مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی

در بیمارانی‌ که به آرتروز غیرالتهابی مبتلا بودند، از زنجبیل استفاده شده و درد بیماران و ناتوانی آنها کاهش یافته است.

به گفته آنها، در تعدادی از مبتلایان به دیابت نوع دو، از زنجبیل استفاده شد و قند‌خون به‌ طور محسوسی کاهش داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آنها در باره خواص درمانی این گیاه می‌گویند: مصرف زنجبیل می‌تواند کلسترول خون را کاهش دهد و به صورت قوی به عنوان یک داروی ضد‌اعتیاد به مرفین عمل کند.

به گفته محققان زنجبیل در درمان آلزایمر نیز به‌ کار رفته و اثرات خوبی گزارش‌ شده است. این گیاه در اسهال و استفراغ‌های ناشی‌ از رترو ویروس نیز مصرف‌ شده و نتایج خوبی به‌ دست آمده است.

آنها می‌گویند: تحقیقات نشان داده که زنجبیل می‌تواند رشد تومور پروستات را کاهش دهد. همچنین نتایج بررسی‌ها نشان داده است که زنجبیل حرکات روده‌ی باریک و به خصوص کولون را کاهش می‌دهد و در درمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) نوع اسهالی می‌تواند مؤثر باشد ولی افراط در مصرف آن می‌تواند یبوست‌های بسیار شدیدی ایجاد کند.



لینک منبع :فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی

فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../فواید-گسترده-مصرف-زنجبیل-برای-حفظ-سلامتی‎Cached2 سپتامبر 2015 ... آنها در باره خواص درمانی این گیاه می‌گویند: مصرف زنجبیل می‌تواند کلسترول خون را کاهش دهد و به صورت قوی به عنوان یک داروی ضد‌اعتیاد به مرفین عمل ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/68383‎Cachedنتایج پژوهش محققان چینی نشان داده است که زنجبیل، حرکات روده‌ باریک و به خصوص کولون را کاهش می‌دهد و در درمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) نوع اسهالی می‌تواند. فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/tebsonati.../news2017619149044555.html‎Cached18 ژوئن 2017 ... نتایج پژوهش محققان چینی نشان داده است که زنجبیل، حرکات روده باریک و به خصوص کولون را کاهش می دهد و در درمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) نوع ... [PDF] فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/pdf/.../news2017619149044555.pdf‎Cachedﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ﻓﻮﺍﯾﺪ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﻣﺼﺮﻑ ﺯﻧﺠﺒﯿﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻔﻆ ﺳﻼﻣﺘﯽ. ﺭﻭﯼ ﺧﻂ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﻫﺎ, ﻃﺐ ﺳﻨﺘﯽ. ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺁﮐﺎﺍﯾﺮﺍﻥ: ﻧﺘﺎﯾﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻣﺤﻘﻘﺎﻥ ﭼﯿﻨﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺯﻧﺠﺒﯿﻞ، ﺣﺮﮐﺎﺕ ﺭﻭﺩﻩ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﮐﻮﻟﻮﻥ ﺭﺍ ﮐﺎﻫﺶ ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی - بیمه عمر www.bimead.com/index.php?catid=31&maghaleid=908‎Cached2 سپتامبر 2015 ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی. نتایج پژوهش محققان چینی نشان داده است که زنجبیل، حرکات روده‌ باریک و به خصوص کولون را کاهش ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی | مجاهدان mojahedan.com/.../فواید-گسترده-مصرف-زنجبیل-برای-حفظ-سلام/‎Cached2 سپتامبر 2015 ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی / نتایج پژوهش محققان چینی نشان داده است که زنجبیل، حرکات روده‌ باریک و به خصوص کولون را کاهش ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی -بانک اطلاعات عمومی- www.hamgorooh.com/.../فواید-گسترده-مصرف-زنجبیل-برای-حفظ-سلامتی‎Cached1396/03/28 فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی. در این مقاله از سایت مطلبی در مورد ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته طب سنتی و ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی-سامانه الکترونیکی ... greensocial.ir/.../SidebarNews.aspx?...فواید%20گسترده%20مصرف%20زنجبیل%20برای%20حفظ%20س...‎Cached14 جولای 2017 ... زنجبیل گیاهی که خیلی ها آن را به عنوان ادویه در غذاها استفاده می کنند، خواص فراوانی دارد، در اینجا شما را با خواص دارویی زنجبیل و فواید زنجبیل آشنا ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/6347150 2 سپتامبر 2015 ... فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی ... نتایج پژوهش محققان چینی نشان داده است که زنجبیل، حرکات روده باریک و به خصوص کولون را ... پژوهش‌ها نشان داد;فواید گسترده مصرف زنجبیل برای حفظ سلامتی sobheqazvin.ir/.../81594-تصفیه_پساب_نفتی_پالایشگاه_تهران_با_نانوجاذبهای_زیستسازگار‎Cached2 سپتامبر 2015 ... نتایج پژوهش محققان چینی نشان داده است که زنجبیل، حرکات روده‌ باریک و به خصوص کولون را کاهش می‌دهد و در درمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) نوع ...