مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم‌ها لطفا کنار بروید!

همواره تقابل بین مردانگی و جنسیت در کشورها وجود داشته است. در کره جنوبی اما مردان مبالغ هنگفتی را صرف خرید محصولات آرایشی می‌کنند تا از این طریق بتوانند از پوست و ظاهر خود بهتر محافظت کنند.

بر اساس گزارش منتشر شده از یورو مانیتور، مردان کره جنوبی دارای بیشترین سرانه مصرفی خرید لوازم آرایشی محافظت از پوست هستند. این میزان برای کره جنوبی، چهار برابر سرانه مصرفی مردان دانمارکی است. دانمارک پس از کره جنوبی در رده دوم قرار دارد. این صنعت در حال رشد بیش از یک میلیارد دلار برای کره جنوبی ارزش داشته و بر اساس پیش‌بینی‌ها در پنج سال آینده تا حدود 50 برابر رشد خواهد کرد.

فرادید نوشت: مردان کره‌ای علاوه بر افترشیو و لوسیون، خواهان ماسک‌ها و محصولات ضد پیری هم هستند.

الکس تائک گوانگ لی، تحلیلگر فرهنگی دانشگاه کیونگهی، دلیل گرایش شدید آقایان به استفاده از لوازم آرایشی را این‌طور بیان می‌کند: «ظاهر در کره جنوبی یعنی همه چیز.»

او در ادامه صحبت‌های گفت: «در کره جنوبی ما ضرب المثلی داریم: اگر می‌خواهی محصولی را بخری، آن موردی را بخر که ظاهر زیباتری دارد.»

به گفته او، این باور در جامعه‌ی رقابتی کره جنوبی حتی بر روی مردم نیز دیده می‌شود. برای نمونه، زمانی که کارفرمایان کره‌ای می‌خواهند شخصی را گزینش کنند، اشخاص متعددی با مدارک دانشگاهی معتبر و توانایی‌های یکسان درخواست می‌دهند. اما چیزی که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند ظاهر آن‌ها است.

او در توضیح این رفتار چنین می‌گوید: «اگر قرار است حقوق بالاتری بگیری، باید بر روی سرمایه انسانی خود تلاش کنی.»

کریس هونگ، مدیر تجاری موفق کره‌ای، از مشتریان پر و پا قرص این صنعت نوپا در کره است. او سالی دو بار بوتاکس تزریق می‌کند و همچنین از لیزر درمانی نیز استفاده می‌کند.

هونگ اعتراف می‌کند که زمان و پول زیادی را خرج لوازم آرایشی می‌کند. او می‌گوید که حتی بیش از همسرش برای این کار هزینه می‌کند و حتی از تصمیم خودش راضی است.

دو برند معتبر بین‌المللیِ «لب سیریز» و «بایودرم» از جمله برندهای مشهور لوازم آرایشی هستند. با این حال مینجی کیم، تحلیلگر یورو مانیتور، می‌گوید که شرکت‌های محلیِ کره‌ای به شدت برای جذب مشتریان مرد کره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

کیم می‌گوید: «تقریبا تمام شرکت‌‎های تولیدکننده لوازم آرایشی کره جنوبی خط تولید لوازم آرایشی مردانه را راه انداخته‌اند.» او در این بین به موفقیت شرکت‌های محلی کره‌ای نظیر «آمور پاسیفیک، ال.جی. هاوس هُلد و هاوس کِر» اشاره کرد.

شرکت آمور پاسیفیک حتی خط تولید محصولات آرایشی برای مقاصد نظامی را نیز راه اندازی کرده است. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به استتار طبیعی، خنک سازیِ پس از تمرین و ماسک‌های سفید کننده اشاره کرد. طبق ادعای این شرکت، حدود 70 درصد نظامیان مرد کره جنوبی از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند.

این شرکت توسط یک پست الکترونیکی ارسالی توضیح می‌دهد: «با انجام فعالیت نظامی، درخواست مردان بیشتر می‌شود. زیرا آن به محافظت از پوست در برابر آفتاب اهمیت می‌دهند.»



