مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید

دکتر احمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با سلامانه گفت: «ماست حاوی یکسری میکرواگانیسم‌های مفید برای سلامت بدن است از این رو توصیه می‌شود حتما این ماده غذایی در برنامه غذایی گنجانده شود، به‌ویژه در کودکانی که در پاییز و زمستان مرتب دچار سرماخوردگی می‌شوند.»

وی افزود: «ماست همچنین حاوی پروبیوتیک است و از دیگر موادغذایی حاوی پروبیوتیک می‌توان به دوغ و کشک اشاره کرد که نقش موثری در ارتقای سلامت بدن دارند.»

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: «افرادی که قصد کاهش وزن دارند ماست را در برنامه غذایی خود بگنجانند چراکه کلسیم موجود در این ماده غذایی به کنترل وزن و همچنین پیشگیری از پوکی استخوان و دیابت کمک می‌کند. علاوه بر این، نقش موثری در رشد قدی کودکان دارد بنابراین نباید در گنجاندن آن در برنامه غذایی کوتاهی شود.»



لینک منبع :برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید

برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../برای-پیشگیری-از-سرماخوردگی-ماست-بخورید‎Cached5 ا کتبر 2015 ... افرادی که قصد کاهش وزن دارند ماست را در برنامه غذایی خود بگنجانند چراکه کلسیم موجود در این ماده غذایی به کنترل وزن و همچنین پیشگیری از پوکی ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../برای-پیشگیری-از-سرماخوردگی،-ماست-بخورید‎Cached5 ا کتبر 2015 ... تصویر برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید. دکتر احمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با سلامانه گفت: «ماست حاوی یکسری میکرواگانیسم‌های ... آبتین نیوز: برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید abtinnews.ir/news/24757‎Cachedدر این مقاله از سایت آبتین نیوز مطلبی در مورد برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته تغذیه سالم،... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید | شفقنا فارسی fa.shafaqna.com/news/27824/‎Cached5 ا کتبر 2015 ... یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی گفت: «در بین لبنیات بهترین نوع آن ماست کم‌چرب است و به دلیل اینکه پروتئین و کلسیم خوبی دارد و باعث ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید | «در بین لبنیات - قطره www.ghatreh.com/news/.../برای-پیشگیری-سرماخوردگی-ماست-بخورید 5 ا کتبر 2015 ... در بین لبنیات بهترین نوع آن ماست کم چرب است و به دلیل اینکه پروتیین و کلسیم خوبی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی. برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید - مجله همیارآنلاین hamyaronline.ir/1394/07/.../برای-پیشگیری-از-سرماخوردگی،-ماست-بخورید 5 ا کتبر 2015 ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید. یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی گفت: «در بین لبنیات بهترین نوع آن ماست کم‌چرب است و به دلیل ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/taghziyeh.../news2017731525017939.html‎Cached2 جولای 2017 ... در بین لبنیات بهترین نوع آن ماست کم چرب است و به دلیل اینکه پروتئین و کلسیم خوبی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی می شود، در ارتقای سلامت ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید/ ماست ... - بازتاب بروجرد borujerdbaztab.ir/.../برای%20پیشگیری%20از%20سرماخوردگی،%20ماست%20بخورید/... 5 ا کتبر 2015 ... یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی گفت: «در بین لبنیات بهترین نوع آن ماست کم‌چرب است و به دلیل اینکه پروتئین و کلسیم خوبی دارد و باعث ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-165176.html‎Cached5 ا کتبر 2015 ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید. دولت بهار: در بین لبنیات بهترین نوع آن ماست کم‌چرب است و به دلیل اینکه پروتئین و کلسیم خوبی ... برای پیشگیری از سرماخوردگی، ماست بخورید -آکا آکاایران - تی نیوز tnews.ir/news/311488992470.html‎Cached3 جولای 2017 ... آکاایران : برای پیشگیری از سرماخوردگی ، ماست بخورید تغذیه , روی خط خبرگزاری ها به گزارش آکاایران : در بین لبنیات بهترین نوع آن ماست کم ...