مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد

کوکاکولا به طور مخفیانه به یک گروه علمی کمک کرده که مدعی است، آمریکایی‌ها به دلیل بی تحرکی و ورزش نکردن چاق می‌شوند و نه به دلیل تغذیه‌شان.

به گزارش سلامانه، این گروه با نام «شبکه انرژی جهانی متعادل» خود را یک گروه خیریه معرفی می‌کند که دنبال راه‌های نو می‌گردد؛ اما گزارشی در نیویورک تایمز منتشر شده که نشان می‌دهد، این گروه کمک‌های مالی شرکت کوکاکولا در آتلانتا را اعلام نکرده است.

این کارخانه نوشابه سازی مستقیماً به این اتهام پاسخ نداده اما می‌گوید،‌ از تلاش برای کاهش کالری در رژیم غذایی آمریکایی‌ها حمایت می‌کند.

کارشناسان سلامت و کسانی که مصرف نوشابه‌های قنددار را با چاقی در ارتباط می‌دانند، می گویند این عدم شفافیتی که وجود دارد، سبب می‌شود تا بعضی شرکت‌ها برای عوض کردن نظر مردم،‌ سراغ دانشمندان بروند.



لینک منبع :تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد

تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تحقیقات-کوکاکولا-جنجالی-شد‎Cached22 آگوست 2015 ... شرکت کوکاکولا به دلیل سرمایه گذاری پنهانی در یک تحقیق علمی آماج انتقادات قرار گرفت. Images for تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد - سلامانه https://www.salamaneh.com/post/.../تحقیقات-کوکاکولا-جنجالی-شد‎Cached21 آگوست 2015 ... سلامانه : شرکت کوکاکولا به دلیل سرمایه گذاری پنهانی در یک تحقیق علمی آماج انتقادات قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» به نقل از ... تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد - سلامانه www.salamaneh.com/post/33975/page4.php سلامانه : شرکت کوکاکولا به دلیل سرمایه گذاری پنهانی در یک تحقیق علمی آماج انتقادات قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» به نقل از سایت «د دیلی ... تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد life.shafaqna.com/FA/0123745 شرکت کوکاکولا به دلیل سرمایه گذاری پنهانی در یک تحقیق علمی آماج انتقادات قرار گرفت. ادامه‌ی خبر را از سایت اصلی بخوانید. تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد - پایگاه خبری سلامانه - تی نیوز tnews.ir/news/28F046735760.html‎Cachedسلامانه : شرکت کوکاکولا به دلیل سرمایه گذاری پنهانی در یک تحقیق علمی آماج انتقادات ... منتشر شده که نشان می دهد، این گروه کمک های مالی شرکت کوکاکولا در آتلانتا . تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد - مجله اینترنتی جهان نو | jahaneno.ir jahaneno.ir/تحقیقات-کوکاکولا-جنجالی-شد-3116 تحقیقات کوکاکولا جنجالی شد شرکت کوکاکولا به دلیل سرمایه گذاری پنهانی در یک تحقیق علمی آماج انتقادات قرار گرفت. کوکاکولا به طور مخفیانه به یک گروه علمی ... افشای جنجالی راز فرمول کوکاکولا بعد از 125سال!! - نازوب www.nazweb.ir/10707-controversial-disclose-the-secret-formula-for-coca-cola-125-years-later.html‎Cachedحالا این برنامه رادیویی موفق به کشف آن شده و پس از تحقیقات انجام شده متوجه شدند که این همان دستور اصلی کوکاکولا است. البته در این فرمول فناوری پیچیده ای مانند ... کشف فضولات انسانی در کوکاکولا | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../184614-کشف-فضولات-انسانی-در-کوکاکولا‎Cached28 مارس 2017 ... بعد از کشف تعدادی قوطی نوشابه کوکاکولا در ایرلند شمالی که با فضولات ... پرشده کارخانه این شرکت تعطیل و تحقیقات پلیس در این باره آغاز شد. کوکاکولا | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=Search&S=کوکاکولا‎Cachedتحقیقات کوکاکولا جنجالی شد · کوکاکولا به طور مخفیانه به یک گروه علمی کمک کرده که مدعی است، آمریکایی‌ها به دلیل بی تحرکی و ورزش نکردن چاق می‌شوند و نه به ...