مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواب ناکافی نشانه بیماری قلبی است

بر اساس یک مطالعه جدید در دانشکده پزشکی سئول کره جنوبی، بزرگسالان جوان و میانسالی که از خواب کافی بهره مند نیستند، ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را در خود افزایش دهند.

محققان این مطالعه اعلام کردند که خواب بیش از حد، خواب کم و یا کیفیت پایین خواب ارتباط نزدیکی با افزایش سطح کلسیم در عروق کرونری دارد و موجب سختی شریان ها می شود.

به گزارش مهر،خواب ناکافی یک مشکل شایع سلامت از جمله علائم بیماری، مانند حمله قلبی است.

افرادی که ۵ ساعت یا کمتر در روز می خوابند ۵۰ درصد بیشتر از افرادی که در روز ۷ ساعت می خوابند، دچار مشکلات قلبی عروقی می شوند.



لینک منبع :خواب ناکافی نشانه بیماری قلبی است

خواب ناکافی نشانه بیماری قلبی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../خواب-ناکافی-نشانه-بیماری-قلبی-است‎Cached12 سپتامبر 2015 ... خواب ناکافی می تواند عملکرد مغز و سلامت احساسی را به مخاطره اندازد. بی خوابی نشانه بیماری قلبی است؟ - شفا آنلاین https://shafaonline.ir/fa/news/77309/بی-خوابی-نشانه-بیماری-قلبی-است 14 سپتامبر 2015 ... شفا آنلاین>سلامت>خواب ناکافی می تواند عملکرد مغز و سلامت احساسی را به مخاطره اندازد. اختلال در خواب و بیماری قلبی - متخصص قلب و عروق drgalb.ir/اختلال-در-خواب-و-بیماری-قلبی/‎Cachedکاهش خواب شبانه با کاهش تغییرپذیری ضربان قلب همراه است، به این معنا که ضربان قلب معمولاً ... درمان آپنه احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد. 23 “عوارض کم خوابی” و بی خوابی شبانه - نمناک namnak.com/عوارض-کم-خوابی.p15564‎Cachedتا چه اندازه به میزان خواب خود اهمیت می دهید؟ آیا می دانید کم خوابی و یا بی خوابی اصلاً خوب نیست. در حقیقت عوارض آن بسیار زیاد است.دیابت ،افزایش بیماری های قلبی و ... خواب ناکافی نشانه بیماری قلبی است - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/6711602 12 سپتامبر 2015 ... خواب ناکافی نشانه بیماری قلبی است. خواب ناکافی می تواند عملکرد مغز و سلامت احساسی را به مخاطره اندازد. به گزارش مهر، بر اساس یک مطالعه جدید در ... خواب ناکافی نشانه بیماری قلبی است | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=42523 12 سپتامبر 2015 ... بر اساس یک مطالعه جدید در دانشکده پزشکی سئول کره جنوبی، بزرگسالان جوان و میانسالی که از خواب کافی بهره مند نیستند، ممکن است خطر ابتلا به ... مهمترین علائم مر بوط به بیماری های قلبی :: - بیمارستان امام خمینی الشتر alih.lums.ac.ir/index.php?module=web_directory&wd_id...‎Cached Similarدر نواحی محروممیزان بیماری قلبی بیشتر است ، در عوض درمان و مراقبت در نواحی ... می‌شود و درد قلبی خاصی در حالت استراحت یا حتی در خواب برای فرد ایجادمی‌نماید. شاید بی‌خوابی نشانه بیماری باشد - تبیان article.tebyan.net/266249/شاید-بی-خوابی-نشانه-بیماری-باشد‎Cached24 دسامبر 2013 ... از این رو بسیار مهم است که بیماران مبتلا به بی خوابی مزمن به پزشک مراجعه کرده و علت این مشکل را پیدا کنند. شاید این اختلال خواب نشانه ای از یک بیماری زمینه ای باشد که در این صورت درمان هر چه ... مضرات کم‌خوابی برای قلب و مغز. خستگی، بی‌حالی و ضعف در بیماران قلبی - متخصص قلب و عروق دکتر ... drmehdikarimi.com/خستگی،-بی‌حالی-ضعف-بیماران-قلبی/‎Cachedخستگی مفرط و زیاد، ضعف و بی‌حالی و ارتباط آنها با بیماریهای قلبی از جمله نارسایی ... می‌تواند نشانه هر نوع بیماری قلبی خفیف یا شدید باشد؛ بنابراین بهتر است در ... دلایل فیزیولوژیکی مثل حاملگی، شیر دادن، خواب و استراحت ناکافی و تمرینات ... اختلال در خواب و بیماری قلبی- علایم و نشانه های بیماری قلبی | دکتر ... iranheart.ir/اختلال-در-خواب/‎Cached Similar29 دسامبر 2013 ... خواب یک رفتار سازمان یافته به منظور هماهنگی ریتم بدن و زندگی روزانه است که هر روز تکرار می شود. از مشخصات آن بی حرکتی نسبی و کاهش قابل ...