مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه

پژوهش های مرکز سرطان دانا فاربر در بوستون ایالات متحده نشان داد که آن دسته از بیماران مبتلا به سطح پیشرفته (مرحله ۳ ) سرطان روده بزرگ که هر روز چهار فنجان یا بیشتر قهوه کافئین دار می نوشند در مقایسه با افرادی که قهوه نمی خورند، احتمال عود بیماری یا مرگ ناشی از سرطان ۵۲ درصد پایین تر است.

به گزارش مهر، حتی افرادی کمتر از این مقدار (دو تا سه فنجان)، به طور منظم، در روز قهوه می نوشند، از مزایای آن منتفع می شوند.

در حال حاضر شواهد محکمی وجود دارد مبنی بر این که رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند تاثیر مثبت قابل توجهی در کاهش خطر ابتلا به سرطان روده داشته باشد.



لینک منبع :کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه

کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../کاهش-خطر-عود-سرطان-روده-بزرگ-با-خوردن-قهوه‎Cached24 آگوست 2015 ... تحقیقات جدید نشان می دهد که احتمال عود تومور و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ که به طور منظم قهوه می نوشند، کمتر است. خوردن قهوه خطر عود سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد - شفقنا https://www.shafaqna.com/.../135603-خوردن-قهوه-خطر-عود-سرطان-روده-بزرگ-را-کاهش-می-دهد‎Cachedخوردن قهوه خطر عود سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد ... دار می نوشند در مقایسه با افرادی که قهوه نمی خورند، احتمال عود بیماری یا مرگ ناشی از سرطان ۵۲ درصد پایین تر است. کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه - خبرگزاری مهر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/144039366099130‎Cachedتحقیقات جدید نشان می دهد که احتمال عود تومور و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ که به طور منظم قهوه کافئین دار می نوشند، کمتر است. - خبرگزاری مهر. ارتباط مصرف قهوه با سرطان روده بزرگ - مریم جراح زاده www.jarahzadeh.com/.../1750-ارتباط-مصرف-قهوه-با-سرطان-روده-بزرگ.html‎Cachedبراساس نتایج مطالعات قبلی، احتمال عود سرطان روده بزرگ در افرادی که میزان ... از سوی دیگر، افزایش مصرف قهوه با کاهش خطر دیابت نوع 2 و افزایش حساسیت به ... کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه - فودپرس www.foodpress.ir/Post.aspx?...کاهش%20خطر%20عود%20سرطان%20روده%20بزرگ%20با%20خوردن%20قه... مواد غذایی> تحقیقات جدید نشان می دهد که احتمال عود تومور و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ که به طور منظم قهوه می نوشند، کمتر است. علمی -آموزشی مظفرکریمی - کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه r-amirkabir.mihanblog.com/post/2639 دوشنبه 2 شهریور 1394-09:28 ب.ظ. کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه. به گزارش خبرنگار مهر، پژوهش های مرکز سرطان دانا فاربر در بوستون ایالات متحده نشان ... کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه news.smartarchive.ir/News/Index?ViewId=6ef1b598-e267-4f2c...‎Cached24 آگوست 2015 ... کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه. تحقیقات جدید نشان می دهد که احتمال عود تومور و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ که به طور منظم ... کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/.../کاهش-خطر-عود-سرطان-روده-بزرگ-با-خوردن-قهوه سلامانه : حقیقات جدید نشان می دهد که احتمال عود تومور و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ که به طور منظم قهوه کافئین دار می نوشند، کمتر است. به گزارش مهر، ... کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه - سایت خبری تحلیلی آفاق ... tnews.ir/news/81a046955319.html‎Cached24 آگوست 2015 ... تحقیقات جدید نشان می دهد که احتمال عود تومور و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ که به طور منظم قهوه می نوشند، کمتر است. کاهش خطر عود سرطان روده بزرگ با خوردن قهوه tasalamati.com/e/VVpeM/‎Cachedسلامت نیوز : تحقیقات جدید نشان می دهد که احتمال عود تومور و مرگ در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ که به طور منظم قهوه کافئین دار می نوشند، کمتر است.