مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید

به گزارش ایسنا، طی این پژوهش محققان به 119 مرد به طور تصادفی 1000 میلی‌گرم رسوراترول و همچنین دارونما دادند تا تاثیر این ماده بر آلزایمر را بررسی کنند. تمامی این افراد مبتلا به آلزایمر متعادل تا خفیف بودند.

پس از گذشت یک سال از این تحقیق پژوهشگران دریافتند گروهی که از «رسوراترول» استفاده کرده بودند تغییری را در سطوح پروتئینی که در بیماران مبتلا به آلزایمر ساخته می‌شود از خود بروز ندادند.

علاوه بر این مصرف‌کنندگان این ماده نشان دادند بعضی فعالیت‌های خاص روزانه نظیر پوشیدن لباس و حمام کردن را نیز در مقایسه با سایرین بهتر انجام می‌دهند.

این پژوهش در مجله «Neurology» منتشر شده است.



لینک منبع :آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید

آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آلزایمر-دارید،-شکلات-سیاه-بخورید‎Cached17 سپتامبر 2015 ... نتایج یافته‌های محققان دانشگاه جورج تاون نشان می‌دهد موادی در شکلات سیاه وجود دارد که زوال عقلی ناشی از بیماری آلزایمر را به تاخیر می‌اندازد. Images for آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../آلزایمر-دارید،-شکلات-سیاه-بخورید‎Cached17 سپتامبر 2015 ... نتایج یافته‌های محققان دانشگاه جورج تاون نشان می‌دهد موادی در شکلات سیاه وجود دارد که زوال عقلی ناشی از بیماری آلزایمر را به تاخیر می‌اندازد. آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید - عصر امروز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/6930076 17 سپتامبر 2015 ... آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید. نتایج یافته های محققان دانشگاه جورج تاون نشان می دهد موادی در شکلات سیاه وجود دارد که زوال عقلی ناشی از بیماری ... آلزایمر دارید، شکلات سیاه بخورید | نتایج یافته های محققان - قطره www.ghatreh.com/news/.../آلزایمر-دارید-شکلات-سیاه-بخورید‎Cached17 سپتامبر 2015 ... نتایج یافته های محققان دانشگاه جورج تاون نشان می دهد موادی در شکلات سیاه وجود دارد که زوال عقلی ناشی از بیماری. از خودتان در برابر آلزایمر و زوال عقل محافظت کنید/ خوب بخورید، درست ... puzzledk.wixsite.com/.../از-خودتان-در-برابر-آلزایمر-و-زوال-عقل-محافظت-کنید-خوب-بخورید،-درست-بخورید‎Cached13 ا کتبر 2016 ... از خودتان در برابر آلزایمر و زوال عقل محافظت کنید/ خوب بخورید، درست بخورید. October 13 ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چقدر هوش و حواس دارید؟ هرچقدر هم که .... 9- شام تان را با شکلات سیاه تمام کنید نه کیک شکلاتی. بیشتر مواد ... آلزایمر دارید؟ حتما بخوانید - نی نی بان niniban.com/fa/news/106969/آلزایمر-دارید-حتما-بخوانید 28 جولای 2016 ... موادی در شکلات سیاه وجود دارد که زوال عقلی ناشی از بیماری آلزایمر را به تاخیر می‌ اندازد. 6 معجزه شکلات تلخ | اگر امتحان دارید حتما شکلات تلخ بخورید » درنگ derang.ir/6-معجزه-شکلات-تلخ-اگر-امتحان-دارید-حتما/‎Cachedگزارش زیر به شما می‌گوید که از مصرف شکلات تلخ هراس نداشته باشید. درنگ: با ۶ مزیت شکلات تلخ را در زیر آشنا می‌شوید. قدرت مغز. آیا امتحان مهم و یا قرار کاری دارید؟ شکلات تلخ یا شیرین، بخوریم یا نخوریم؟ - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../شکلات-تلخ-یا-شیرین-بخوریم-یا-نخوریم-‎Cached Similar27 سپتامبر 2012 ... برخی محققان می گویند مصرف شکلات تلخ به صورت روزانه و به مدت ۱۰سال ... می دهد که مصرف شکلات تلخ در جلوگیری از بیماری آلزایمر نیز نقش دارد. با مصرف شکلات تلخ از بروز این بیماری ها جلو گیری کنید. - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../با-مصرف-شکلات-تلخ-از-بروز-این-بیماری-ها-جلو-گیری-کنید-‎Cached25 آوریل 2017 ... شکلات تیره احتمالا از مغز در برابر استرس‌های مرتبط با سن و التهاباتی محافظت می‌کند که تصور می‌شود نقش مهمی در اختلالات عصبی همچون آلزایمر دارند. ... چه بخوریم تا خوش اخلاق تر باشیم؟ با لاغری چطور مبارزه کنیم ؟ شکلات تلخ مفید ... برای کسانی که در رژیم لاغری دچار ریزش مو می شوند چه توصیه ای دارید؟ از دیدگاه ...