مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه

به گزارش تسنیم، دکتر حسنعلی ویس‎کرمی، افزود: برخلاف تصورات گذشته، نوشیدن قهوه در صورت مصرف به اندازه می‎تواند احتمال بروز افسردگی در زنان را کاهش دهد.

وی ادامه داد: در گذشته تصور بر این بود که کافئین عامل تشدید بروز بیماری‎های روحی است.

این روانشناس اضافه کرد: امروزه ثابت شده افرادی که قهوه مصرف می‎کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار دارند.

این عضو هیات علمی دانشگاه لرستان اظهار کرد: علل افسردگی ترکیبی از عوامل ژنتیکی، بیولوژیکی و محیطی است؛ همچنین مصرف برخی از داروهای خواب‎آور باعث به وجود آمدن افسردگی می‎شود.



لینک منبع :کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه

کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../کاهش-افسردگی-زنان-با-مصرف-قهوه‎Cached23 سپتامبر 2015 ... یک دکترای روانشناسی گفت: قهوه می تواند خطر ابتلا به افسردگی را در زنان پایین آورد. کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه - کلام زنده www.kalamezendeh.ir/pajoheshunit/pajohesh.../71.../1145-coffee-women یک دکترای روانشناسی گفت: قهوه می تواند خطر ابتلا به افسردگی را در زنان پایین آورد.دکتر حسنعلی ویس کرمی، افزود: برخلاف تصورات گذشته، نوشیدن قهوه در ... مصرف قهوه باعث کاهش افسردگی در زنان می شود - العربیة.نت www.alarabiya.net/articles/2011/10/01/169664.html 1 ا کتبر 2011 ... دانشمندان سپس ضمن تشویق مردم به نوشیدن یک فنجان قهوه در روز تاکید کردند که رابطه کاهش افسردگی با مصرف قهوه احتیاج به آزمایش وتحقیق ... کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه - کلوب www.cloob.com/u/khghahve/121440135 13 ا کتبر 2015 ... کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه. ... زنان با مصرف قهوه. خانه. یک دکترای روانشناسی گفت: قهوه می تواند خطر ابتلا به افسردگی را در زنان پایین آورد. کاهش افسردگی با مصرف قهوه tabnakbato.ir/fa/news/3386/کاهش-افسردگی-با-مصرف-قهوه‎Cached28 ژوئن 2015 ... این مطالعه بر روی ۵۰ هزار و۷۳۹ زن پرستار در آمریکا انجام شد. نتایج نشان داد پرستارانی که روزانه ۴ فنجان قهوه حاوی کافئین می‌نوشیدند ۲۰ درصد کمتر ... BBC فارسی - دانش و فن - 'قهوه ممکن است از افسردگی جلوگیری ... www.bbc.com/persian/.../09/110929_u04_coffee_depression.shtml‎Cached Similar29 سپتامبر 2011 ... براساس مطالعه تازه مصرف روزانه قهوه می تواند از خطر افسردگی بکاهد ... آنها می گویند هنوز زود است که به زنان توصیه شود برای بهبود حال روحی قهوه بیشتری ... همه این متغیرها، روند ارتباط افزایش مصرف قهوه با کاهش افسردگی برقرار بود. دولت بهار:کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه www.dolatebahar.com/telex-159373.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه چهارشنبه، 1 مهر 1394 - 11:47 کد خبر: 159373 ... قهوه، خطر افسردگی را کاهش می‌دهد - آی نوش www.inoosh.ir/post/254/قهوه--خطر-افسردگی-را-کاهش-می‌دهد 19 فوریه 2017 ... نوشیدنی های گرم, قهوه, قهوه، خطر افسردگی را کاهش می‌دهد. ... تاثیر مصرف کافئین در این افراد به دقت بررسی شده و با تاثیر مصرف قهوه فاقد کافئین، چای غیرگیاهی، ... تا 20 درصد خطر احتمالی ابتلا به افسردگی را در این زنان کاهش می‌دهد. کافئین و افسردگی - مرکز درمان بازگشت - ترک اعتیاد بازگشت bazgashtcenter.com/content/view/203/66/‎Cachedکافئین موجود در چای و قهوه اغلب قسمتی از تشریفات روزانه ای است که مردم را با انرژی ... اند که مصرف کافئین و قهوه به طور قابل توجهی خطر افسردگی را کاهش می دهد. کاهش افسردگی زنان با مصرف قهوه - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی qudsonline.ir/detail/News/311515‎Cached23 سپتامبر 2015 ... یک دکترای روانشناسی گفت: قهوه می تواند خطر ابتلا به افسردگی را در زنان پایین آورد.