مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بینی‌تان را با آرایش کوچک کنید

قدم اول : صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد صورت را با آب ولرم بشویید و با حوله‌ای نرم آن را کاملا خشک کنید .

قدم دوم : پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی‌های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم‌ها و لب‌ها .

قدم سوم : پد آرایشی خود را با کمی آب مرطوب کنید و آب اضافی آن را قبل از مالیدن به صورت از پنبه بگیرید . بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید. دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد. به اندازه یک سکه 5 تومانی باشد کافی است . بعد پد را از وسط از روی کرم پودر تا کنید تا کرم کاملا روی سطح پد پخش شود .

قدم چهارم : برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کار کرم زدن به خط زیری چانه برسد . تمام سطح صورت را به جز ابروها با کرم پودر بپوشانید و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورت‌تان خوابیده است. بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می‌رسد .

قدم پنجم : برس قلم‌موی پنکک را روی دست‌تان به حالت چرخشی حرکت دهید و بعد آن را با کمی پنکک که یک درجه از کرم پودرتان تیره‌تر است آغشته کنید .

مد آنلاین نوشت: با یک ضربه آرام اضافه پنکک را از روی برس قلم‌مو پاک کنید و بعد به آرامی روی نوک بینی‌تان با قلم‌مو به صورت ضربه‌ای پنکک بزنید، همچنین ناحیه زیر بینی ، چون با این کار بینی حالت کوتاه‌تری به خود می‌گیرد. بعد برس قلم‌مو را همینطور به آرامی اطراف سوراخ بینی و دو طرف قسمت پایینی بینی که نزدیک نوک دماغ است به صورت ضربه‌ای پنکک بزنید . با این تکنیک بینی‌تان را از قبل باریکتر کنید و به فرم دلخواه‌تان دست پیدا کنید .



لینک منبع :بینی‌تان را با آرایش کوچک کنید

Images for بینی‌تان را با آرایش کوچک کنید نکاتی برای کوچک تر و زیباتر نشان دادن بینی با آرایش - بیتوته www.beytoote.com/attire/face-attire/smaller4-nose-makeup.html‎Cached Similarکوچک کردن بینی. با آرایش صحیح می توان مشکلات بینی را برطرف کرد. اگر فکر می کنید بینی شما مشکلی دارد ؛ مثلا بزرگ ، دراز ، قوز دارد و یا ...می توانید با آرایش ... بینی‌تان را با آرایش کوچک کنید - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/banovan/arayeshi/2112 در اینجا روش آسان کوچک کردن بینی با آرایش را به شما آموزش می‌دهیم. ... قدم سوم : پد آرایشی خود را با کمی آب مرطوب کنید و آب اضافی آن را قبل از مالیدن به صورت از پنبه ... با کرم‌ پودر، بینی خود را کوچک کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-کرم‌-پودر-بینی-خود-را-کوچک-کنید‎Cached Similarبا کرم‌ پودر، بینی خود را کوچک کنید. کرم‌پودر یکی از اصلی‌ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را ... روش کوچک تر کردن بینی با آرایش | بانوی زیبا www.banoyeziba.ir/روش-کوچک-تر-کردن-بینی-با-آرایش/‎Cached Similar21 ژانویه 2014 ... صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید 2-پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . آرایش بینی ،با کرم‌ پودر، بینی خود را کوچک کنید، آرایش بینی جدید ... www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/20135705042.html‎Cached Similarآرایش بینی گوشتی,آرایش بینی های بزرگ,آرایش بینی,آرایش بینی کشیده,آرایش بینی های گوشتی,ارایش بینی پهن,آرایش بینی استخوانی,آرایش بینی قوزدار ... کرم پودر | با کرم پودر بینی تان را کوچک کنید - نمناک namnak.com/با-کرم-پودر-بینی-تان-را-کوچک-کنید.p2843‎Cachedکرم پودر و کوچک کردن بینی و کرم پودر کوچک کننده بینی و پودر طبیعی کوچک کننده دماغ را ... نمناک دنیای مدآرایش و زیبایی با کرم پودر بینی تان را کوچک کنید ... آموزش تصویری باریک کردن بینی با روشهای آرایشی - نمناک namnak.com/باریک-کردن-بینی-با-آرایشی.p23441‎Cachedباریک کردن بینی و باریک کردن بینی با ارایش و باریک کردن بینی با گریم و کانتورینگ صورت و کوچک کردن بینی و کوچک کردن بینی با ارایش و باریک نشان دادن بینی ... هایلایت:بهتر است هنگام کانتور کردن بینی از هایلایتر مات استفاده کنید. ویدیو آموزشی کوچک کردن بینی با آرایش و گریم | بدون نیاز به عمل و ... nagahan.com/mode-zibaei/post-996‎Cached28 جولای 2016 ... فراموش نکنید اگر بینی بلندی دارید باید برای نوک بینی از کرم پودر تیره تر استفاده کنید، اگر بینی تان کمی انحنا دارد و کج است، رنگ تیره را ... بینی تان را با تکنیک های آرایشی کوچک کنید - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style-and-beauty/.../173736-173736/‎Cached Similar2 ا کتبر 2013 ... زیر تیغ جراحی نروند و با استفاده از لوازم آرایش در منزل بینی‌شان را تاجایی که می‌توانند قلمی جلوه دهند. در این مقاله می‌خواهیم فوت و فن کوچک نشان دادن ...