مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی

به گزارش مهر، اعضای کارگروه خدمات پیشگیری ایالات متحده (USPSTF) گزارشی منتشر کرده و در آن اعلام کرد که افراد ۵۰ تا ۵۹ ساله که به طور منظم روزانه دوز پایین آسپیرین مصرف می کنند، خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی در آنها کاهش می یابد. علاوه بر این، مصرف این دارو به مدت حداقل ۱۰ سال باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال می شود.

دکتر داگ اوانز، عضو پانل خدمات پیشگیری ایالات متحده، می گوید: مصرف آسپرین فقط برای افرادی توصیه می شود که در معرض خطر بالای ابتلا به بیماری های قلبی عروقی هستند و به احتمال زیاد دچار هیچ گونه خونریزی نخواهند شد.

استفاده از آسپرین به طور خاص برای بیمارانی توصیه می شود که انتظار می رود که حداقل به مدت ۱۰ سال زنده خواهند بود و احتمال سکته مغزی یا حمله قلبی در آن ها بیش از ۱۰ درصد است.



لینک منبع :لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی

لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی/ کاهش خطر سکته های مغزی و قلبی ... www.mehrnews.com/.../لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی-کاهش-خطر-سکته-های-مغزی-و-قلبی‎Cached Similar21 سپتامبر 2015 ... افرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف کنند. لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/418651/لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی افرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین ... لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/320723/لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی 22 سپتامبر 2015 ... افراد ۵۰ تا ۵۹ ساله که به طور منظم روزانه دوز پایین آسپیرین مصرف می کنند، خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی در آنها کاهش می یابد. علاوه بر این، ... 1690،لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی 2rooznameh.ir/.../60219-1690،لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی‎Cachedبه گزارش مهر، اعضای کارگروه خدمات پیشگیری ایالات متحده (USPSTF) گزارشی منتشر کرده و در آن اعلام کرد که افراد ۵۰ تا ۵۹ ساله که به‌طور منظم روزانه دوز پایین ... ضرورت مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../ضرورت-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی‎Cached22 سپتامبر 2015 ... افرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف کنند. لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی rialchanges.ir/?t=154&e=1236644&ref=selfhttp://...ir‎Cachedافرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف نمایند. چه کسانی در معرض سنگ ... لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی www.qudsonline.ir/news/.../لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی‎Cached22 سپتامبر 2015 ... افرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف کنند. لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی | صالحین فرهنگیان نمین salehinfarhangyanenamin.salehin.ir/.../لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی/‎Cachedافرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف کنند. به گزارش مهر، اعضای ... لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی - نکته آنلاین www.nokteonline.com/View/.../لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی افرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می‌برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف کنند. لزوم مصرف آسپرین در دهه ۵۰ زندگی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5330958/لزوم-مصرف-آسپرین-در-دهه-۵۰-زندگی 21 سپتامبر 2015 ... افرادی که در دهه ۵۰ زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف کنند.