مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای پیشگیری از سرطان، کلم بخورید

نسرین امیدوار در گفت‌وگو با فارس گفت: خانواده کلم مهم‌ترین سبزی‌های ضد سرطان محسوب شده و منبع سرشار از کلسیم است البته کلسیم موجود در کلم به اندازه شیر و ماست نیست ولی به دلیل وجود فیبر در این سبزی مصرف آن جهت حفظ سلامت بدن توصیه می‌شود.

وی افزود: افرادی که دچار نفخ شکم هستند برای مصرف انواع کلم باید آن‌ را به مدت 5 تا 6 دقیقه بخارپز کنند،‌ با انجام این اقدام مصرف کلم نیز سبب نفخ شکم نخواهد شد.

این متخصص تغذیه مصرف هویج و خیار را به عنوان دو منبع غذایی غنی از ویتامین معرفی کرد و گفت: این دو میوه جهت حفظ سلامت کودکان و مصرف آن به عنوان میان‌ وعده توصیه می‌شود.

امیدوار با اشاره به اینکه گوجه فرنگی گیلاسی غنی از ویتامین است اظهار داشت: متأسفانه در برخی از مواقع این گوجه فرنگی‌ها به دلیل اینکه گلخانه‌ای تهیه می‌شوند ممکن است دارای سموم و آلاینده‌ها باشند. بنابر این مصرف انواع میوه و سبزیجات به صورت ارگانیک توصیه می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است هر میوه را در فصل خودش خریداری کرده و از مصرف این میوه ها پرهیز کنیم چرا که فروش میوه‌های غیرفصل به صورتی بوده که این میوه‌ها یا گلخانه‌ای‌اند و یا در شرایط غیرعادی نسبت به رشد آن اقدام شده است.



لینک منبع :برای پیشگیری از سرطان، کلم بخورید

برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940701000505‎Cached25 سپتامبر 2015 ... یک متخصص تغذیه کلم را مهم‌ترین سبزی ضد سرطان معرفی کرد و گفت: کلم منبع سرشار کلسیم بوده و خواص درمانی زیادی دارد. برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید - خانواده ایرانی khanevadeirani.ir/fa/news/30430 26 سپتامبر 2015 ... خانواده کلم مهم‌ترین سبزی‌های ضد سرطان محسوب شده و منبع سرشار از کلسیم است. البته کلسیم موجود در کلم به اندازه شیر و ماست نیست ولی به دلیل ... برای پیشگیری از سرطان، کلم بخورید | - یک متخصص تغذیه کلم را www.ghatreh.com/news/nn34905302/برای-پیشگیری-سرطان-کلم-بخورید 5 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه کلم را مهم ترین سبزی ضد سرطان معرفی کرد و گفت: کلم منبع سرشار کلسیم بوده و خواص درمانی زیادی دار. برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7207322 25 سپتامبر 2015 ... برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید. سلامت نیوز :یک متخصص تغذیه کلم را مهم ترین سبزی ضد سرطان معرفی کرد و گفت: کلم منبع سرشار ... برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید - بی باک نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7223834 26 سپتامبر 2015 ... برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید. یک متخصص تغذیه کلم را مهم ترین سبزی ضد سرطان معرفی کرد و گفت: کلم منبع سرشار کلسیم بوده و خواص ... برای پیشگیری از سرطان، کلم بروکلی بخورید news0.ir/.../برای%20پیشگیری%20از%20سرطان،%20کلم%20بروکلی%20ب...‎Cachedبرای پیشگیری از سرطان سینه کلم بروکلی بخورید! | باشگاه ...fa.hopehealthclub. com/برای-پیشگیری-از-سرطان...1394/11/27 کلم بروکلی چه خاصیت هایی برای ... برای پیشگیری از سرطان، کلم بروکلی بخورید - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/16358/‎Cached22 جولای 2017 ... سلامت آنلاین- یک محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: کلم بروکلی سرشار از ماده‌ای به نام سولفورافان است که در پیشگیری از ابتلا به ... کلم بروکلی بخورید - خبرگزاری سلامت ایرانیان sinanews.ir/detail/News/424631/2035‎Cached30 مارس 2017 ... برای جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات، کلم بروکلی بخورید ... یافت شده در کلم بروکلی که به پیشگیری از سرطان پروستات معروف است، از ... برای پیشگیری از سرطان کلم بخورید/ پرهیز از مصرف میوه‌های غیر ... www.shahrekhabar.com/medical/1443161400220880‎Cachedبرای پیشگیری از سرطان کلم بخورید/ پرهیز از مصرف میوه‌های غیر فصل - خبرگزاری فارس. برای پیشگیری از سرطان سینه کلم بروکلی بخورید! www.hidoctor.ir/128237_برای-پیشگیری-از-سرطان-سینه-کلم-بروکلی-ب.html/‎Cached16 فوریه 2016 ... کلم بروکلی چه خاصیت هایی برای بدن ما دارد می خواهیم از فواید آن برای درمان سرطان سینه اشاره کنیم این سبزیجات در پیشگیری از ابتلا به این ...