مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دلمه فلفل رنگی

طرز تهیه: در قابلمه‌ای مناسب، مقداری آب ریخته، روی حرارت زیاد قرار دهید. پس از جوش آمدن، برنج را داخل قابلمه‌ حاوی آب جوش بریزید تا نیم‌پز شود، سپس آبکش کنید.

از قسمت پایین سر فلفل دلمه‌ای، دور تا دور آنها را با چاقو بریده و کنار بگذارید. سفیدی و دانه داخل آنها را بیرون آورده، کمی نمک داخل آن پاشیده و آنها را در تابه‌ای حاوی روغن تفت دهید و کنار بگذارید.

در تابه‌ای مناسب، پیاز را در کمی روغن تفت داده تا طلایی رنگ شود؛ سپس گوشت را به آن اضافه کرده، تفت داده تا آب آن کشیده شود. در تابه‌ای دیگر حاوی یک قاشق سوپ‌خوری روغن، نیمی از رب گوجه‌فرنگی را ریخته و تفت دهید تا تغییر رنگ دهد و خوشرنگ شود، سپس به گوشت اضافه کنید.

گوجه‌فرنگی‌ها را به مواد بالا افزوده و تفت دهید تا مقداری از آب آنها کشیده شود.

زعفران، نمک و فلفل سیاه و قرمز را نیز به مواد بالا افزوده، مخلوط کرده و از روی حرارت بردارید. پس از آن، سبزی و برنج را اضافه و کاملا مخلوط کنید. داخل فلفل دلمه‌ای‌ها را با مایه آماده‌شده پُر کرده (اما خیلی داخل آنها را پر نکنید تا پس از پخت، باعث پاره شدن فلفل دلمه‌ای‌ها نشود)، سپس درِ آنها را بگذارید.

در قابلمه‌ای مناسب، بقیه رب گوجه‌فرنگی را در کمی روغن تفت داده، چهار پیمانه آب و کمی نمک و فلفل به آن اضافه کرده، آنگاه دلمه‌ها را در آن چیده و درِ ظرف را بگذارید تا به مدت یک ساعت بپزد. پس از این مدت، در ظرف مورد نظر بچینید و میل کنید.

چاردیواری - ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم



لینک منبع :طرز تهیه دلمه فلفل رنگی

طرز تهیه دلمه فلفل رنگی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-دلمه-فلفل-رنگی‎Cached15 سپتامبر 2015 ... تصویر طرز تهیه دلمه فلفل رنگی. طرز تهیه: در قابلمه‌ای مناسب، مقداری آب ریخته، روی حرارت زیاد قرار دهید. پس از جوش آمدن، برنج را داخل قابلمه‌ حاوی آب ... طرز تهیه دلمه فلفل رنگی - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-دلمه-فلفل-رنگی.html‎Cachedدلمه فلفل رنگی مواد لازم: برنج: یک پیمانه ، نمک و فلفل سیاه و قرمز: به مقدار لازم، فلفل ... طرز تهیه دلمه فلفل رنگی. طرز تهیه: در قابلمه‌ای مناسب، مقداری آب ریخته، روی ... طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای - نمناک namnak.com/دلمه-فلفل-دلمه-ای.p17969‎Cachedداخل یک تابه مناسب، گوشت چرخ کرده را به همراه پیاز داغ تفت می دهیم تا حدی که آب گوشت جمع شود. سپس یک لیوان آب، به همراه نمک و فلفل به همراه نصف قاشق رب گوجه ... دستور طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان فوق العاده خوش طعم با دو روش namakstan.net/stuffed-peppers-and-eggplant.html‎Cachedآموزش کامل طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان مجلسی و خوشمزه برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه فلفل و بادمجان را برای بازدیدکنندگان گرامی آماده کرده ایم برای مشاهد. دلمه فلفل دلمه ای | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/دلمه-فلفل-دلمه-ای/‎Cached1 hr 30 min 25 آگوست 2016 ... بخش آشپزی سایت آشپزباشی، طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای را برای شما آماده کرده است. ... ۶- می توانید از انواع فلفل دلمه ای رنگی استفاده کنید. دلمه فلفل - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/bell-pepper.html‎Cachedدلمه فلفل,دلمه فلفل دلمه ای,دلمه فلفل و گوجه,دلمه فلفل و بادمجان,طرز تهیه دلمه فلفل, دلمه فلفل در فر,دلمه فلفل بدون گوشت,دلمه فلفل دلمه ای,طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای. آشپزخانه کوچک من: دلمه فلفل رنگی www.yemalilar.com/2010/10/blog-post_12.html‎Cached Similar12 ا کتبر 2010 ... دلمه فلفل رنگی. مواد لازم: سبزی شامل: گشنیز-جعفری-تره یا پیازچه- شوید از هر کدام یک دسته کوچک فلفل رنگی: 4عدد لپه 1/3 پیمانه خیس شده فلفل دلمه‌ای شکم ‌پر - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/176798/فلفل-دلمه-ای-شکم-پر‎Cached Similar29 آوریل 2013 ... دلمه فلفل یا فلفل دلمه‌ای شکم پر که با کمی تغییر در دستور پخت دلمه می‌توان مواد فیلینگ آن را تغییر داد. این غذا کم چرب و سرشار ... فلفل دلمه‌ای رنگی ۴ عدد ... سبزی دلمه ۱۵۰ گرم. نمک و فلفل به میزان لازم. روغن مایع دو قاشق. طرز تهیه:. آشنایی با روش تهیه دلمه فلفل - تبیان article.tebyan.net/273644/آشنایی-با-روش-تهیه-دلمه-فلفل‎Cached6 مارس 2014 ... پیاز یک عدد. با این مقدار مواد لازم به اندازه پنج عدد از «دلمه فلفل» خواهیم داشت. ... فلفل دلمه‌ای‌های سبز یا رنگی را شسته، وسط آن‌ها را خالی می‌کنیم. طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای لذیذ و خوشمزه - آرگا arga-mag.com/34785/طرز-تهیه-دلمه-فلفل-دلمه-ای‎Cached21 دسامبر 2015 ... طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و خوش طعم در منزل و روش طبخ دلمه فلفل ... و گوشت سرخ شدند رب گوجه رنگی و برنج نیم پز و زردچوبه و فلفل و نمک را ...