مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کفش‌ پاشنه بلند نپوشید!

دکتر محمدباقر صداقت در گفت‌وگو با ایسنا افزود: همچنین کفش مناسب کفشی است که قسمت پنجه آن پهن باشد تا انگشتان پا فضای آزادتری داشته باشند.

این فیزیوتراپ بهترین اندازه پاشنه کفش را دو تا سه سانتیمتر دانست و گفت: کفش‌های پاشنه بلند در طولانی مدت می‌توانند قوس کمر و کمردرد مزمن ایجاد کنند.

صداقت افزود: همچنین بهتر است قسمت داخلی کفش بگونه‌ای باشد که گودی پا را پر کند و جنس آن نیز بهتر است بگونه‌ای باشد که تهویه پا بصورت مناسب انجام شود.

وی جنس چرم را بهترین جنس کفش عنوان کرد و گفت: چنانچه جنس کفش مرغوب نباشد، می‌تواند در طولانی مدت با ایجاد عرق در پا زمینه ایجاد قارچ‌های پوستی را فراهم کند.



لینک منبع :کفش‌ پاشنه بلند نپوشید!

Images for کفش‌ پاشنه بلند نپوشید! کفش‌ پاشنه بلند نپوشید - سلامتی salamati.ir/2016/12/05/کفش‌-پاشنه-بلند-نپوشید/‎Cached5 دسامبر 2016 ... کفش مناسب، کفشی است که کف نرم داشته و تفاوت ارتفاع بین پنجه و ... کفش‌های پاشنه بلند در طولانی مدت می‌توانند قوس کمر و کمردرد مزمن ایجاد ... فواید نپوشیدن کفش پاشنه بلند - نمناک namnak.com/عوارض-کفش-پاشنه-بلند.p44953‎Cachedمحققان متوجه شدند زنانی که مرتب و برای مدت های طولانی کفش های پاشنه بلند می پوشند بیش تر دچار درد در ناحیه پا می شوند، چرا که عضلات آن ها بیش از اندازه کشیده می ... کفش‌ پاشنه بلند نپوشید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کفش‌-پاشنه-بلند-نپوشید‎Cached20 سپتامبر 2015 ... یک فیزیوتراپ درباره ویژگی‌های کفش مناسب گفت: کفش مناسب، کفشی است که کف نرم داشته و تفاوت ارتفاع بین پنجه و پاشنه آن بیش از دو ... به این ۵ دلیل کفش پاشنه بلند نپوشید | چاره چی charechi.com/54270/به-این-5-دلیل-کفش-پاشنه-بلند-نپوشید/‎Cached22 آوریل 2017 ... اختصاصی چاره چی/ اغلب خانم ها پوشیدن کفش های پاشنه بلند را ترجیح می دهند اما این کار در بلند مدت موجب دردهایی می شود که شما نمی توانید منشا آن را ... در محیط کار کفش پاشنه بلند نپوشید! | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/fa/news.../در-محیط-کار-کفش-پاشنه-بلند-نپوشید!/‎Cached5 آگوست 2017 ... در محیط کار کفش پاشنه بلند نپوشید! پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار با ابتلا به درد عضلانی-اسکلتی و واسکولیت ناشی از افزایش حساسیت (HV) ... الف - کفش‌ پاشنه بلند نپوشید! alef.ir/vdcawinuy49nou1.k5k4.html?296204‎Cached20 سپتامبر 2015 ... یک فیزیوتراپ درباره ویژگی‌های کفش مناسب گفت: کفش مناسب، کفشی است که کف نرم داشته و تفاوت ارتفاع بین پنجه و پاشنه آن بیش از دو ... کفش پاشنه بلند نپوشید medical-articles.darblog.com/tag/کفش+پاشنه+بلند+نپوشید/ بزرگترین مشکل کفش پاشنه بلند اغلب سخت راه رفتن است چون کل وزن بدن بر روی پاشنه پا میفتد که باعث می شود تعادلمشکل ترشود. همچنین بیشتر فشار در پاها و ... در محیط کار کفش پاشنه بلند نپوشید! - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/150192612012928‎Cachedپوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار با ابتلا به درد عضلانی-اسکلتی و واسکولیت ناشی از افزایش حساسیت (HV) مرتبط است. به‌گفته محققان، اثرات جسمانی این کار می‌تواند ... 5 نتیجه نپوشیدن کفش پاشنه بلند - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/نپوشیدن-پاشنه-بلند/‎Cached18 فوریه 2017 ... کفش پاشنه بلند ظاهری عالی برای شما خواهد ساخت. مشکل اینجاست که پس از ۱۰ دقیقه پوشیدن آنها، احساس درد خواهید کرد. پس از ۱۰ سال پوشیدن آنها چه ...