مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر غلامرضا حاجتی با بیان این‌که برخی از بی‌خوابی‌ها گذرا بوده و زمینه‌ی استرس دارند، افزود: این گونه بی‌خوابی‌ها معمولاً کوتاه‌مدت بوده و بین 3 الی 4 هفته به طور خودکار برطرف خواهند شد. اما ممکن است در صورت لزوم داروهای خواب‌آور هم تجویز شود.

این متخصص اعصاب و روان و عضو بسیج جامعه پزشکی با تأکید بر این‌که مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور عوارض خواهد داشت، تصریح کرد: مهم‌ترین عارضه مصرف خودسرانه عادت فرد به مصرف این دارو است و حتی ممکن است در موارد شدیدتر به آن اعتیاد پیدا کند و در صورتی که قصد به ترک آن را داشته باشد به احتمال زیاد با ایست تنفسی و تشنج روبرو خواهد شد چه بسا که اضطرابی همیشگی را هم برای خود رقم می‌زند.

حاجتی اظهار کرد: زمانی که فرد به مدت دو هفته دچار بی‌خوابی شد، حتما باید برای ارزیابی و معاینه به پزشک مراجعه نماید که بهترین گزینه در این زمینه روان‌پزشکان هستند چرا که داروی بی‌خوابی بر اساس شرایط زندگی افراد باید تجویز شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مصرف خودسرانه این دارو تا حدی افزایش یافته که حتی در برخی از موارد افراد مصرف‌کننده بستری می‌شوند چرا که این دارو باید توسط روان‌پزشک تجویز شود.



لینک منبع :از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید

از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../از-مصرف-خودسرانه-این-داروی-پرطرفدار-خودداری-کنید‎Cached22 سپتامبر 2015 ... دکتر غلامرضا حاجتی متخصص اعصاب و روان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید rialchanges.ir/?...مصرف+خودسرانه+این+داروی+پرطرفدار+خودداری+کنید از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید. یک متخصص اعصاب و روان در خصوص بی‌خوابی که در بسیاری از افراد وجود دارد، فرمود: در مبحث مشکلات خواب ... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/7096618 22 سپتامبر 2015 ... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید. مصرف خودسرانه داروهای خواب آور منجر به اعتیاد فرد به این دارو خواهد شد. ... ادامه خبر · جستجوگر خبر ... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/188148/PostComment‎Cachedاز مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید. یک متخصص اعصاب و روان در خصوص بی‌خوابی که در بسیاری از افراد وجود دارد، گفت: در مبحث مشکلات خواب ... مصرف خودسرانه داروی دیکلوفناک خطرناک است khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=e31b293a-ccf5-4c8c...‎Cachedمصرف خودسرانه داروی دیکلوفناک خطرناک است. ... به طور مثال این دارو در زخم پپتیک فعال نباید مصرف شود و در کسانی که سابقه چنین ناراحتی ... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید. آرشیو - شفاف www.shafaf.ir/fa/archive?service_id=-1&sec... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید · چهره زشت افراط به روایت آقای نویسنده +عکس · راداری که گوشی شما را تبدیل به سرعت سنج می‌کند! خط تولید آب ... پیشگیری از پیری با مصرف "سیر" / آرشیو farspage.com/w/17/sdaoo‎Cachedدر این مطالعه محققان محور توجه خود را بر روی یک کربوهیدرات مشتق از سیر به نام FruArg متمرکز کردند و نقش آن را ... از مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید. عوارض مصرف قرص دگزامتازون چیست؟ - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/عوارض-مصرف-قرص-دگزامتازون-چیست؟-2/‎Cachedشاید دلیل پرطرفدار بودن این دارو این باشد که در سال‌های گذشته، دگزامتازون به یکی از انواع ... همچون قرص دگزامتازون استفاه نکنند چراکه مصرف خودسرانه این گونه داروها عوارض کشنده‌ای برای بیمار خواهد داشت. ... از خوردن این داروها در یک زمان، خودداری کنید! پونیلا - امان از این آلزایمر - ورود 130.185.76.16/post/397385/‎Cachedاز مصرف خودسرانه این داروی پرطرفدار خودداری کنید. در مبحث مشکلات خواب بی خوابی شایع ترین نشانه است و در ۹۰درصد موارد اختلال حوزه ی سلامت روان همراه با بی خوابی ... داروهای پرطرف‌دار در ایران: استامینوفن کدئین، ادالت‌کلد و آموکسی‌سیلین www.khabaronline.ir/detail/31151/society/health‎Cached19 دسامبر 2009 ... میزان مواد مخدر این دارو در بازار ایران از 20میلی گرم به 10میلی گرم کاهش ... تجویز دارو و مصرف وجود ندارد و مردم به صورت خودسرانه دارو مصرف می‌کنند.