مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شود

اگر رژیم میوه دارید و باید روزی ۳ بار میوه مصرف کنید بهتر است اول یک لیوان آب ولرم مصرف کنید. اما مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف شود:

نوشابه

نوشیدنی سرشار از اسید کربونیک است که با مخلوط شدن با اسید معده باعث حالت تهوع می‌شود.

گوجه فرنگی

به گزارش سلامت نیوز، مصرف ناشتای آن باعث می‌شود اسید گوجه به اسید گوارش واکنش نشان دهد و در مواردی باعث ایجاد سنگ در معده شود.

قهوه

کافئین موجود در آن برای معده مضر است و بهتر است ابتدا یک لیوان آب مصرف کنید.

غذاهای پرادویه

با واکنش نشان دادن به دیواره معده آسیب می‌رساند.

چای

میزان زیاد اسید در آن روی دیواره معده تأثیر می‌گذارد.

ماست

اگرچه این لبنیات سرشار از پروبیوتیک (باکتری مفید) است اما در صورت تماس این باکتری‌های مفید با اسید معده، باعث مشکلات گوارشی می‌شود.

موز

با مصرف ناشتای موز، منیزیم در بدن به طور ناگهانی افزایش پیدا می‌کند و تعادل منیزیم و کلسیم در بدن به هم می‌ریزد.



لینک منبع :مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شود

مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شود - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مواد-غذایی-که-نباید-ناشتا-مصرف-شود‎Cached14 سپتامبر 2015 ... مصرف ناشتای برخی از مواد غذایی سرشار از اسید به دیواره روده آسیب می‌رساند و به عفونت معده منجر می‌شود. مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شوند - نمناک namnak.com/ناشتا-خوردن.p20575‎Cachedمصرف ناشتای برخی از مواد غذایی سرشار از اسید به دیواره روده آسیب می رساند و به عفونت معده منجر می شود. اگر رژیم میوه دارید و باید روزی 3 بار میوه مصرف کنید بهتر ... مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شود - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../مواد-غذایی-که-نباید-ناشتا-مصرف-شود 15 سپتامبر 2015 ... اگر رژیم میوه دارید و باید روزی ۳ بار میوه مصرف کنید بهتر است اول یک لیوان آب ولرم مصرف کنید. اما مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف شود:. غذاهایی که نباید ناشتا خورد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/417257/غذاهایی-که-نباید-ناشتا-خورد‎Cached Similarاما مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف شود: نوشابه نوشیدنی سرشار از اسید کربونیک است که با مخلوط شدن با اسید معده باعث حالت تهوع می‌شود. گوجه فرنگی مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شوند - باشگاه مادران www.madarclub.com/fa/.../مواد-غذایی-که-نباید-ناشتا-مصرف-شوند‎Cached16 سپتامبر 2015 ... مصرف برخی از مواد غذایی در ناشتا باید ترک شوند چرا که به دیواره معده و روده آسیب جدی می رسانند. ... اما مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف شود: ... مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف کرد - همنوردان hamnavardan.ir/backup/index.php/component/k2/item/18-nashta 27 ژوئن 2016 ... اگر رژیم میوه دارید و باید روزی ۳ بار میوه مصرف کنید بهتر است اول یک لیوان آب ولرم مصرف کنید. اما مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف شود: مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شود - ساوالان خبر www.savalankhabar.ir/148400/‎Cached6 دسامبر 2016 ... ساوالان خبر (savalankhabar.ir). اگر رژیم میوه دارید و باید روزی ۳ بار میوه مصرف کنید بهتر است اول یک لیوان آب ولرم مصرف کنید. اما مواد غذایی که ... مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شوند - سایت www.ncfs.ir/60472.html‎Cached18 ژوئن 2017 ... مصرف ناشتای برخی از مواد غذایی سرشار از اسید به دیواره روده آسیب می رساند و به عفونت معده منجر ... اما مواد غذایی که نباید با شکم خالی مصرف شود: ... موادغذایی که نباید ناشتا مصرف شود - رژیم غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../موادغذایی-که-نباید-ناشتا-مصرف-شود‎Cached13 سپتامبر 2015 ... موادغذایی که نباید ناشتا مصرف شود. سلامت نیوز:مصرف ناشتای برخی از مواد غذایی سرشار از اسید به دیواره روده آسیب می‌رساند و به عفونت معده منجر ... مواد غذایی که نباید ناشتا مصرف شود - همیار مردم hamyaremardom.ir/مواد-غذایی-که-نباید-ناشتا-مصرف-شود/ 5 دسامبر 2016 ... به گزارش همیار مردم: اگر رژیم میوه دارید و باید روزی ۳ بار میوه مصرف کنید بهتر است اول یک لیوان آب ولرم مصرف کنید. اما مواد غذایی که نباید با شکم.