مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از آفتاب سوختگی تا سرطان پوست

یک متخصص پوست و زیبایی گفت: تابش شدید آفتاب باعث ایجاد لک‌های پوستی، کهیر و آفتاب سوختگی می‌شود این آفتاب سوختگی‌ها می‌توانند در ادامه به تاول‌های پوستی، سوختگی‌های شدیدتر و در نهایت منجر به سرطان پوست شوند.

وی افزود: گرما نیز خود به عنوان عامل کمکی می‌تواند این مشکل را تشدید کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدحسین عبدالرزاقی گفت: برای جلوگیری از این مشکلات لوسیون‌ها و کرم‌های ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه‌های لبه دار بسیار مناسب هستند و مهم‌تر این که سفید پوست‌ها پوست‌ حساس‌تری دارند و باید بیشتر مراقب سلامتی پوست خود باشند.



لینک منبع :از آفتاب سوختگی تا سرطان پوست

از آفتاب سوختگی تا سرطان پوست - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5294202/از-آفتاب-سوختگی-تا-سرطان-پوست‎Cached19 آگوست 2015 ... افرادی که پوست سفید دارند باید بیشتر از دیگران خود را از قرار گرفتن در برابر آفتاب ایمن کنند. از آفتاب سوختگی تا سرطان پوست - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2061600984578237715‎Cached19 آگوست 2015 ... افرادی که پوست سفید دارند باید بیشتر از دیگران خود را از قرار گرفتن در برابر آفتاب ایمن کنند. از آفتاب سوختگی تا سرطان پوست www.fardanews.com/fa/.../از-آفتاب-سوختگی-تا-سرطان-پوست‎Cached20 آگوست 2015 ... افرادی که پوست سفید دارند باید بیشتر از دیگران خود را از قرار گرفتن در برابر آفتاب ایمن کنند. از آفتاب سوختگی تا سرطان پوست | اخبار ایران www.8bandi.ir/اخبار-ایران/posrts.html از آفتاب سوختگی تا سرطان پوست. ... و زیبایی گفت: تابش شدید آفتاب باعث ایجاد لک‌های پوستی، کهیر و آفتاب سوختگی می‌شود این آفتاب سوختگی‌ها می‌توانند در ... آفتاب‌سوختگی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آفتاب‌سوختگی‎Cached Similarدرد در ۶ تا ۴۸ ساعت ابتدایی پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید بیشترین ... یک بار آفتاب سوختگی همراه با تاول زدن پوست احتمال سرطان سلول‌های رنگی پوست ... 15 آسیب پوستی در اثر خورشید - تبیان article.tebyan.net/252499/15-آسیب-پوستی-در-اثر-خورشید‎Cached23 جولای 2013 ... آفتاب سوختگی عبارتست از تخریب پوست در اثر اشعه UV خورشید. ... بهتر است نزد متخصص پوست بروید تا خطر سرطان پوست شما را تهدید نکند. علائم سرطان پوست که تابستان امسال باید مراقبشان باشید ... hendevaneh.com/علائم-سرطان-پوست-که-تابستان-امسال-باید/‎Cachedافزایش روز افزون سرطان پوست، استفاده از ضد آفتاب هاsun protection factor (SPF) ... هر سوختگی یا لکه ای که در این فصل ایجاد شود، می تواند یکی از علائم سرطان پوست باشد. ... 5 نکته ای که باید به آن دقت کنید تا مطمئن شوید سرطان پوست ندارید : 1. خطر سرطان پوست در اثر آفتاب سوختگی - کافه پزشکی www.cafemed.ir/خطر-سرطان-پوست-در-اثر-آفتاب-سوختگی.html‎Cached16 جولای 2016 ... بسیاری از مردم هر ساله در انتظار فصل شنا به سر می برند تا از نور پر حرارت خورشید استفاده کرده و علاوه بر فرار از خستگی قدری از فشار گرما بر ... آنچه لازم است در رابطه با نور خورشید ، آفتاب سوختگی و ضد آفتاب‌ها ... www.pezeshk.us/?p=21488‎Cached Similarمتأسفانه، اشعه ماوراء بنفش نوع A و B موجب سرطان پوست می شود و به DNA بدن آسیب می ... ۵- اگر دچار آفتاب سوختگی شده اید، پوست خود را تا قبل از بهبودی در معرض ... سرطان پوست - دکتر عباس انتظاری https://drentezari.com/tag/سرطان-پوست/‎Cachedاما نور خورشید عوارض گوناگونی از جمله تیرگی پوست، آفتاب سوختگی . ... توصیه هایی برای پیشگیری از سرطان پوست سرطان پوست، بیماریی است که سلول های سرطانی (بدخیم) ... نوع B طول موجی بین 290 تا 320 و نوع C طول موج بین 200 تا 290 دارند.