لینک منبع :خانم‌ها لطفا کنار بروید!

Images for خانم‌ها لطفا کنار بروید! خانم‌ها لطفا کنار بروید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5347395/خانم‌ها-لطفا-کنار-بروید 6 ا کتبر 2015 ... خانم‌ها لطفا کنار بروید! در کره جنوبی این مردان هستند که هدف اصلی تولیدکنندگان لوازم آرایشی قرار دارند. دلیل این پدیده اجتماعی عجیب چیست؟ خانم‌ها لطفا کنار بروید! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/2119596767673236420/خانم‌ها-لطفا-کنار-بروید‎Cached5 ا کتبر 2015 ... تصویر خانم‌ها لطفا کنار بروید! همواره تقابل بین مردانگی و جنسیت در کشورها وجود داشته است. در کره جنوبی اما مردان مبالغ هنگفتی را صرف خرید ... خانم ها لطفا کنار بروید! - تی نیوز tnews.ir/news/0C0B49511909.html 6 ا کتبر 2015 ... خانم ها لطفا کنار بروید! در کره جنوبی این مردان هستند که هدف اصلی تولیدکنندگان لوازم آرایشی قرار دارند. دلیل این پدیده اجتماعی عجیب چیست؟ خانم ها لطفا کنار بروید! - قطره www.ghatreh.com/news/nn27915731/خانم-لطفا-کنار-بروید‎Cached6 ا کتبر 2015 ... خانم ها لطفا کنار بروید! در کره جنوبی این مردان هستند که هدف اصلی تولیدکنندگان لوازم آرایشی قرار دارند. دلیل. شریعتی، امروز و آینده ما: نگاهی به میراث فکری او پس از چهل سال - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1780837445 مهدی جامی, عبدالعلی‭ ‬بازرگان, حسین‭ ‬پایا - ‎2017 - Social Science ناگهان از گوشه و کنار جمعیت، چپه های اعلامیه به هوا رفته برگ ها چرخ زنان روی سر و ... آمد و گفت: «خانم ها لطفا با سکوت، همگی از پله ها پایین بروید و از مسجد خارج شوید.ساوالان خبر www.savalankhabar.ir/page/68/?page=19&id_group&title‎Cachedخانم‌ها لطفا کنار بروید! در کره جنوبی این مردان هستند که هدف اصلی تولیدکنندگان لوازم آرایشی قرار دارند. دلیل این پدیده اجتماعی عجیب چیست؟به گزارش فرادید به نقل ... خانم ها آقایون لطفا بخوانند و عمل کنند - پرستار سالمند، کودک و بیمار در ... tavanbakhshco.com/خانم-ها-آقایون-لطفا-بخوانند-و-عمل-کنند/ 20 مارس 2017 ... خانم ها آقایون لطفا بخوانند و عمل کنند ... همه مردم در لحظه سال تحویل کنار یکدیگر می‌نشیند، دعا می‌خوانند و سال را تحویل می‌کنند. ... خود به استراحت بپردازید و به ملاقات مادرتان که تنها و پیر است بروید و زمان بیشتری را با وی بگذرانید. Hangama هنگامه - بروید ای حریفان - YouTube ► 4:52https://www.youtube.com/watch?v=NBaJDcBca2A Oct 17, 2011 - 5 min - Uploaded by Massoud Azimi Hangama هنگامه - بروید ای حریفان. ... Hangama هنگامه - بروید ای حریفان. Massoud Azimi. Loading... Unsubscribe from Massoud ... حمل تابوت زن قربانیِ خشونت توسط زنان در ترکیه - ما زنان mazanan.com/?p=56369‎Cachedامام جماعت بعد از اقامه نماز میت بر جنازه اوزگه جان وقتی با ازدحام زنان در محل مواجه شد خطاب به آنان گفت: «خانمها لطفا کنار بروید تا تابوت را بردارند». اما زنان بدون توجه ...