مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این میوه کم خونی خود را درمان کنید

دکتر مرتضی صفوی متخصص تغذیه در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان گفت: انجیر یک میوه‌ای با طبع گرم، که دارای ویتامین‌های C، B و A و املاحی از جمله سدیم، پتاسیم، آهن، کلسیم و فیبر است.

وی افزود: انجیر به علت دارا بودن ویتامین A و C برای رفع سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی، سوخت و ساز بسیار مناسب است. حتی افرادی که با مشکل خون رسانی در بدن مواجه هستند. به علت آهن موجود در آن روزی ده عدد توصیه می‌‌شود.

دکتر صفوی بیان کرد: افرادی که از لحاظ جسمی ضعیف هستند خوردن آن بسیار مؤثر است حتی این میوه به علت دارا بودن ویتامین‌های موجود از بسیاری از مشکلات شامل یبوست، زخم معده، رفع تشنگی، عفونت ریه، تب، سرفه، اعصاب، تقویت هوش و سینه‌درد تأثیر بسزایی دارد.

این متخصص تغذیه در پایان خاطرنشان کرد: مخلوط انجیر و عسل حتی به صورت شربت برای افرادی که از بیماری زخم معده رنج می‌برند کمک یار است.



لینک منبع :با این میوه کم خونی خود را درمان کنید

با این میوه کم خونی خود را درمان کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../با-این-میوه-کم-خونی-خود-را-درمان-کنید‎Cached26 سپتامبر 2015 ... انجیر سرشار از ویتامین‌ها، کلسیم و آهن طبیعی است که می‌تواند کم‌خونی را درمان کند. با این میوه کم خونی خود را درمان کنید - سلامانه www.salamaneh.com/post/35996/با-این-میوه-کم-خونی-خود-را-درمان-کنید 27 سپتامبر 2015 ... سلامانه : انجیر سرشار از ویتامین‌ها، کلسیم و آهن طبیعی است که می‌تواند کم‌خونی را درمان کند. دکتر مرتضی صفوی متخصص تغذیه در گفت‌وگو با ... با این میوه کم خونی خود را درمان کنید www.fardanews.com/fa/news/.../با-این-میوه-کم-خونی-خود-را-درمان-کنید 27 سپتامبر 2015 ... با این میوه کم خونی خود را درمان کنید. دکتر مرتضی صفوی متخصص تغذیه گفت: انجیر یک میوه‌ای با طبع گرم، که دارای ویتامین‌های C، B و A و املاحی ... با این میوه کم خونی خود را درمان کنید -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/taghziyeh.../news20176193274341470.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... انجیر سرشار از ویتامین ها، کلسیم و آهن طبیعی است که می تواند کم خونی را درمان کند . دکتر مرتضی صفوی متخصص تغذیه در گفت وگو با خبرنگار ... چه میوه هایی برای درمان کم خونی مناسب است؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../چه-میوه-هایی-برای-درمان-کم-خونی-مناسب-است؟‎Cachedهمراه با صبحانه آب پرتقال بنوشید و جو دو سر، توت فرنگی، گردو و بادام را در برنامه تغذیه خود بگنجانید. همراه با سالاد نیز ... این میوه پس از مرکبات برای درمان کم خونی بسیار مؤثر خواهد بود. اسموتی سیب و ... 39087 | 1394/05/05 | موضوعات روبرو را هم دنبال کنید : خواص آلو خواص سیب خواص گلابی درمان کم خونی ویتامین C · مرکز لیزر ... کم خونی و رنگ پریدگی را با این میوه جنوبی درمان کنید yjcnews.ir/search/?q=کم+خونی+و...را+با+این+میوه...درمان+کنید‎Cached1 آگوست 2017 ... کم خونی و رنگ پریدگی را با این میوه جنوبی درمان کنید .... سوالات خود در زمینه «کم خونی و بیماری های خونی» را اینجا مطرح کنید. 3 هفته پیش علمی ... کم خونی را با این میوه درمان کنید - راهنمای سفرمن | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/42598087 31 جولای 2017 ... کم خونی را با این میوه درمان کنید. به گزارش راهنمای سفر من به نقل از گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ خرما یکی از میوه هایی است که سرشار از ... کم خونی و فقر آهن خود را درمان کنید - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149977758029667‎Cached11 جولای 2017 ... در طب امروزی درمان کم خونی غالباً با قرصهای شیمیایی حاوی مولکول آهن است ... داخل آب کنید این کار را چند بار تکرار کنید سپس این آب را میل کنید. با این میوه کم خونی خود را درمان کنید! | یک نت | رمضان 96 | شروع رمضان ... yeknet.ir/node/749395/با-این-میوه-کم-خونی-خود-را-درمان-کنید‎Cached26 سپتامبر 2015 ... با این میوه کم خونی خود را درمان کنید. انجیر سرشار از ویتامین‌ها، کلسیم و آهن طبیعی است که می‌تواند کم‌خونی را درمان کند. خوراکی های خون ساز را بشناسید - اقتصاد نیوز www.eghtesadnews.com/.../173191-خوراکی-های-خون-ساز-را-بشناسید‎Cached26 ژوئن 2017 ... برای افزایش هموگلوبین بدن، به آهن نیاز است که با مصرف مکمل های آهن با تجویز ... برای پیشگیری از کم خونی آلو را به وعده صبحانه خود اضافه کنید. ... علاوه بر آن این میوه خون ساز در درمان کم خونی به ویژه در دوران بارداریمؤثر است.