مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند

به گزارش جام جم سرا به نقل از سلامانه، نتیجه تحقیق در دانشگاه ایندیانا برای اولین بار از دلیل این راز پرده برداشت.

سیستم ایمنی بدن زنانی که رابطه جنسی بیشتری دارند، میزان بیشتری از «سلولتی کمک کننده نوع دوم» آزاد می‌کند که به عنوان آماده سازی بدن برای بارداری احتمالی کاربرد دارد. در حقیقت،‌ سیستم ایمنی بدن این زن‌ها با بقیه متفاوت است و آن‌ها را بارورتر می‌کند و بنابراین احتمال بارداری‌شان هم بیش تر می‌شود.

تایرنی لورنز، سرپرست این مطالعه، گفت: «این اولین تحقیقی است که نشان می‌دهد، احتمالاً فعالیت جنسی می‌تواند کاری کند که بدن نوعی از سیستم ایمنی را که از بارداری حمایت می‌کند، به کار گیرد. این یک جواب جدید به معمایی قدیمی است...»

دانشمندان هم چنین متوجه شدند، یک پادتن به نام «پادتن جی» در این زنان بیشتر است. این پادتن بدون تأثیر گذاشتن روی رحم با بیماری‌ها مبارزه می‌کند.



لینک منبع :رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند

رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رابطه-جنسی-بیشتر،-زن‌ها-را-بارورتر-می‌کند‎Cached Similar19 ا کتبر 2015 ... داشتن رابطه جنسی بیش تر می‌تواند بدن زنان را بارورتر کند و احتمال بارداری را در آنان بالاتر ببرد. رابطه جنسی بیشتر، زنان را بارورتر می کند؟ - نی نی بان niniban.com/fa/.../رابطه-جنسی-بیشتر-زنان-را-بارورتر-می-کند‎Cachedداشتن رابطه جنسی بیشتر می‌تواند بدن زنان را بارورتر کند و احتمال بارداری را در آنان بالاتر ببرد. رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند - پرشین وی persianv.com/hamsar/رابطه-جنسی-بیشتر،-زن‌ها-را-بارورتر-می.html رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند. افزایش شانس بارداری داشتن رابطه جنسی بیش تر می‌تواند بدن زنان را بارورتر کند و احتمال بارداری را در آنان بالاتر ببرد. رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/240836.html‎Cachedرابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند نتیجه تحقیق در دانشگاه ایندیانا برای اولین بار از دلیل این راز پرده برداشت. سیستم ایمنی بدن زنانی که رابطه جنسی ... رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند rialchanges.ir/?t=152&e=1524191&ref=selfhttp://rialchanges.ir داشتن رابطه جنسی بیش تر می‌تواند بدن زنان را بارورتر کند و احتمال بارداری را در اونان بالاتر ببرد. سلفی زیبا در طبیعت شمال + عکس نتیجه تحقیق در دانشگاه ... رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند|مجله تفریحی خبری بالاسری balasari.com/رابطه-جنسی-بیشتر،-زن‌ها-را-بارورتر-می/ 6 مارس 2016 ... رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کندReviewed by ابوالفضل on Mar 6 Rating: به گزارش بالاسری به نقل از سلامانه، نتیجه تحقیق در دانشگاه ... رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند سلامت نیوز: - کلوب www.cloob.com/u/ajayb123/121607070 رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند سلامت نیوز: داشتن رابطه جنسی بیش تر می‌تواند بدن زنان را بارورتر کند و احتمال بارداری را در آنان بالاتر ببرد. رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند tabnakbato.ir/fa/news/15091‎Cached19 ا کتبر 2015 ... رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند. داشتن رابطه جنسی بیش تر می‌تواند بدن زنان را بارورتر کند و احتمال بارداری را در آنان بالاتر ببرد. افزایش باروری زنان، نقش رابطه زناشویی - میهن مگ https://mihanmag.com/.../افزایش_باروری_زنان،_نقش_رابطه_زناشویی‎Cached14 ژانویه 2017 ... داشتن رابطه جنسی بیشتر می توانید بدن زن و صاحبان احتمال بارداری در ... سیستم ایمنی بدن این زن‌ها با بقیه متفاوت است و آن‌ها را بارورتر می‌کند و ... اوج لذت جنسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اوج_لذت_جنسی‎Cached Similarتحریک جنسی زن می‌تواند موجب تنگتر شدن قسمت داخلی رحم و سفت شدن نوک سینه‌ها و در .... ارگاسم زنانه چه بواسطه یک رابطه بین شخصی و چه بوسیله هر ترکیبی از ... به مردان پیروی می‌کند، به همین دلیل زمان بیشتری می‌برد تا یک زن به اوج لذت جنسی و ...