مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه مافین لازانیا

طرز تهیه:

فر را از قبل روی حرارت ٣٧٥ درجه فارنهایت یا حدودا ١٩٠ درجه سانتیگراد روشن کنید.

سینی مافین ١٢ تایی را حسابی چرب کنید.

در ماهیتابه بزرگی گوشت، پیاز، قارچ، نمک و فلفل را روی حرارت بالا خوب تفت داده و گوشت چرخ کرده را سعی کنید از هم جدا کنید و آنقدر تفت دهید که رنگ آن قهوه ای شود. سیر را افزوده و ٣٠ ثانیه تا ١ دقیقه دیگه تفت دهید تا عطر اون بلند شه سپس سس گوجه فرنگی،یک قاشق چایخوری آویشن و پرک فلفل قرمز را افزوده و خوب هم زنید تا مخلوط شود.

دوباره مزه کنید و اگر نیاز بود نمک و فلفل آن را تنظیم کنید. مخلوط سس را به جوش آورده وسپس حرارت را کم کرده و حدود ١٠ دقیقه دیگه بگذارید به آرامی پخت کند.

در یک کاسه معمولی پنیر پیتزا، بقیه آویشن، ریحان و نوک انگشت نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.

داخل مافین کاپ های سینی یک لایه لازانیا چیده و روی آن ها را نصفی هر یک از مواد فوق را به ترتیب پنیر پیتزا.

مخلوط سس گوجه را یک دست پخش کنید و این عمل را یک بار دیگه با بقیه لازانیاها و پنیر و سس تکرار کنید. در آخر سینی را داخل فر به مدت ١٠ دقیقه بگذارید تا پخته ویا تا حدی که پنیر ها آب شده و حبابی شده.

بعد از پخت از فر خارج کرده و بگذارید تا کمی خنک شود . میتونید اگر دوست داشتید روش را با ریحان تزیین کنید و سرو کنید .(سوران)



لینک منبع :طرز تهیه مافین لازانیا

Images for طرز تهیه مافین لازانیا مافین لازانیا | طرز تهیه مافین لازانیا - نمناک namnak.com/مافین-لازانیا.p21612‎Cachedلازانیا یکی از غذاهایی است که تقریبا همه عاشقش هستند. در اینجا طرز تهیه نوعی لازانیای متفاوت را به شما آموزش می دهیم.مافین لازانیا را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. طرز تهیه مافین لازانیا - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/2015425134619.html‎Cached Similarروش تهیه مافین لازانیا,مافین لازانیا خوشمزه,مافین لازانیا,مواد لازم مافین لازانیا,طرز تهیه مافین لازانیا,درست کردن مافین لازانیا. طرز تهیه مافین لازانیا - سوران www.sooran.com/fa/recipes/5080/‎Cached Similar24 آوریل 2015 ... داخل مافین کاپ های سینی یک لایه لازانیا چیده و روی آن ها را نصفی هر .... طرز تهیه لازانیای گوشت با پنیر موزارلا ... طرز تهیه لازانیا مرغ و سبزیجات ... طرز تهیه مافین لازانیا بسیار خوشمزه و لذیذ مخصوص مهمانی - انسان شاد humanfun.ir/12851/muffin-lasagna/‎Cachedطرز تهیه مافین لازانیا. مواد لازم برای تهیه : لازانیا :◊: 1 بسته ریحان خشک :◊: 1/2 قاشق چایخوری آویشن خشک :◊: 1 و 1/2 قاشق چایخوری. آشپزخونمون - مافین لازانیا angelchef.blogfa.com/post/63‎Cached Similarآشپزخونمون - مافین لازانیا - آشپزی إیرانی و ملل. ... طرز تهیه: سس گوشتی: ابتدا گوشت چرخکره و پیاز سرخ شده را تفت میدهیم. فلفل دلمه و قارچ را اضافه کرده و تفت ... طرز تهیه مافین لازانیا - مجله اینترنتی زیتون - weblogdehi.Com www.zitoonmagazinecook.weblogdehi.com/post/1‎Cachedطرز تهیه مافین لازانیا - ... داخل مافین کاپ های سینی یک لایه لازانیا چیده و روی آن ها را نصفی هر یک از مواد فوق را به ترتیب پنیر پیتزا. مخلوط سس گوجه را یک دست ... کاپ کیک لازانیای بسیار خوشمزه - آپارات www.aparat.com/v/hnpqM/کاپ_کیک_لازانیای_بسیار_خوشمزه‎Cached21 مه 2016 ... مجله اینترنتی برترین ها کاپ کیک لازانیای بسیار خوشمزه کاپ کیک , لازانیا ... طرز تهیه کاپ کیک های خوشمزه در کوتاه ترین زمان ممکن + فیلم. لقمه های خوشمزه با مافین لازانیا - بیست ستون www.bistsotoon.com/p/لقمه-های-خوشمزه-با-مافین-لازانیا‎Cached Similar28 جولای 2015 ... طرز تهیه : مافین لازانیا. در یک ماهی تابه گوشت چرخ کرده ، پیاز ، قارچ و نمک و فلفل را تفت دهید. سپس سیر را اضافه کنید و 1 دقیقه دیگر تفت دهید ... طرز تهیه مافین لازانیا - مجله اینترنتی زیتون - صفحه نخست zitoonmagazinecook.parsiblog.com/Posts/.../طرز+تهیه+مافین+لازانیا/‎Cachedداخل مافین کاپ های سینی یک لایه لازانیا چیده و روی آن ها را نصفی هر یک از مواد فوق را به ترتیب پنیر پیتزا. مخلوط سس گوجه را یک دست پخش کنید و این عمل را یک ...