مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون

محققان دانشگاه ناوارا در اسپانیا می گویند رژیم غذایی مدیترانه ای که سرشار از غذاهای گیاهی، ماهی و روغن زیتون است ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهد.

به گزارش مهر، از نظر آماری، سرطان سینه در بین زنان مناطق مدیترانه ای نسبت به افرادی که در ایالات متحده و یا مناطق دیگر اروپا زندگی می کنند شیوع کمتری دارد. در واقع رژیم غذایی به عنوان یک عامل خطرساز و البته قابل اصلاح در نظر گرفته می شود.

بر اساس تحقیقات «رژیم غذایی قلبی لیون» که اولین کارآزمایی بالینی برای نشان دادن اثرات مفید رژیم غذایی مدیترانه ای در کاهش بیماری های قلبی است، مشخص شد که این نوع رژیم خطر ابتلا به سرطان را به طور کلی ۶۱ درصد کاهش می دهد.



لینک منبع :کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون

کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../کاهش-خطر-ابتلا-به-سرطان-سینه-با-روغن-زیتون‎Cached15 سپتامبر 2015 ... سرطان سینه رایج ترین سرطان در بین زنان در سراسر جهان است، و بروز آن از سال ۲۰۰۸ تاکنون با بیش از ۲۰ درصد افزایش مواجه بوده است. کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../کاهش-خطر-ابتلا-به-سرطان-سینه-با-روغن-زیتون‎Cached15 سپتامبر 2015 ... محققان دانشگاه ناوارا در اسپانیا می گویند رژیم غذایی مدیترانه ای که سرشار از غذاهای گیاهی، ماهی و روغن زیتون است ممکن است خطر ابتلا به سرطان ... کاهش ابتلا به سرطان سینه با مصرف روغن زیتون - عصر ایران www.asriran.com/.../کاهش-ابتلا-به-سرطان-سینه-با-مصرف-روغن-زیتون‎Cachedمحققان پس از گذشت پنج سال از این تحقیق متوجه شدند که مصرف رژیم مدیترانه‌ای به همراه روغن زیتون اضافی کاهش 68 درصدی خطر ابتلا به سرطان بدخیم پستان را به ... کاهش ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../کاهش-ابتلا-به-سرطان-سینه-با-روغن-زیتون 25 فوریه 2009 ... روغن زیتون تازه خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد. کاهش ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=362638‎Cachedروغن زیتون تازه خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد. به گزارش عرب آنلاین، محققان اسپانیایی می گویند، مصرف روغن زیتون تازه 20 تا 30 درصد خطر ابتلا به ... خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../خطر-ابتلا-به-سرطان-سینه-را-کاهش-دهید‎Cached3 ژانویه 2017 ... برای مثال خانم‌هایی که رژیم مدیترانه‌ای که با روغن زیتون سالم و مخلوط آجیل ممکن است خطر کمتری در ابتلا به این سرطان داشته باشند. رژیم مدیترانه‌ای ... برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه چه باید کرد؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/hygiene-lady/breast4-cancer2.html‎Cachedرعایت رژیم غذایی سالم خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان‌ها را کاهش می‌دهد مانند دیابت، بیماری قلبی و سکته. برای مثال خانم‌هایی که رژیم مدیترانه‌ای که با روغن زیتون ... کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/.../کاهش-خطر-ابتلا-به-سرطان-سینه-با-روغن-زیتون‎Cached15 سپتامبر 2015 ... کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون. سرطان سینه رایج ترین سرطان در بین زنان در سراسر جهان است و بروز آن از سال ۲۰۰۸ تاکنون با بیش از ... کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان با مصرف غذاهای مدیترانه‌ای - سلامت ... www.salamatonline.ir/.../کاهش-خطر-ابتلا-به-سرطان-پستان-با-مصرف-غذاهای-مدیترانه-ای‎Cached14 مارس 2017 ... ... نشان داده با پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌توان خطر ابتلا به سرطان سینه را تا ۴۰ درصد کاهش داد. در این رژیم غذایی ماهی، روغن زیتون و سبزیجات ... کاهش ابتلا به سرطان سینه با روغن زیتون - جدیدترین اخبار ایران و جهان ... www.momtaznews.com/کاهش-ابتلا-بە-سرطان-سینه-با-روغن-زیتون/‎Cached5 فوریه 2016 ... محققان اسپانیایی می گویند، مصرف روغن زیتون تازه ۲۰ تا ۳۰ درصد خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان کاهش می دهد. پیش از این نیز محققان اعلام کرده ...