مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمد محمدی با اشاره به افزایش گزارش تخلف و بررسی های میدانی انجام شده از شرکت های تولید آبمیوه و مرکبات، گفت: برخی شرکت های تولید آبمیوه و آبلیمو که تعداد آن ها نیز رو به افزایش است با درج نام و تصویر میوه و مرکبات، کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می کنند؛ این در حالی است که مواد متشکله آن ها میوه یا مرکبات طبیعی نیست و حاوی فرآورده های شیمیایی است.

وی افزود: از آنجا که عبارت و تصویر مندرج در ظروف با محتوای آن مطابقت ندارد و از مصادیق آشکار تقلب به شمار می آید باید، فورا افراد خاطی شناسایی شوند و پرونده های تخلف، تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: با توجه به حساسیت موضوع و استقبال دستگاه های نظارتی، فردا پنجم مهرماه سال، جلسه ای به منظور آسیب شناسی وضعیت موجود و ارایه راهکار و برنامه ریزی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار خواهد شد.



لینک منبع :تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد

Images for تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد ایرنا - تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد www.irna.ir/fa/News/81773971/‎Cached Similar26 سپتامبر 2015 ... تهران - ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و اینکه در بسته بندی کالا های یاد شده از ... تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد - فرارو fararu.com/fa/news/.../تولید-آبمیوه-و-آبلیمو-تقلبی-با-مهر-استاندارد 26 سپتامبر 2015 ... مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و اینکه در بسته بندی کالا های یاد شده از پروانه بهره ... تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../تولید-آبمیوه-و-آبلیمو-تقلبی-با-مهر-استاندارد 27 سپتامبر 2015 ... مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و اینکه در بسته بندی کالا های یاد شده از پروانه بهره ... تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تولید-آبمیوه-و-آبلیمو-تقلبی-با-مهر-استاندارد 26 سپتامبر 2015 ... مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و این که در بسته‌بندی کالاهای یاد شده از پروانه ... تولید آبلیمو و آبمیوه تقلبی با آرم استاندارد و پروانه ساخت ... https://www.tasnimnews.com/.../تولید-آبلیمو-و-آبمیوه-تقلبی-با-آرم-استاندارد-و-پروانه-ساخت‎Cached... استان تهران خبر داد. تولید آبلیمو و آبمیوه تقلبی با آرم استاندارد و پروانه ساخت. شناسه خبر: 871403 سرویس: اجتماعی. ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸. آبلیموی غیر بهداشتی ... ایران خبر - تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد www.irankhabar.ir/.../تولید-آبمیوه-آبلیمو-تقلبی-مهر-استاندارد‎Cached26 سپتامبر 2015 ... مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و این که در بسته‌بندی کالاهای یاد شده از پروانه ... ستاره ها - تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد setarehnews.ir/fa/doc/news/54641/ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و اینکه در بسته بندی کالا های یاد شده از پروانه بهره برداری و برچسب ... تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../تولید-آبمیوه-و-آبلیمو-تقلبی-با/.../5268076/‎Cached27 سپتامبر 2015 ... مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و اینکه در بسته بندی کالا های یاد شده از پروانه بهره ... آبلیمو تقلبی دست چین - علمی سرا elmisara.ir/tag/آبلیمو-تقلبی-دست-چین.html ... تقلبی هستند مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن اکثر تولیدات آبمیوه و آبلیمو تقلبی خبر داد ... تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد