مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند توصیه به زنان شاغل

شما حتی برای بیماری همسرتان نیز ناچارید مرخصی بگیرید، کاری که یک مرد بندرت انجام می‌دهد.

می بینید که شما موقعیت خطرناکی به عنوان یک زن شاغل دارید. پس یا باید حقوق کمی بگیرید، یا کارفرما به طریقی برای استخدام شما تشویق شود یا باید در محل کار مثل الماس بدرخشید.

اگر گزینه سوم را انتخاب کرده‌اید بیایید چند راهکار ساده را با هم مرور کنیم:

درست است که همکاران مردتان مشغول گپ و گفت دوستانه‌اند و واقعا مثل شما کار نمی‌کنند، اما فراموش نکنید جامعه به کار آنها اولویت می‌دهد پس کمی بیشتر از وظیفه استاندارد خود کار کنید تا بیشتر به چشم بیایید.

اگر نمی‌توانید زمان بیشتری در اداره یا کارگاه بمانید، سعی کنید راندمان کار خود را بالا ببرید و با کیفیت بیشتری کار کنید. همه مدیران زن اذعان می‌دارند که گاه چند برابر همتایان مرد خود کار آمدی نشان داده‌اند.

دست‌کم دو ساعت در هفته را برای یادگیری چیزهای جدید اختصاص دهید. فراگرفتن چیزهای جدید باعث می‌شود در امور دست بالا را داشته باشید.

سعی کنید تاثیرگذار و دارای ارتباطات موثر باشید. طوری که ارباب رجوع شما را در ذهن خود حک کند و هر کس به شما مراجعه می‌کند نامتان را فراموش نکند.

ظاهر مرتب را فراموش نکنید. مرتب بودن و آراسته بودن، الزاما آرایش داشتن نیست. منظور رعایت نظم، فرم شکیل اداری، مزین بودن به اخلاق حسنه و خلق نیکو و یک کلام ارائه یک خانم تمام‌‌عیار شاغل است که با ظاهری مرتب و متشخص ظاهر می‌شود. قبل از این‌که مدیر شوید، ظاهر خود را مدیریت کنید.

و نکته آخر این‌که محیط کار جای امنی نیست. چندان به دیگران اعتماد نکنید، یک همکار زن موفق همواره زیر ذره‌بین است و گاه خانم‌های همکار هم مدیران مرد را به مدیر زن ترجیح می‌دهند. پس اسرار و رموز کار خود را در هر نشست و برخاست و نزد هر کسی نگویید. از کسی بدگویی نکنید و محل کار را با دوره‌های دوستانه اشتباه نگیرید و بهانه دست رقبای خود ندهید.

چاردیواری - ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم



لینک منبع :چند توصیه به زنان شاغل

چند توصیه به زنان شاغل - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چند-توصیه-به-زنان-شاغل‎Cached Similar29 سپتامبر 2015 ... تصویر چند توصیه به زنان شاغل. شما حتی برای بیماری همسرتان نیز ناچارید مرخصی بگیرید، کاری که یک مرد بندرت انجام می‌دهد. می بینید که شما ... چند توصیه به زنان شاغل - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/420109/چند-توصیه-به-زنان-شاغل‎Cached29 سپتامبر 2015 ... همه مدیران زن اذعان می‌دارند که گاه چند برابر همتایان مرد خود کار آمدی نشان داده‌اند. ... می بینید که شما موقعیت خطرناکی به عنوان یک زن شاغل دارید. توصیه به زنان شاغل - بیتوته www.beytoote.com/.../advice-to-the-professional-women.html‎Cached Similarتوصیه به زنان شاغل. توانایی هماهنگ‌کردن زندگی حرفه‌ای خسته‌کننده با زندگی خانوادگی کاملا منظم یک شاهکار است؛ مخصوصا اگر خانم خانه، مادر هم باشد. امروز در اکثر ... توصیه هایی به زنان شاغل - سلامتی salamati.ir/2017/04/27/توصیه-هایی-به-زنان-شاغل/‎Cached27 آوریل 2017 ... توصیه هایی به زنان شاغل ... اید سعی کنید چند روز مرخصی ضروری بگیرید و در این مدت به خودتان و ذهنتان استراحت ... ۴- هر روز چند دقیقه مطالعه کنید. چند توصیه به زنان شاغل | اگر نمی توانید زمان بیشتری در اداره - قطره www.ghatreh.com/news/nn27794645/چند-توصیه-زنان-شاغل 29 سپتامبر 2015 ... چند توصیه به زنان شاغل. اگر نمی توانید زمان بیشتری در اداره یا کارگاه بمانید، سعی کنید راندمان کار خود را بالا ببرید و با کیفیت بیشتری کار ... چند توصیه به زنان شاغل - روزنامه بازار کار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7414006 30 سپتامبر 2015 ... چند توصیه به زنان شاغل. اگر نمی توانید ... آقای رییس جمهور چگونه به خودت اجازه دخالت می دهی؟ ... بیایید دست به دست هم دهیم و لشگر را از نو بسازیم. چند توصیه به زنان شاغل - شهردار آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7439233 30 سپتامبر 2015 ... چند توصیه به زنان شاغل. شهردارآنلاین: اگر نمی توانید زمان بیشتری در اداره یا کارگاه بمانید، سعی کنید راندمان کار خود را بالا ببرید و با کیفیت ... نادیت-زنان شاغل و ایجاد تعادل بین زندگی و کار www.nadit.ir/article/.../زنان-شاغل-و-ایجاد-تعادل-بین-زندگی-و-کار‎Cached21 مه 2017 ... در این مطلب قصد داریم با چند توصیه کوتاه بگوییم که چطور می‌شود با چالش‌های ... به طور معمول خانم‌ها و آقایان شاغل متاهل سرشان خیلی شلوغ است و اگر ... چند توصیه کوتاه برای زندگی بهتر زن و شوهرهای کارمند - همسران - خانواده ... www.salamatnews.com/.../چند-توصیه-کوتاه-برای-زندگی-بهتر-زن-و-شوهرهای-کارمند‎Cached1 مه 2017 ... زنان شاغل علاوه بر مسئولیت‌های سخت داخل منزل، وظایفی در قالب شغل خود ... نیوز به نقل از «همشهری جوان» در این مطلب قصد داریم با چند توصیه کوتاه ... شاغل زنان - علمی سرا elmisara.ir/tag/شاغل-زنان.html اما به‌ دلیل شیوع بیشتر اضطراب در میان زنان شاغل، عوارض قلبی در آنها ... در زمینه بیمه زنان خانه‌دار گفت: چندین جلسه با این سازمان داشتیم این سازمان قصد دارد در قالب ماده 27 برنامه پنجم توسعه بیمه چند لایه را اجرایی کند ... چند توصیه به زنان شاغل