مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان

مطالعات انجام شده در این دانشکده نشان می دهد که افراد باهوش به‌دلیل تأثیرات ژنتیکی، طول عمر بیشتری دارند؛ افراد باهوش نه‌ تنها با انتخاب روش صحیح زندگی و تغذیه مناسب، سلامتی خود را تضمین می کنند، بلکه ژن های مربوط به هوش و بهره هوشی، طول عمرشان را نیز تضمین می کند.

مدیر این پروژه تحقیقاتی بر این باور است که ۹۵ درصد ارتباط بین هوش و طول عمر، توسط ژن ها قابل توضیح است؛ البته از تأثیر مسائل مالی نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

افراد باهوش، معمولا روش های هوشمندانه‌ای برای کسب درآمد انتخاب می کنند و از لحاظ مالی در سطح بالایی قرار دارند؛ رفاه در زندگی و مراقبت‌های بهداشتی نیز در طول عمر این افراد موثر است ولی تأثیر آن به اندازه ژنتیک این افراد نیست.

مهر نوشت: نتیجه این تحقیق با بررسی دوقلوهای همسانی که از نظر ژنتیکی کاملا به هم شبیه بودند و در شرایط مختلف اجتماعی، شغلی و کاری زندگی می کردند، تایید شده است؛ این نتایج نشان می دهد که تأثیر عوامل محیطی بر طول عمر تنها ۵ درصد است، در حالی که اثرات ژنتیکی ۹۵ درصد اهمیت دارند.

نتایج این تحقیقات در نشریه Epidemiology منتشر شد.



لینک منبع :نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان

نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../نقش-ضریب-هوشی-در-طول-عمر-انسان‎Cached19 آگوست 2015 ... افکار نیوز نوشت: مطالعات انجام شده در این دانشکده نشان می دهد که افراد باهوش به‌دلیل تأثیرات ژنتیکی، طول عمر بیشتری دارند؛ افراد باهوش نه‌ تنها با ... نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی ... www.dolatebahar.com/.../-font-style-نقش-ضریب-هوشی-در-طول-عمر-انسان-font- 19 آگوست 2015 ... نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان. دولت بهار: مطالعات محققان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن نشان می دهد که افراد باهوش عمر طولانی تری دارند! نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cached22 آگوست 2015 ... نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان مطالعات محققان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن نشان می دهد که افراد باهوش عمر طولانی تری دارند. مطالعات انجام شده ... نقش ضریب هوشی در طول عمر انسان - افکار نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1439963760974177 راهنمای نوروزی سفر به هاوایی، شهر جزیره ها · تم پارک آبی اوشن، جدیدترین تفریح کیش · هتل زیبای دوآنجیت ریزورت پوکت · پژو 2008 نیوفیس توسط ایران خودرو در ... نقش ضریب هوشی در طول عمر بیشتر news0.ir/.../نقش%20ضریب%20هوشی%20در%20طول%20عمر%20بیشتر%20.h...‎Cachedتحقیق جدید نشان می دهد ضریب هوشی یا iq بالا موجب افزایش طول عمر می شود. به گزارش مهر، ... آیا ضریب هوشی بیشتر طول عمر انسان را افزایش می‌دهد؟: مطالعات محققان ... جیم - آیا ضریب هوشی در طول عمر نقش دارد؟ www.jeem.ir jeem.ir/news/31413‎Cached12 آوریل 1996 ... آیا ضریب هوشی در طول عمر نقش دارد؟ بررسی تاثیر iq بر میزان عمر انسان ... برای مثال بر اساس یافته های این دانشمندان فردی با ضریب هوشی 115 ... آیا ضریب هوشی بیشتر طول عمر انسان را افزایش می‌دهد؟ - آلامتو www.alamto.com/news-101169.html‎Cached20 آگوست 2015 ... آیا ضریب هوشی بیشتر طول عمر انسان را افزایش می‌دهد؟ ... سلامت خود را تضمین کنند اما تاثیرات ژنتیکی نیز نقش قابل توجهی بر طول عمر آنها دارند. نقش ضریب هوشی در طول عمر بیشتر - نمناک namnak.com/ضریب-هوشی-و-طول-عمر-.p52259‎Cachedضریب هوشی و ارتباط طول عمر بیشتر با ضریب هوشی بالاتر و تاثیر نمره بالای ضریب هوشی و ضریب هوشی در دوران کودکی را در نمناک بخوانید. ضریب هوشی بالا عمر بیشتر را در پی دارد - خبرلند khabarland.com/news/.../ضریب-هوشی-بالا-عمر-بیشتر-را-در-پی-دارد‎Cached30 ژوئن 2017 ... دانشمندان ارتباط بین ضریب هوش بالا در دوران کودکی با طول عمر را ... بسیاری از روان‌شناسان معتقدند که ضریب هوشی به تنهایی تمام توانایی‌ها و ظرفیت هوشی انسان را بازگو نمی‌کند. در عوض هوش هیجانی و توانایی بروز احساسات نقش ... چرا باهوش‌ها بیشتر عمر می‌کنند؟ – وب سایت علمی بیگ بنگ bigbangpage.com/science-content/چرا-باهوش‌ها-بیشتر-عمر-می‌کنند؟/‎Cached3 مارس 2016 ... اینکه بعضی انسان‌ها بیشتر عمر می‌کنند، واقعیتی انکارناپذیر است. ... هر ۱۵ امتیاز ضریب هوشی بیشتر ۲۱ درصد شانس طول عمر را افزایش می‌داد. ... ژن‌ها مسئول بخش عمده‌ای از این رابطه بودند ولی علت وجود این نقش بطور واضح مشخص ...