مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟

18 تا 24 سالگی

در سال‌های ابتدایی جوانی، خانم‌ها ترجیح می‌دهند با مردی هنردوست و کتابخوان ازدواج کنند و به اینکه مردی فرهیخته در مقابل‌شان بنشیند، اهمیت می‌دهند. زن‌ها در این سنین دوست دارند همسرشان موسیقی را که او می‌پسندد دوست داشته باشد، عاشق کتاب‌ها و فیلم‌هایی باشد که او می‌پسندد و البته ظاهری امروزی داشته باشد و حتی از خودشان هم شیک‌پوش‌تر باشد.

25 تا 34 سالگی

پارسینه نوشت: زنانی که در این سال‌ها ازدواج می‌کنند، چندان به سلیقه موسیقایی و کتابخوان بودن همسرشان اهمیت نمی‌دهند. برای خانم‌ها در این سنین، موقعیت اجتماعی‌شان از هر چیز مهم‌تر است و گرچه دوست دارند همسرشان ظاهری جذاب و اندامی متناسب داشته باشد اما بیشتر به جاه‌طلب و بلندپرواز بودن او اهمیت می‌دهند و دوست دارند شوهرشان در محیط کار فردی تاثیرگذار باشد.

35 تا 44 سالگی

اخلاق شریک زندگی در این سال‌ها از ظاهر و حتی علایقش مهم‌تر است. به گفته محققان کمتر از یک‌درصد خانم‌هایی که در این سن تصمیم به ازدواج می‌گیرند، حاضر می‌شوند به مردی بداخلاق بله بگویند. همسر ایده‌آل این خانم‌ها کسی است که رفتار شایسته‌ای داشته باشد، از خودشان بزرگ‌تر باشد و با کوله‌باری از تجربه به خواستگاری‌شان بیاید.

45 تا 54 سالگی

در این سال‌ها خانم‌ها به سن و سال آقای خواستگار توجه زیادی می‌کنند؛ البته آنها به دنبال کسی می‌گردند که بتواند پیری بدون استرسی را برای‌شان بسازد و به همین دلیل به درآمد بالا و وضعیت اقتصادی آقای خواستگار توجه زیادی می‌کنند. خانم‌های 50 ساله دیگر دنبال یک مرد بزرگ‌تر نیستند بلکه ترجیح می‌دهند شوهرشان چند سالی هم از خودشان جوان‌تر باشد.



لینک منبع :خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟

خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خانم-ها-در-هر-سن-چه-مردانی-را-می-پسندند؟‎Cached Similar30 سپتامبر 2015 ... در سال‌های ابتدایی جوانی، خانم‌ها ترجیح می‌دهند با مردی هنردوست و کتابخوان ازدواج کنند ... Images for خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ رادیو نشاط. خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ www.radioneshat.com/fa/خانم-ها-در-هر-سن-چه-مردانی-را-می-پسندند 7 سپتامبر 2015 ... در سال‌های ابتدایی جوانی، خانم‌ها ترجیح می‌دهند با مردی هنردوست و کتابخوان ازدواج کنند.. . خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ - پرشین وی persianv.com/yad/خانم-ها-در-هر-سن-چه-مردانی-را-می-پسندند؟.html‎Cachedزن‌ها در این سنین دوست دارند همسرشان موسیقی را که او می‌پسندد دوست […] خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ در سال‌های ابتدایی جوانی، خانم‌ها ترجیح می‌دهند با مردی ... خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../خانم-ها-در-هر-سن-چه-مردانی-را-می-پسندند‎Cached Similar7 سپتامبر 2015 ... خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ در سال‌های ابتدایی جوانی، خانم‌ها ترجیح می‌دهند با مردی هنردوست و کتابخوان ازدواج کنند... 18 تا 24 سالگی خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ - تالار گفتگوی هم میهن ... forum.hammihan.com/thread199801.html‎Cachedخانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ در سال‌های ابتدایی جوانی، خانم‌ها ترجیح می‌دهند با مردی هنردوست و کتابخوان ازدواج کنند... 18 تا 24 سالگی خانمها در هر سنی کدام شخصیت مردان را می پسندند؟ - نمناک namnak.com/خانم-های-این-شخصیت-مردان-را-می-پسندند.p21642‎Cachedبا تغییر سن و وراد شدن به دهه های جدیدتر زندگی نظر خانمها برای انتخاب همسر تغییر می کند و بسته به نیازهای آن دوره می توانند انتخابی متفاوت داشته باشند.در این ... خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ - پارسینه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/6516897 7 سپتامبر 2015 ... اختلافات اساسی در ازدواج کدامند؟ ...، اگر قرار باشد با یک فرد مثبت نگر زندگی کنند به طور قطع مشکل پیدا می کنند، بنابراین دختر و پسرها، قبل ... آیا می خواهید بدانید خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ -آکا - آکاایران www.akairan.com/marriage/hamsar/news20165212111040620.html‎Cached21 مه 2016 ... در سال های ابتدایی جوانی، خانم ها ترجیح می دهند با مردی هنردوست و کتابخوان ازدواج کنند... خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ / اخبار بدون سانسور - پورتال 1 portal1.ir/خانم-ها-در-هر-سن-چه-مردانی-را-می-پسندند؟/ 11 سپتامبر 2015 ... خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ / اخبار بدون سانسور در ادامه از خانم ها در هر سن چه مردانی را می پسندند؟ / اخبار بدون سانسور تماشا نمایید. تکدونه: