جزئیات افزایش قیمت آب در تهران رشیدی متخصص قلب ، با بیان اینکه انجام حرکات ورزشی ... این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است - صفحه اصلی t-health2.khoneha.ir/?e...ref...این+ورزش+نوعی+سم+مهلک...قلب+است انجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی از سم هم بدتر هست. درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید رشیدی متخصص قلب ، با بیان اینکه انجام حرکات ... این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است | مجله اینترنتی خواندنی ها khaandaniha.ir/news/.../این-ورزش-نوعی-سم-مهلک-برای-قلب-است‎Cachedانجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی از سم هم بدتر است. این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است nobat.ir/mag/a/PJMLQ/‎Cachedاین ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است. انجام برخی از حرکات ورزشی برای بیماران قلبی از سم هم بدتر است. رشیدی متخصص قلب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ... بافتنی بافتن نوعی ورزش برای دستان است khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=97f6b7cd-b01c-4bc7...‎Cachedبافتنی بافتن نوعی ورزش برای دستان است. ... این دستیار تخصصی طب سنتی در حکیم ایرانی افزود: برای اینکه ورزش ... این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است. نوعی سم مهلک persian-text.xyz/نوعی+سم+مهلک/ این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است | مجله زندگی … این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است این ورزش نوعی سم مهلک برای قلب است - پایگاه … این ورزش نوعی سم مهلک ...