مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چطور جوان‌تر به نظر برسیم؟

وقتی که چشم‌های‌تان سفیدتر به نظر برسند، پوست اطراف آن و صورت هم روشن‌تر دیده می‌شود. اسطوخودوس یکی از گیاهانی است که می‌تواند به‌عنوان سایه چشم استفاده شود و حالت درخشش و روشنی به چشم و پوست اطرف آن بدهد.

به گزارش سلامت نیوز، برای داشتن بدن زیبا و متناسب باید نسبت به رژیم غذایی‌تان دقت زیادی داشته باشید. قبل از این‌که وعده‌های غذایی را شروع کنید، ۶۰ ثانیه به غذایی که می‌خواهید بخورید فکر کنید. یک دقیقه از عطر و بوی شامی که می‌خواهید بخورید لذت ببرید و در ذهن‌تان تصور کنید که مواد تشکیل‌دهنده غذا از کجا آمده است و چطور با هم ترکیب شده‌اند. بعد آرام اولین لقمه را مزه‌مزه کنید. یکی از مطالعات اخیر نشان می‌دهد کسانی که آرام‌تر غذا می‌خورند و بین لقمه‌های غذا صبر می‌کنند، نسبت به کسانی که سریع غذا می‌خورند، وزن کم‌تری پیدا می‌کنند.

استرس ناشی از کار یکی از مسائلی است که می‌تواند شما را پیر کند. برای غلبه بر اثرات منفی استرس، باید روزانه حداقل ۶۰ ثانیه مدیتیشن کنید. ساده‌ترین راه این است که چهار نفس عمیق و آرام بکشید؛ با این کار خواهید دید که احساس آرامش بیشتری پیدا می‌کنید و انرژی‌تان بیشتر می‌شود. پایین نگه داشتن میزان استرس با این کار، ترشح کورتیزول را کم‌تر می‌کند و باعث بهتر شدن خلق‌وخو می‌شود.



لینک منبع :چطور جوان‌تر به نظر برسیم؟

چطور آرایش کنیم تا جوانتر به نظر برسیم - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_4414.html‎Cached Similarگـاهی اوقات کـارهـایــی را برای روزها…ساعت ها…. و یا حتی هفته ها انجام می دهـیـم تا جوانتر به نظر برسیم، اما در عین حال کارهایی را نیز انـجام می دهیم که سبب می شوند ... چطور بیست سال جوان تر از سنمان به نظر برسیم؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/hamechiz/254407.html‎Cached4 جولای 2016 ... چطور در میانسالی 30 ساله به نظر برسید؟ ... چطور بیست سال جوان تر از سنمان به نظر برسیم؟ .... باتکنیکهای آرایشی 10 سال جوانتر شوید. چگونه در 60 ثانیه جوان‌ تر به نظر برسیم! - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../چگونه-در-60-ثانیه-جوان‌-تر-به-نظر-برسیم‎Cachedچگونه در 60 ثانیه جوان‌ تر به نظر برسیم! وقتی چشمانتان ... این حرکت بهترین حرکت برای آن است که جوان‌تر از سنتان به نظر برسید. خطای چشمی درست کنید. چگونه جوان تر به نظر برسیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/psychology/.../young-how-to-reach.html‎Cached Similarبر اساس این فرضیه، وقتی شما پس از مشاهده چهره افراد مسن‌تر با یک فرد 30 ساله مواجه می‌شوید، چهره او برای شما جوانتر به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی افراد به طور ... 7 راه آسان برای این که جوان‌تر به نظر برسیم - نیلگون-تناسب اندام ... nilgoon-mag.com/7-راه-آسان-برای-این-که-جوان‌تر-به-نظر-برس/‎Cached Similar7 دسامبر 2014 ... همه ما خانم‌ها دوست داریم جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر برسیم، چه ۳۰ ساله باشیم و چه ۶۰ ساله. هرچه سن ما بالاتر ‌رود، به تدریج زیبایی و درخشندگی ... آکادمی تفکر - چگونه بدون جراحی پلاستیک جوانتر به نظر برسیم www.thinkingacademy.org/.../229-چگونه-بدون-جراحی-پلاستیک-جوانتر-به-نظر-برسیم.html‎Cached Similarروانشناسان دانشگاه جنا ی آلمان یک راه حل ساده دارند:اونهایی که می خواهند جوانتر به نظر برسند باید خودشان را در محاصره افراد پیرتر از خود قرار دهند!چون ، مثلااگر 30ساله ... چگونه جوانتر به نظر برسیم؟ - سالم زی salemzi.com/2304/new-research-how-to-look-younger/‎Cached13 ژوئن 2012 ... در بسیاری از جوامع و فرهنگ ها، پرسش در خصوص سن افراد -و خصوصاً بانوان- خارج از ادب است. در بسیاری مواقع خانم ها دوست ندارند در مورد سن شان مورد ... چگونه آرایش کنیم تا جوانتر به نظر برسیم؟ - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style-and-beauty/makeup/3976-3976/‎Cached Similar12 فوریه 2008 ... و یاحتی هفته ها انجام می دهـیـم تا جوانتر به نظر برسیم، ... که اگر پـوســت صورت خود را با کرم های روغنی و شــفاف چرب کنیم، به نظر جوانتر می رسیم. بروزترین ها | چگونه جوانتر به نظر برسیم ؟ www.berooztarinha.com/سبک.../چگونه-جوانتر-به-نظر-برسیم-؟.html‎Similarچگونه جوانتر به نظر برسیم ؟ مراقب دندان های خود باشید: دندان های خوب باعث می شود شما جوانتر و جذاب تر به نظر برسید. مطمئن شوید که مراقبت روزانه خوبی از دند. چگونه جوان تر به نظر برسیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/255650/چگونه-جوان-تر-به-نظر-برسیم‎Cached20 ا کتبر 2015 ... برخی افراد به ویژه خانم ها همیشه سعی می کنند خود را جوان تر از آنچه هستند ... چرا برخی افراد جوان تر و برخی مسن تر از سن واقعی شان به نظر می رسند؟