مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی

به گزارش مهر، دکتر هدایت حسینی به مصرف شکر و چربی در کشور اشاره کرد و افزود: مصرف شکر ۳۰ درصد و چربی ۲۱/۵ درصد در کشور، بیشتر از استانداردهای جهانی است.

وی با اشاره به برنامه های سازمان جهانی بهداشت در حوزه ایمنی غذا، گفت: کاهش مصرف نمک چربی و شکر از فاکتورهای اساسی این برنامه هاست.

حسینی همچنین به موفقیت های کشور در زمینه ایمنی و سلامت مواد غذایی اشاره کرد و افزود: در ۱۰ سال گذشته وزارت بهداشت توانسته مصرف اسیدهای چرب ترانس مصرفی خانوار را از ۲۵ درصد به ۵ درصد کاهش دهد و مقرر کرده مصرف آن را به ۲ درصد و پس از آن با شیبی ملایم به صفر برساند.



لینک منبع :نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی

Images for نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../نمک-خوری-ایرانی-ها-بالاتر-از-استاندارد-جهانی‎Cached Similar4 سپتامبر 2015 ... مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف بی رویه نمک، گفت: مصرف نمک در ایران ۵۸ درصد، ... نمک خوری ایرانی‌ها بالاتر از استاندارد جهانی www.entekhab.ir/fa/news/.../نمک-خوری-ایرانی‌ها-بالاتر-از-استاندارد-جهانی مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف بی رویه نمک، گفت: مصرف نمک در ایران ۵۸ درصد، بیشتر از استانداردهای ... نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/.../نمک-خوری-ایرانی-ها-بالاتر-از-استاندارد-جهانی‎Cachedنمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی. شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف بی ... نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی - مواد غذایی - تغذیه - سلامت ... www.salamatnews.com/news/.../نمک-خوری-ایرانی-ها-بالاتر-از-استاندارد-جهانی- نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی. ۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵ - کد خبر: 160429. سلامت نیوز:مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و ... نمک خوری ایرانی‌ها بالاتر از استاندارد جهانی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../نمک-خوری-ایرانی-ها-بالاتر-از-استاندارد-جهانی 5 سپتامبر 2015 ... نمک خوری ایرانی‌ها بالاتر از استاندارد جهانی. مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف بی رویه ... نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی www.zahedan-tebyan.ir/cms/printit.asp?id=32632 یک مقام سازمان غذا و دارو: نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی. مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف ... نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی - پارسینه www.parsine.com/fa/.../نمک-خوری-ایرانی-ها-بالاتر-از-استاندارد-جهانی‎Cached5 سپتامبر 2015 ... نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی. مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف بی رویه ... نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/761957/ مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف بی رویه نمک، گفت: مصرف نمک در ایران ۵۸ درصد، بیشتر از استانداردهای ... نمک خوری ایرانی ها بالاتر از استاندارد جهانی/مصرف شکر و چربی - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1441311720377565‎Cachedبه گزارش خبرگزاری مهر، دکتر هدایت حسینی به مصرف شکر و چربی در کشور اشاره کرد و افزود: مصرف شکر ۳۰ درصد و چربی ۲۱/۵ درصد در کشور، بیشتر از استانداردهای ...