مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید

به گزارش جام جم سرا به نقل از سلامت نیوز، در ادامه این گزارش می توانید با خواص پزشکی سه ادویه آشنا شوید.


زردچوبه

زردچوبه را ملکه ادویه ها نامیده اند. این ادویه سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضد ویروس، باکتری، قارچ و التهاب دارد. نتیجه مطالعه دانشمندان دانشگاه تورنتو در سال 2007 نشان داد، ماده شیمیایی کورکومین دارای خواص ضد سرطان است و برای مبارزه با بیماری های بدخیم - دیابت، آلرژی، آرتریت و آلزایمر - ایده آل. زردچوبه را می توان به سالاد مرغ، سوپ، انواع خورش و ... اضافه کرد.


دارچین

به گفته متخصصان انجمن دیابت آمریکا، مصرف روزانه یک تا شش گرم دارچین، قند، تری گلیسرید و کلسترول بد خون را کم می کند و سبب نابود شدن آکنه ها می شود.


زنجبیل

زنجبیل سرشار از ماده شیمیایی gingerol است که نقش اساسی در تسکین معده درد، تهوع، سردرد میگرنی، ورم مفاصل، درد قاعدگی و ... ایفا می کند. برای کاهش سریع درد عضلات، باید روغن زنجبیل را پس از ترکیب با آب به صورت خمیر درآورده و به ناحیه دردناک مالید.



لینک منبع :با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید

با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../با-خواص-پزشکی-سه-ادویه-معروف-آشنا-شوید‎Cached19 ا کتبر 2015 ... به گزارش جام جم سرا به نقل از سلامت نیوز، در ادامه این گزارش می توانید با خواص پزشکی سه ادویه آشنا شوید. زردچوبه. زردچوبه را ملکه ادویه ها نامیده اند. با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید - سلامت - زندگی سالم ... www.salamatnews.com/news/.../آشنایی-با-خواص-پزشکی-سه-نوع-ادویه‎Cached18 ا کتبر 2015 ... با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید. سلامت نیوز:در کابینت های هر آشپزخانه ای ادویه پیدا می شود و استفاده از آنها علاوه بر خوش طعم کردن غذا ... خواص پزشکی سه ادویه معروف - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/425249/خواص-پزشکی-سه-ادویه-معروف‎Cachedدر ادامه این گزارش می توانید با خواص پزشکی سه ادویه آشنا شوید. زردچوبه ... این ادویه سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضد ویروس، باکتری، قارچ و التهاب دارد. با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید. - ایران داروک www.irandarouk.com/.../با-خواص-پزشکی-سه-ادویه-معروف-آشنا-شوید/‎Cached25 ا کتبر 2015 ... بسیاری از مردم با اولین نشانه‌های بروز سردرد به مصرف دارو متوسل می‌شوند. با این حال داروها می‌توانند عوارض جانبی خطرناک و گاه سمی داشته باشند. با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید - لادین ladin.ir/other/با-خواص-پزشکی-سه-ادویه-معروف-آشنا-شوید/‎Cachedبا خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید. زردچوبه زردچوبه را ملکه ادویه ها نامیده اند. این ادویه سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضد ویروس، باکتری، قارچ و التهاب ... جهان بین - با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید www.jahanbinnews.ir/vdcgyq9x.ak9nz4prra.html 21 ا کتبر 2015 ... با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید. به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلامت نیوز، در کابینت‌های هر آشپزخانه‌ای ادویه پیدا می‌شود و استفاده از ... خواص پزشکی ادویه های معروف - انتخاب - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148931496031359 در ادامه این گزارش می توانید با خواص پزشکی سه ادویه آشنا شوید. زردچوبه زردچوبه را ملکه ادویه ها نامیده اند. این ادویه سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضد ویروس، ... ادویه جات - علمی سرا elmisara.ir/tag/ادویه-جات.html خواص پزشکی سه ادویه معروف nbsp;در ادامه این گزارش می توانید با خواص پزشکی سه ادویه آشنا شوید ... با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید سلامت نیوز: در ادامه این ... با خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید - تا سلامتی tasalamati.com/e/rw8Ng/‎Cachedبا خواص پزشکی سه ادویه معروف آشنا شوید. سلامت نیوز :در کابینت های هر آشپزخانه ای ادویه پیدا می شود و استفاده از آنها علاوه بر خوش طعم کردن غذا سبب کاهش التهاب، ... با گیاهان ضد دیابت آشنا شوید! - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../anti3-diabetic-plants.html‎Cached Similarبا ما باشید تا بیشتر با این گیاهان و ادویه ها آشنا شوید. ... دارچین یکی از ادویه های معروف در جهان است. ... اما باید بدانید که دارچین خواص درمانی فوق العاده ای نیز دارد. ... اگر علاقه ای به مصرف کپسول زنجبیل ندارید می توانید روزانه دو فنجان چای زنجبیل ...